Bytex Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Varmen er jo ikke problemet, men at man må benytte seg av det fine været til å være ute når det først er mulig. Dette er Norge, så man vet aldri om resten av sommeren blir skyer og regn. ---------------^ gal manns ralling Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Viktig å være aktiv og få seg litt farge når muligheten er der. Jeg liker å spille mye, men ikke å se ut som jeg spiller mye. 2 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Viktig å kombinere begge deler Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Mulig Remaster av Red Dead Redemption og en oppfølger? https://www.reddit.com/r/rockstar/comments/4lw3kd/rockstar_websites_code_sort_of_reveals_2_upcoming/ Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 (endret) En oppfølger hadde vært konge til RDR , har egentlig ikke lyst på remaster, hvis de da skal fokusere på den først og bruke lang tid osv. Beste hadde vært om de da kun fokuserte på å lage en bra oppfølger. Endret 2. juni 2016 av kaasa92 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Bare sånn for å legge til at når jeg snakket om nytt kick off så etterlyste jeg wonderboy og Alex kid. http://www.eurogamer.net/articles/2016-06-02-wonder-boy-3-is-getting-a-modern-remake Da gjenstår bare Alex kid in miracle world ? Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Jeg har ikke gidddet å bla tilbake for å se om det er nevnt tidligere. Men denne måndens gratis spill på ps-pluss er kanon bra! :D Tropico ble min favoritt. Men det bilspillet var også veldig bra Anbefaler å ta en titt Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Juni er bra pluss måned for de som liker basketball. Ellers er det Gone Home som virker interessant. God of War på Vita er heller ikke å forakte. Samt Little Deviants for de som enda ikke har fått det med seg. https://blog.eu.playstation.com/2016/05/31/nba-2k16-and-gone-home-join-playstation-plus-this-month/ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Jeg har ikke gidddet å bla tilbake for å se om det er nevnt tidligere. Men denne måndens gratis spill på ps-pluss er kanon bra! :D Tropico ble min favoritt. Men det bilspillet var også veldig bra Anbefaler å ta en titt Har ikke somla meg til å spille Tropico eller Uncharted 4 A Thief's End Lenke til kommentar
Archer Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 (endret) Watch Dogs 2 er bekreftet. Endret 3. juni 2016 av Archer 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 For Honor og Wildlands virker mer spennende for min del. Lenke til kommentar
Archer Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Jeg er vel en av de få som faktisk likte Watch Dogs. Alt var selvfølgelig ikke perfekt med det, men det underholdte meg - og jeg spilte det såpass mye at jeg til slutt fikk tak i platina-troféet. Gleder meg til å se hva de kommer opp med i Watch Dogs 2. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Så lenge WD2 ikke er verre enn eneren, så skal jeg nok ha det. Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Spent å se mer av watch dogs 2!som nevnt så har det sine mangler men men synes det var ganske ålreit spill..mer livlig hovedkarakter,bedre sidemissions,mindre repeterende og at noe gjøres så man ikke har konto full av penger på nullniks,så blir det toppers! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Du kan hacke alt, det med pengene er slik det skal være. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Watch Dogs 2 er bekreftet. Jeg leste det som Sleeping Dogs ... Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Hvis Watch Creed 2 blir like bra som Syndicate så blir det kjøp. Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Du kan hacke alt, det med pengene er slik det skal være.Joda forsåvidt enig,men litt rart/enkelt å kunne rive I de feteste våpnene nesten med en gang..men på en måte blir det jo realistisk da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå