Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pc brukere har spilt med mods og en fantastisk grafikk i en årrekke allerede. Synes remastered tullet har tatt helt av, folk et begeistret fordi grafikken er litt bedre i en remastered men samtidig ikke i nærheten av pc versjon!

Noe av det som er mest interessant for konsollspillere er at spillet kanskje endelig kjører bra, og at de får muligheter til mods. For meg som primært gamer på PC og har spillet der er det totalt uinterresant, men jeg forstår appellen.

Lenke til kommentar

Pc brukere har spilt med mods og en fantastisk grafikk i en årrekke allerede. Synes remastered tullet har tatt helt av, folk et begeistret fordi grafikken er litt bedre i en remastered men samtidig ikke i nærheten av pc versjon!

Igjen. Pc brukere og den versjonen er urelevant. Jeg kan aldri tro at i det store bildet av både PS4 og XBO eiere at dem også har en bra nok spill PC. Personer som kjøper en konsoll til 3500kr for å spille en håndfull eksklusive spill er nok en ekstremt liten prosent av kundegruppen til disse konsollene. 

Så igjen...PC brukere og versjonen som er der er totalt urelevant. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

E3 sirkuset starter snart og ryktene begynner. Siste er en remaster av Skyrim med mod støtte  :dribble:

Forhåpentligvis er dette noe som vil følge med TES: VI, det er jo 5 år siden vi fikk et nytt SP TES spill, så det er jo på tide igjen :D 

Lenke til kommentar

Har i det siste opplevd at jeg trenger langt mer plass enn det som skal være nødvendig for å installere spill og oppdateringer. Da jeg kjøpte Doom, så trengte jeg godt og vel 110gb ledig plass, selv om installasjonen bare tok rundt 52gb. Nå ville jeg begynne på The Witcher 3, men den vil ikke laste ned oppdatering 1.20 på under 3gb, selv om jeg har 38gb ledig plass nå. Faktisk så slettet jeg nettopp et spill på 10gb, og likevel så går det ikke. Noen som vet hvorfor dette skjer?

Lenke til kommentar

Noen som har vært på PC i mangfoldige år allerede. Er ikke mye som skal til før folk blir helt slukt. Som en skriver over, det burde nesten være gratis...

Er da totalt urelevant om spillet har vært på PC i mangfoldige år. Spillet kommer garantert til å koste det samme som alle andre spill. Og det er helt greit for et såpass bra spill med så mye ekstra innhold. Og ikke minst i en oppusset utgave.  

Booooring. Et spills om kanskje klarer å match den 5 år gamle pc versjoen, garantert uten alle grafikkmods, som de fleste har spilt i 300 timer på en av de eldre konsollene. Burde vært kraftig redusert i pris, men er jo sånn spillmarkedet har blitt nå, nye utgivelser av spill som ble lansert på generasjonen før :(

Jeg begynner å bli mektig lei av at nesten alt er spill som allerede er kommet ut før nå :(

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja takk begge deler? (Ikke at jeg har tid eller ork for alt i verden...)

Joda, men skal man spille både Skyrim og TW3 så får man ikke spilt noe annet det året.

Du har et for verdig liv. Du må bli en taper uten liv som alle oss andre

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er godt i gang med The Withcher 3 nå :p Ett veldig fornøyelig spill må eg si, topp stemning og bedre ytelse på PS4 enn jeg hadde forventet..en del merkelig bugs til tider dog.

Tviler på jeg hopper på noen av DLC`ene med det samme..er nok mettet etter å ha fullført historien :) Må bli Blood & Wine da i tilfelle, er vel den det beste tillegget ? :)

Lenke til kommentar

E3 sirkuset starter snart og ryktene begynner. Siste er en remaster av Skyrim med mod støtte  :dribble:

Forhåpentligvis er dette noe som vil følge med TES: VI, det er jo 5 år siden vi fikk et nytt SP TES spill, så det er jo på tide igjen :D

Da jeg ser TES :VI minner det meg om filmen Wargame 1 å comuteren Joshua da :green: 

Lenke til kommentar

The Witcher 3 gruser Skyrim etter min mening. Kjøper heller disse expansion packs som er kommet til TW3 (som visstnok skal være nesten bedre enn hovedspillet) enn et oppgradert Skyrim. 

The Witcher 3 når ikke Skyrim opp til tærne en gang spør du meg. The Witcher 3 er et kjekt spill, men å lage sin "egen" historie i det spillet er helt tragisk kjedelig, mens i Skyrim så er det kjekt å vimse rundt. Mitt problem er at det er for nytt til å lage ny versjon av.

Lenke til kommentar

Ja takk begge deler? (Ikke at jeg har tid eller ork for alt i verden...)

Joda, men skal man spille både Skyrim og TW3 så får man ikke spilt noe annet det året.

Du har et for verdig liv. Du må bli en taper uten liv som alle oss andre

Vært der. :thumbup: Men det er ikke bare "liv" som tar opp tid, men andre og like asosiale hobbyer.

Er godt i gang med The Withcher 3 nå :p Ett veldig fornøyelig spill må eg si, topp stemning og bedre ytelse på PS4 enn jeg hadde forventet..en del merkelig bugs til tider dog.

Tviler på jeg hopper på noen av DLC`ene med det samme..er nok mettet etter å ha fullført historien :) Må bli Blood & Wine da i tilfelle, er vel den det beste tillegget ? :)

De fleste er enige om at begge tilleggspakkene er helt suverene, så det blir ikke noe lett valg hvis du må velge. Å gå rett på tilleggspakkene kan nok bli i overkant mye. Jeg rundet hovedhistorien tidligere i år, planlegger å spille tilleggspakkene i juleferien.

Lenke til kommentar

Igjen. Pc brukere og den versjonen er urelevant. Jeg kan aldri tro at i det store bildet av både PS4 og XBO eiere at dem også har en bra nok spill PC. Personer som kjøper en konsoll til 3500kr for å spille en håndfull eksklusive spill er nok en ekstremt liten prosent av kundegruppen til disse konsollene. 

Så igjen...PC brukere og versjonen som er der er totalt urelevant. 

Og det igjen er kun din synsing. De fleste jeg kjenner som har konsoll har i de fleste tillfeller en pc som er minst like kraftig eller kraftigere enn begge de to konsollene.  Men også dette blir jo kun basert på en snever gruppe av folk jeg kjenner som kanskje er 30-40 personer med en eller begge av konsollene da. Men synes du er litt vel bombastisk her på noe du sannsynligvis ikke har alt for mye grunnlag for. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har i det siste opplevd at jeg trenger langt mer plass enn det som skal være nødvendig for å installere spill og oppdateringer. Da jeg kjøpte Doom, så trengte jeg godt og vel 110gb ledig plass, selv om installasjonen bare tok rundt 52gb. Nå ville jeg begynne på The Witcher 3, men den vil ikke laste ned oppdatering 1.20 på under 3gb, selv om jeg har 38gb ledig plass nå. Faktisk så slettet jeg nettopp et spill på 10gb, og likevel så går det ikke. Noen som vet hvorfor dette skjer?

Hmmmm...

Du kan prøve følgende:

"Boot console into safe mode, select the 'rebuild database'. note this option may help in performance but it isn't really there for that."

https://support.us.playstation.com/articles/en_US/KC_Article/Safe-Mode-PS4/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...