MR SPEED Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Idioti. Hvorfor er det idioti da. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Fordi du kjøper spill du ikke liker. Sløsing med penger. Idioti. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Om en får noen timer utav det så er det da ikke idioti. Idiotisk utsagn derimot. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Jeg synes 100-200 kroner er en grei pris hvis man får 5-10 timer underholdning ut av spillet, men har jeg betalt fullpris vil jeg gjerne ha litt mer enn det. Noen spill derimot gir deg absurd mye for pengene. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Jeg kjøper COD spillene selv om jeg ikke er en fan. Men kjøper dem kunder når de koster 199 kroner eller mindre. Black Ops 2 og ghost kjøpte jeg derimot aldri fordi de var drittdårlige. Black Ops 3 er ikke nede i en pris det kan være verdt enda og jeg har ikke testet det heller enda. Ser ikke særlig bra ut da men må testes. Avslutningen på ghosts var jo faktisk bra. Likte veldig godt historien i ghosts jeg. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Jeg synes 100-200 kroner er en grei pris hvis man får 5-10 timer underholdning ut av spillet, men har jeg betalt fullpris vil jeg gjerne ha litt mer enn det. Noen spill derimot gir deg absurd mye for pengene.Men er det underholdning når han ikke liker spillene? Han sier jo at han ikke liker COD. Han støtter jo bare en melkeku. Det er ikke som om pengene går til barna i Afrika. Du hater fisk og elsker biff. Du går på restaurant og kjøper deg en fiskerett. Er dette da et måltid du trives med, eller et idiotisk sløseri med penger når du heller kunne kjøpt deg en god biff istedet? Hvis du ikke liker fotball, er da FIFA 2016 et smart valg? Nei, det er idioti. Valget hans fører bare til at de lager mer av det samme. Vi trenger innovasjon, ikke repetisjon. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Nei, han sier ikke at han ikke liker COD, bare at han ikke er en fan. Noe jeg tolker til at han er ikke fan nok av spillene til å kjøpe de til fullpris på release, men kjøper og spiller dem gjerne når han får dem til en lavere pris. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Det er nyanser mellom spill man hater og elsker. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 https://www.youtube.com/watch?v=wmSHuuiw320 https://www.youtube.com/watch?v=Q8UyAiOZNtI https://www.youtube.com/watch?v=D3pCZrrlyWY Dishonored 2 Collector's Edition Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Ikke kan dem skrive heller. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Hva skjedde med touretts-utbruddet til mr Banana? Kan i det minste prøve å skrive riktig når man først går i gang... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Aj aj aj....må snart kjøpe flere hyller LarZen se her hvem skal du ha, jeg alle 3 Watch Dogs 2 Collectors Edition PS4 San Francisco Edition Horizon Zero Dawn Collectors Edition PS4 Gran Turismo Sport Collectors Ed PS4 Collectors Edition - Svært begrenset! 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Sony sin presentasjon går vell inatt, hvor er det best å se den? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Sittet å glanet nå i over 8 timer. Galskap....GALSKAP! Men joda...er klar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 blir spennede, MS hadde egentlig ikke så mange spill som jeg var interessert i. får bare håpe ikke sony ha VR boner i 2 timer Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Har drukket en Red bull box Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå