Bytex Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Det er det som er konspirasjonen! Naughty Dog betaler tilfeldige folk på et norsk diskusjonsforum for å bare si positive ting om spillet. Selvsagt. 2 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Må du rakke ned på folk for å få den opp, Bytex, eller sliter du bare med å forstå når folk er useriøse? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Det er ikke å stikke under en stol at mange her ser seg blinde pga grafikk. det har vært greia til Uncharted lenge. spillet er bra, men det har også en del feil. jeg har sett, lest, hørt og spilt denne historien før. det er ingenting nytt og relativt kjedelig. det er likt som tildligere Uncharted spill, du klarer lett å se hva som kommer til å skje, hopp dit og planken detter ned opplegg hele veien. veldig mye klattring og enda mer klattring, en gjeng med apekatter. uresponsive kontroller og en del irretasjonsmomenter, men veldig bra grafikk. alt i alt et veldig bra spill på mange måter men har også sine feil. nå har ikke jeg kommet så langt, men hitil har de klart å roe ned drepingen, men det føles veldig rart å drepe noen i dette spillet, Drake og co er vanlige folk som leter etter en skatt, men de dreper folk, hvordan skal de komme seg unna det, det henger liksom ikke på greip på hvor seriøst spillet er. ville jeg gitt det en karakter ville det ha vært 8 av 10 og burde spilles. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Du velger å gi karakter etter å ha spilt bare en liten del? Gleder meg til å prøve det selv, men det blir nok først til høsten. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Du velger å gi karakter etter å ha spilt bare en liten del? Gleder meg til å prøve det selv, men det blir nok først til høsten. Får han ikke love til å gi Uncharted4 poeng tillig i spillet, Som du har jeg ikke begynt på Uncharted4 men jeg gir høy score Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Du velger å gi karakter etter å ha spilt bare en liten del? Gleder meg til å prøve det selv, men det blir nok først til høsten. Jeg vet nesten på forhånd av spillet at jeg kommer til å gi det minst 9 av 10 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Hmmm Hva heter den psykiske reaksjonen der man skryter hemningsløst av noe man har betalt veldig mye for. For å overbevise seg selv om at det var et godt kjøp....... 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 (endret) Dere skryter så av spillet at jeg begynner å lure på om dere har fått betalt. Det er et spill man betaler for og får følelsen av å ha blitt betalt? NirD: Grafikk er bare en av dusinvis kvaliteter med gjennomføringen av UC4. Majoriteten her i tråden har vel påpekt det. Limbeck: Hva heter den psykiske reaksjonen der man skryter hemningsløst av noe man har betalt veldig mye for. For å overbevise seg selv om at det var et godt kjøp....... Å forsvare egne valg? Vel hvem trenger å forsvare UC4 til 549,- på PSN. Endret 18. mai 2016 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 (endret) Hmmm Hva heter den psykiske reaksjonen der man skryter hemningsløst av noe man har betalt veldig mye for. For å overbevise seg selv om at det var et godt kjøp....... Jeg hadde nok slitt med å forsvare Uncharted samlepakken på PS4 til fullpris. Heldigvis kjøpte jeg det på salg i god tro om ett artig gjensyn. Men det ble med håp og tro. Så derfor la jeg forventningene mine kraftig ned mot U4 slippet..heldigvis ble jeg blåst over ende over hvor godt sameskrudd dette spillet er, selv for meg som er forumets selvutnevnte sytepave over hvor oppskrytt de gamle Uncharted spillene er, æsj! Kommer nok til å spille meg igjennom de siste kapitlene i dag, og det blir litt vemodig kjenner jeg.. Endret 18. mai 2016 av Mala 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Da er det offisielt. Batman : Return to Arkham kommer den 26 juli. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Du velger å gi karakter etter å ha spilt bare en liten del? Gleder meg til å prøve det selv, men det blir nok først til høsten. tviler sterkt på at spillet blir noe anderledes senere, det er nok akkurat det samme i 10 timer til Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Dere skryter så av spillet at jeg begynner å lure på om dere har fått betalt. Det er et spill man betaler for og får følelsen av å ha blitt betalt? NirD: Grafikk er bare en av dusinvis kvaliteter med gjennomføringen av UC4. Majoriteten her i tråden har vel påpekt det. Limbeck: Hva heter den psykiske reaksjonen der man skryter hemningsløst av noe man har betalt veldig mye for. For å overbevise seg selv om at det var et godt kjøp....... Å forsvare egne valg? Vel hvem trenger å forsvare UC4 til 549,- på PSN. Joda som folk sier så er spillet et teknisk mesterkverk, utrolig pent. men tror du spillet hadde fått så mye skryt, eller folk brydd seg hvis dette ikke stemte? det tviler jeg på. for bortsett fra det så er dette et helt ok spill, som uncharted altid har vært Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 tviler sterkt på at spillet blir noe anderledes senere, det er nok akkurat det samme i 10 timer til Spillet starter treigt, og starten er langt ifra så bra som resten av spillet, noe også de fleste anmeldelser har poengtert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 tviler sterkt på at spillet blir noe anderledes senere, det er nok akkurat det samme i 10 timer til Spillet starter treigt, og starten er langt ifra så bra som resten av spillet, noe også de fleste anmeldelser har poengtert. er halvveis, ikke noe nytt og spennende enda. har man spilt uncharted så har man spilt uncharted, ikke noe i veien med det serien har kanskje utspilt sin rolle og burde ha stopped ved nr 3. er redd for at Gears of war havner i samme fella her. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Du står fritt til å mene det, men det er da mye som er forbedret fra de forrige. Mer åpne verdener, både når det gjelder plattformingen og der det virkelig skinner, encounters. Utrolig mange måter å ta fiender på, og mange ganger kan man også unngå alle fiendene og bare snike seg forbi. Kontrollene er helt fantastiske, minus noen ganger hvor det bugget seg. Men det var også de eneste bugsene jeg var borti. Gåtene er mye bedre enn de tidligere, selv om de er alt for lette denne gangen og, men det er vel så menigmann som ikke bryr seg om puzzles skal kunne spille det. Skulle personlig ønsket det var mer vanskelig. Men ja. Encounters. Slossingen er så jævla bra her. Digger at man kan gå tilbake etter at man er ferdig og spille encounters på nytt. Diggbart å leke seg litt. Synes alt er forbedret siden de forrige, og dette er et adventurespill, først og fremst, der de tidligere var actionspill. Jeg skulle faktisk ønsket meg litt mer action, siden jeg er stor fan av det i dette spillet. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 (endret) ... du klarer lett å se hva som kommer til å skje, hopp dit og planken detter ned opplegg hele veien ... men veldig bra grafikk. De kunne jo gjort det litt mer spennende hvis det bare skjedde halvparten av gangene. Det blir litt forutsigbart når det skjer så ofte Grafikken har de lagt veldig mye bra arbeid ned i, ingen tvil der. Er nok gjenbrukt en god del teknologier fra The last of us i tillegg til videreutvikling og nyutvikling. Det var The last of us som fikk meg til å shoppe PS4, så tror nok Uncharted 4 får salget av PS4 litt opp. Ender vel opp med å kjøpe det før eller siden, tipper jeg. Forresten noen som har telt antall ganger han sier crap ? Endret 18. mai 2016 av vidor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 (endret) Du står fritt til å mene det, men det er da mye som er forbedret fra de forrige. Mer åpne verdener, både når det gjelder plattformingen og der det virkelig skinner, encounters. Utrolig mange måter å ta fiender på, og mange ganger kan man også unngå alle fiendene og bare snike seg forbi. Kontrollene er helt fantastiske, minus noen ganger hvor det bugget seg. Men det var også de eneste bugsene jeg var borti. Gåtene er mye bedre enn de tidligere, selv om de er alt for lette denne gangen og, men det er vel så menigmann som ikke bryr seg om puzzles skal kunne spille det. Skulle personlig ønsket det var mer vanskelig. Men ja. Encounters. Slossingen er så jævla bra her. Digger at man kan gå tilbake etter at man er ferdig og spille encounters på nytt. Diggbart å leke seg litt. Synes alt er forbedret siden de forrige, og dette er et adventurespill, først og fremst, der de tidligere var actionspill. Jeg skulle faktisk ønsket meg litt mer action, siden jeg er stor fan av det i dette spillet. synes faktisk de semi åpne brettene ikke passer til uncharted, hakket bedre som det var. det er også flere irretasjnsmomenter med at man ikke ser hvor man skal eller klatre og man går en liten feil vei som man ikke kommer vidre, man må gå tilbake. ikke spesielt gøy. Endret 18. mai 2016 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 (endret) Forresten noen som har telt antall ganger han sier crap ? Nydelig Dette var faktisk noe underbevisstheten min irriterte seg noe så jævlig over i de forrige spillene. Crap og "No,no.no" Cringeworthy. Jeg tror faktisk "Crap" er noe av det første Drake ytrer i Uncharted 4 også? Jeg husker i hvertfall jeg lo høyt og oppgitt når jeg startet på spillet Endret 18. mai 2016 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 synes faktisk de semi åpne brettene ikke passer til uncharted, hakket bedre som det var. det er også flere irretasjnsmomenter med at man ikke ser hvor man skal eller klatre og man går en liten feil vei som man ikke kommer vidre, man må gå tilbake. ikke spesielt gøy. Det er en ting jeg liker. Vokste opp med den typen spill, bare at da var det ofte mye, mye verre. Syntes fremdeles ikke det var noe vanskelig å finne veien, men deilig å få litt følelse av å ikke skulle bli håndholdt igjennom hele greia, samt følelsen av å kunne oppdage litt selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå