Borgen Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Tviler på at Sony kan ta seg til rette å bare lage seg en app uten godkjennelse av skype. Men hvis Vita har det så er det vel en god sjanse for at PS4 kan få det. Dog har vel ikke MS en direkte konkurrent til Vita, noe som de i høyeste grad har til PS4 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Det jeg tenker også. Nå satser MS på å bruke skype som cross-game chat. Så det ville vært negativt for Microsoft om også Sony fikk det samme systemet. Nå levde Xbox Live mye på at de hadde et veldig bra cross-game chat i forhold til Sony sitt elendige. Nå som Microsoft får Skype som plattform der og Sony, mest sannsynlig, vil bruke noe slik Microsoft brukte på Xbox 360 så vil det igjen være fordel Microsoft på det punktet. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 De kunne gitt dem lov på en betingelse, må bruke xbox.live konto for å logge på skype! =) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Leste en artikkel her om at Microsoft, selv om de eier Skype, ikke skulle ha final sayings osv i slike tilfeller, det er det Skype selv som skal velge. Men jeg vil tro at Sony går for et eget system, og det trenger ikke nødvendigvis være negativt. Jeg er ihvertfall veldig negativ til at alle mulige venner, familie, idioter osv som jeg har på Skype skal ringe meg opp når jeg sitter og spiller, men det er en funksjon som man burde skru av. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Absolutt. Håper Microsoft løser dette slik at man deler skype i to, altså at man synes for alle (venner, familie osv) og at man synes for Xbox Live-venner. Jeg vil finne det frustrerende om lille søsteren min ringer meg mitt i ett game av Call of Duty. Endret 20. juni 2013 av Emils. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Lagt merke til "do no distrub" "invisible" "offline" modes i skype? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Har faktisk aldri vært noen særlig stor bruker av Skype, men har vel hatt en bruker der i evig mange år. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Lagt merke til "do no distrub" "invisible" "offline" modes i skype? Lagt merke til siste setningsledd? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 De fleste bryr seg ikke om man står Away eller DND og ringer uansett. Offline/invisible vil jo ikke funke når han vil synes for kun sine xbox live kompiser mens han spiller. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Blir spennende å se hva Sony gjør nå. De har fått ekstremt med drahjelp fra Microsoft i starten, nå er det på tide å dra skuta selv. Jeg vil se alle grunnene til at jeg bør kjøpe konsollen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Sleng med 2 kontrollere i pakken til 3.500, og jeg er solgt. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg tipper det vil komme diverse bundle pakker etterhvert. Tror jeg venter til september-oktober før jeg tar siste beslutning. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Blir spennende å se hva Sony gjør nå. De har fått ekstremt med drahjelp fra Microsoft i starten, nå er det på tide å dra skuta selv. Jeg vil se alle grunnene til at jeg bør kjøpe konsollen. Støtter denne, må nesten inrømme at jeg ikke vet så mye om PS4 lenger, har vært for mye MS nyheter i det siste. Det jeg kommer på nå er at X1 har: -Skype -Twitch streaming tjeneste -X1 hadde langt bedre E3 når det kom til det viktigste, nemlig SPILL. Resten er egentlig det samme, hvorfor velge PS4? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Støtter denne, må nesten inrømme at jeg ikke vet så mye om PS4 lenger, har vært for mye MS nyheter i det siste. Det jeg kommer på nå er at X1 har: -Skype -Twitch streaming tjeneste -X1 hadde langt bedre E3 når det kom til det viktigste, nemlig SPILL. Resten er egentlig det samme, hvorfor velge PS4? Jeg har enda ikke sett en person ramse opp hvor mye spill Xbox one har en Ps4? Er det bare sån at en fyr sa det så trur alle det. Kan noen legge fram bevis? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Se gjennom E3 engang til så ser du hva MS viste fram, det er ingen tvil at MS var bedre når det kom til SPILL. men konsoll, har ikke PS4 noe som du kan skryte av? må jo være noe siden den er så spesiell. Endret 20. juni 2013 av nagina Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Se gjennom E3 engang til så ser du hva MS viste fram, det er ingen tvil at MS var bedre når det kom til SPILL. men konsoll, har ikke PS4 noe som du kan skryte av? må jo være noe siden den er så spesiell. men de fleste spillene de visste var jo Multi platform. http://metro.co.uk/2013/06/07/xbox-one-vs-ps4-top-5-games-3830914/ Ikke for og snakke om at Ps4 viser mere senere, men samme med Xbox one og da, ingen som vet enda, Men akkurat nå er det jo nesten helt likt. Endret 20. juni 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 De kunne gitt dem lov på en betingelse, må bruke xbox.live konto for å logge på skype! =) Sony går helt sikkert med på det så lenge hver gang et spill eller en film på blu-ray starter, så må man logge på med psn+ konto. Så er det jo bare å legge sammen 2+2 og se hvem som kommer best ut av den dealen Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Ser jeg tilbake på hva som kom ut og fortsatt kommer av ekslusive spill til PS3 og Xbox 360, så kom de spillene jeg likte best ut på PS3. Derfor satser jeg videre på PS4 og gambler på at dem vil fortsatt gir ut spill som faller meg i smak. Skulle M$ slå til med noen ekslusive som jeg bare må ha, ja da investerer jeg sikkert i en Xbox 180 også. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Tipper pc med xboxstikke og ps4 holder i lange baner denne generasjonen også. Hvor mange ekslusiver går jeg egentlig glipp av da. Ikke mange. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå