LarZen Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Veldig pent PlayStation Store er på endel spill nå. Ikke alle spill dom har designet enda. Og en kan jobbportal at hele forsiden også får samme overhaling. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Veldig pent PlayStation Store er på endel spill nå. Ikke alle spill dom har designet enda. Og en kan jobbportal at hele forsiden også får samme overhaling. Say what? Kan du oversette den til norsk? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Haha. Ja her ble det noe rot! Autokorrektur på mobil Det jeg prøvde å formidle var at det er gradevis blitt rullet ut det nye designet i PlayStation Store. Gå til fks Uncharted 4 så får en det opp. Er mange andre titler som har det nye designet også. Pent eller hva? Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 (endret) Rapport i forhold til PS4 fiks: For rundt et halvt år eller et år siden hadde jeg en bråkete PS4. Jeg byttet kjølepasta som løsning, noe som fungerte i forhold til det verste av støyen. PS4 er alikevel ikke støyfri. Den er mulig å bruke nå, og lager ikke så mye viftelyd at den er urbukelig, som den gjorde før. Men den er langt mer bråkete enn PS3 eller min laptop. Så, hvis noen lurer på om det er noe galt med PS4 og det muligens kan hjelpe med kjølepastafiks, så kommer det nok an på hvordan man definerer mye viftestøy og høy lyd. Men konstant høy lyd og intens vifteaktivitet kontinuerlig er et tegn på at noe er galt. Alt annet er nok bare den faktiske lyden PS4 lager, litt avhengigig av plasseringen til PS4 i møbel eller rom. Hvis enheten er i en varm stue vil det føre til mer viftelyd f.eks. Men har dere problem med enhetens viftelyd, så send den tilbake til Sony så snart som mulig. Er det innenfor noen uker, er det fullt mulig å bytte til en ny PS4 i butikk. Hvis det har gått for lang tid, må man sende maskinen til Sony for reperasjon og vente ganske lenge, med risiko for å få en annen reparert enhet i retur. Endret 4. juni 2016 av zeebra Lenke til kommentar
Archer Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Likte det nye designet jeg også. Vet ikke om det er skrevet før, men nå får man i en begrenset periode 15 måneder med PlayStation Plus hvis man kjøper 12. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Watch Dogs 2 er bekreftet. Bra. Likte første spillet. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Watch Dogs 2 er bekreftet. Bra. Likte første spillet. Dette blir iallfall ikke et kjøp. Far cry og rayman er det eneste jeg gidder å bryte meg om fra ubisoft. Watch dogs er en av de største skuffelsene til nå denne generasjonen. Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Likte det nye designet jeg også. Vet ikke om det er skrevet før, men nå får man i en begrenset periode 15 måneder med PlayStation Plus hvis man kjøper 12. Sweet. Min som går ut om 3 dager og greier får man det automatisk når man kjøper et år, eller må man gjøre noe spesielt? Lenke til kommentar
Archer Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Likte det nye designet jeg også. Vet ikke om det er skrevet før, men nå får man i en begrenset periode 15 måneder med PlayStation Plus hvis man kjøper 12. Sweet. Min som går ut om 3 dager og greier får man det automatisk når man kjøper et år, eller må man gjøre noe spesielt? Kom automatisk hos meg i hvert fall! Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Kom automatisk hos meg i hvert fall! Hadde du løpende ps plus fra før, eller var du helt uten ps plus? Jeg prøvde å kjøpe ny 12 mnd nå (min gikk opprinnelig ut i overmorgen), men ser bare ut til at jeg fikk 12 mnd -.- Ser noen nettkilder melder at man ikke kan ha ps plus fra før for å få dealen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 50% i ps store, og jeg kan kun velge 1 av disse spilla: - last of us - unchartered 1,2 og 3 - rainbow six: siege - destiny - Batman: Arkham Knight - goat simulator Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Ville gått for The Last of Us. 2 Lenke til kommentar
Archer Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Kom automatisk hos meg i hvert fall! Hadde du løpende ps plus fra før, eller var du helt uten ps plus? Jeg prøvde å kjøpe ny 12 mnd nå (min gikk opprinnelig ut i overmorgen), men ser bare ut til at jeg fikk 12 mnd -.- Ser noen nettkilder melder at man ikke kan ha ps plus fra før for å få dealen... Hadde ikke Plus nei, hadde nettopp gått ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Hvis du liker Destiny så har du dobbelt så mange gameplay timer enn alle de spillene til sammen Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Fikk spilt en del i går kveld og nærmer meg slutten på Uncharted 4. Jeg har hatt et noe blandet forhold til Uncharted helt siden starten av serien, men dette spillet er en skikkelig prestasjon. Avsløringene som kommer mot slutten viser at Naughty Dog har tatt med seg mye lærdom fra The Last of Us; her er det mye følelser og dramatikk, og ikke en typisk lettbeint Uncharted-historie. Det er nesten litt synd at dette er planlagt som det siste i serien, for det er først nå at de virkelig har spikret formelen. Samtidig er det kanskje greit å gi seg på topp og heller ta med seg de gode ideene til et nytt konsept. 3 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Horizon Zero Dawn er utsatt til neste år. https://www.youtube.com/watch?v=GauAr4lWjyw Collector's Edition. 2 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Både positivt og negativt at de utsetter det. Positivt for mer polish og bug squashing og negativt fordi den traileren var FET og jeg har lyst å spille det nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå