GnilreG Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 hvem spiller Overwatch? Er det verdt et kjøp? 600 er mye for et spill.. 500 kr på Coop Obs. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Er noen timer inne i Uncharted 4 og må jeg må bare si at jeg er imponert over hvordan Naughty Dog fortsetter å toppe seg selv. Dette er det klart beste spillet i serien så langt og forbedringen er nesten like som stor som mellom eneren og toeren. Det er også helt åpenbart at de lærte mye av The Last of Us som Uncharted 4 nyter godt av. Grafikken er selvfølgelig skarpere og spesielt ansiktsanimasjonene gjør karakterene mye mer troverdige enn de har vært før, men de største forbedringene er i gameplay og story. Uncharted har alltid blitt holdt litt tilbake av at det blir litt for mange og lange skytesekvenser, men her har de endelig balansert ut det ved å gjøre stealth til et realistisk alternativ (funksjonen der du kan markere fiender er åpenbart lånt fra Kojima). Klatringen har også vært litt simpel og ensidig til tider, men også det er mye mer moro nå som det er variert med å slenge seg rundt i tau og skli ned bakker. Storyen, som tidligere var veldig lettbeint og overfladisk, er nå mye mer alvorlig, og selv om Uncharted har spilt veldig på den lettbeinte stilen så synes jeg faktisk dette fungerer bedre. Humoren blir bare bedre av at bakteppet er litt mørkere. 4 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Spillet «alle» venter på er utsatt, her er datoen http://itavisen.no/2016/05/29/spillet-alle-venter-pa-er-utsatt-her-er-datoen/ Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 GT Sport Will Not Feature Dynamic Time or Weather https://www.gtplanet.net/gt-sport-will-not-feature-dynamic-time-or-weather/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Men spillet har sikkert 900+ bil modeller da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Godt de har tatt til fornuft da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Dynamisk natt og vær bør ikke være prioritert uansett. I bilspill vil jeg kunne velge om det skal være vått, mørkt, dagslys etc før jeg starter. Ikke random. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 (endret) Dynamisk vær og tid burde være på plass i de fleste bilspill i dag. Kunne heller ha gitt folk valget om å slå det av. Dynamisk vær/tid er fett i spill som Project Cars. Endret 30. mai 2016 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 (endret) Jeg sliter egentlig mer og mer med å fatte og begripe hva som egentlig tar sånn tid med GT spillene. Er det ikke snart på tide med en forandring og ett steg bort fra den grusomme heis-musikken? Ser man på salgstallene så kan jo mye tyde å at kundene nå i grunn er litt lei av at serien har stått på stedet hvil i noen generasjoner nå. Endret 30. mai 2016 av Mala Lenke til kommentar
K2D Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 (endret) Jeg sliter egentlig mer og mer med å fatte og begripe hva som egentlig tar sånn tid med GT spillene. Er det ikke snart på tide med en forandring og ett steg bort fra den grusomme heis-musikken? Ser man på salgstallene så kan jo mye tyde å at kundene nå i grunn er litt lei av at serien har stått på stedet hvil i noen generasjoner nå. Hmm.. Mye forskjellig å ta tak i her.. Angående tid så har PD et betydelig mindre team. Når det gjelder forandring - ja, til og med fans har uttrykt ønske om div. endringer i GT; Bedre lyd har stått høyt på lista, så får vi se da, om det hjalp å ansette lyd-ingeniøren til 'Turn 10'. At du ikke liker jazz og lounge får stå på din egen kappe, men det går da vitterlig ann å endre i menyene. Sviktende salgstall på ét spill (og til nevnes det som kom etter GT5, og samme året som PS4 kom ut) er vel ikke nok til å pekke på en tendens.. Min oppfatning er at posten din er noe farget.. Dynamisk vær og tid burde være på plass i de fleste bilspill i dag. Kunne heller ha gitt folk valget om å slå det av. Dynamisk vær/tid er fett i spill som Project Cars. Det samme kunne vel sies om VR-støtte, men det er jo ikke tilfellet (på konsoll, selv ikke prj. cars).. Endret 30. mai 2016 av K2D Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 GT Sport Will Not Feature Dynamic Time or Weather https://www.gtplanet.net/gt-sport-will-not-feature-dynamic-time-or-weather/ Hahaha. Fy faen så elendig. Tenk om vi kunne fått en skikkelig multiplattformtittel som kunne dratt teppet under Gran Turismo og Forza og begravd seriene for evig. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 (endret) AMD Zen CPU i PS4 Neo? "Instead, Sony and AMD hammered out an agreement in which Sony would adopt the 14nm successor to Jaguar as well as a GPU based on the Polaris architecture. According to Valich, the PS4K isn’t actually based on Jaguar at all and will instead leverage four “Zen Lite” CPU cores. We’ll have to wait and see if this proves true; we haven’t previously heard of a Zen Lite CPU core. But it’s at least theoretically possible that AMD built a version of its upcoming architecture for Sony rather than going to the trouble of taking Jaguar down to 14nm FinFET. Everyone agrees that the GPU is based on Polaris, so there’s no argument there." - http://www.extremetech.com/gaming/229307-developer-claims-ps4k-upgrade-absolutely-necessary-for-vr-slams-ps4s-performance Det lover jo bedre for 60FPS som standard på PS4 Neo. Endret 31. mai 2016 av MistaPi 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 (endret) Jeg har ofte lurt på hvor mye jobb det er i et bilspill som Forza og GT. Banene er de samme. 95% av bilene er de samme. De må legge på nye textures og de bilene som har kommet ut siden siste verson må bygges og få til å oppføre seg nogenlunde riktig. Eller tar jeg feil? Bygges hele spillet opp fra grunnen av?. Ta Forza 5 som ble rushet for å rekke lansering av Xbox one. Nissan GTR er en av mine favoritter på Forza spillene men på Forza 5 oppfører de seg feil. Jeg for overstyring i situasjoner jeg ikke får overstyring i de andre spillene. Bilen er mye mere nervøs. Jeg har prøvd å øke stabiliteten så godt jeg kan men det går ikke. Det kan tyde på at Forza 5 er bygget fra scratch Endret 31. mai 2016 av Limbeck Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Satans penvær. Får jo ikke spilt noe. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Helt krise ja Ekstrem varme i dag, men blir nok litt The Witcher i kveld Lenke til kommentar
vidor Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Ut i fra valget Sony virker å ha tatt i forhold til RAM tror jeg ytelsesforbedringen som man kan forvente seg er begrenset. De har valgt å hente ut litt ekstra ytelse p.g.a mulighetene de har fått fra AMD i et annet ferdiglaget design for en SoC. Hele greia virker litt halvgjennomtenkt og oversolgt imho, men sikkert en grei bonus for nykjøpere og de som vil teste VR. Det burde være rimelig enkelt å tilpasse spill for dette opplegget. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Været har ingenting å si når man har en stor gulvvifte fra elkjøp til 199 stående i nærheten av pc-stolen Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Varmen er jo ikke problemet, men at man må benytte seg av det fine været til å være ute når det først er mulig. Dette er Norge, så man vet aldri om resten av sommeren blir skyer og regn. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå