LarZen Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Enda en CE som må i samlingen... Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Hm tror jeg har funnet den første Ce som blir lagt til samlinga i 2017 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Syns Mafia 3 sin var litt artig, med soundtracket på vinyl og greier Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Spillutvikler uten erfaring fra platebransjen prøver å time vinyltrykk med collectors edition. Hmm. Det aner meg at dette blir noe forsinket. Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Trenger hjelp! Jeg har veldig lyst på en konsoll, men sitter litt på benken å venter på playstation 4.5/5. Noen som har en estimert dato for når den skal komme? Kjedelig å kjøpe en konsoll nå for å så ville bytte den om et par måneder.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Sony sin kommer vel til jul? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 (endret) Trenger hjelp! Jeg har veldig lyst på en konsoll, men sitter litt på benken å venter på playstation 4.5/5. Noen som har en estimert dato for når den skal komme? Kjedelig å kjøpe en konsoll nå for å så ville bytte den om et par måneder.. Mandag og tirsdag neste uke holder MS og Sony konferanser hvor det mest sansynlig kommer frem i lyset hvilke planer de har fremover EDIT: Ble mye surr med det innlegget, men her er en tråd for de som er interessert med oversikt over enkelte konferanse tidspunkter: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1726143 Endret 7. juni 2016 av Mala 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Spillutvikler uten erfaring fra platebransjen prøver å time vinyltrykk med collectors edition. Hmm. Det aner meg at dette blir noe forsinket. Det er da absolutt ikke noe å bekymre seg over. Tar ikke akkurat så jævla lang tid å trykke vinyl. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Det er ikke trykketiden som er problemet. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Spammer dette her også: PS-store gratis månedsspill for PS+ kunder: NBA 2K16! Beste spillet jeg har sett på gratis-listen noen gang. 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 (endret) E3 sirkuset starter snart og ryktene begynner. Siste er en remaster av Skyrim med mod støtte Endret 7. juni 2016 av LarZen 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Ja blir litt av noen dager fremover, gleder meg mektig Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 http://kotaku.com/the-e3-2016-press-conference-schedule-1780882482 For de som lurer på når konferansene er (de har tid i CET) Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 E3 sirkuset starter snart og ryktene begynner. Siste er en remaster av Skyrim med mod støtte FUS RO DAH! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Det er jeg villig til å betale ca. 89 kroner for. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Jeg er spent på alle de spillene som ikke er remasters. Satser på at det blir noen. 1 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Xcom 2 kommer til ps4 https://blog.eu.playstation.com/2016/06/07/strategy-sequel-xcom-2-is-coming-to-ps4-this-autumn/ Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 E3 sirkuset starter snart og ryktene begynner. Siste er en remaster av Skyrim med mod støtte Noen som har vært på PC i mangfoldige år allerede. Er ikke mye som skal til før folk blir helt slukt. Som en skriver over, det burde nesten være gratis... 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Noen som har vært på PC i mangfoldige år allerede. Er ikke mye som skal til før folk blir helt slukt. Som en skriver over, det burde nesten være gratis... Er da totalt urelevant om spillet har vært på PC i mangfoldige år. Spillet kommer garantert til å koste det samme som alle andre spill. Og det er helt greit for et såpass bra spill med så mye ekstra innhold. Og ikke minst i en oppusset utgave. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 The Witcher 3 gruser Skyrim etter min mening. Kjøper heller disse expansion packs som er kommet til TW3 (som visstnok skal være nesten bedre enn hovedspillet) enn et oppgradert Skyrim. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå