Bytex Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 (endret) Trykker "leave" Endret 13. mai 2016 av Bytex Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 (endret) Jeg har aldri spillt de gamle, og har heller ingen planer om det. Bør jeg likevel kaste meg over Uncharted 4? Jeg har ikke spillet Uncharted 4 ennå , men har spillet men har ikke testet det. Først Doom 4 så etter uncharted collection, men se hva Mala skriver fra 12 Mai. Den skal sees i hvertfall. Som med alle forsøk på å lage film basert på spill, er jeg en smule skeptisk, siden det sjelden har vist seg å være noen kjempesuksess. Men jeg ønsker så inderlig at denne skal bli bra, og kanskje kan bane vei for flere gode spillfilmatiseringer. Hva spill hvil du se i film da, jeg hvis Bioshock ble til som film da hadde jeg gledet meg hvilt etter på da. Krisebra spill! Kan ikke sammenlignes med de foregående titlene. Absolutt alt er bare så latterlig mye bedre og gjennomført! Mala er til Kontorstol sorry du Nye GT kan være grunnen til å kjøpe PS4. Har du ikke ps4 da Jeg skulle ønsket xbox rattet mitt fungerer på ps4 men det er kaldt i helvete før det skjer. Har et g920 som er akurat det samne som g29 bare til xbox Sånne ratt skulle fungert til begge consoler Endret 13. mai 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Trykker "leave" ... Nå tenkte jeg på hvor/hvordan. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Da misforstod du nok "exoplorer mode". UC4 blir nok helt sikkert et kjøp uansett. Spørsmålet er bare når jeg skal spille det siden jeg nesten ikke har vært inne siden lørdag og uteaktiviteter får majoritetsstemmer for tiden Uncharted 4 har explorer mode så jeg. Men vil anbefale deg å teste på normal først. Etterhvert som spillet åpner seg opp, og encounters med fiender blir mer åpent er det helt villt morsomt. Så mange måter man kan spille på, og det tar av. Sitter ofte og ønsker at det ikke tok slutt når jeg har tatt ned en gjeng før neste storydel. Kult tips, testes Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Fullførte Uncharted 4 idag, utrolig morsomt og bra spill Hva er neste storspill som burde spilles? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 (endret) Sitter å spiller Doom 4 men låst meg helt fast her, Skal jeg over her i de 2 bildene ? det står kill olivia cross the bridge edit: jeg fikk det til nå Endret 13. mai 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Dere som sitter med Doom 4 på PS4. Hva syns dere så langt? Diverse kontroller og ytelse. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Dere som sitter med Doom 4 på PS4. Hva syns dere så langt? Diverse kontroller og ytelse. Jeg er fornøyd med doom så langt, jeg bemerker meg ikke ytelsen spillet, ser ikke på grafikken men koser meg med Doom 4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Ferdig med Uncharted 4. Jesus for et spill. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Jesus, for et kort spill, virker det som. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Tror det er det lengste spillet i serien. Jeg brukte i hvert fall mer tid på dette enn de andre. Tipper et sted mellom 12-14 timer. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Næh. Gjennomsnittstid på å runde det fra how long to beat: Uncharted: - 8,36 Uncharted 2 - 10,46 Uncharted 3 - 9,10 Uncharted 4 - 13,14 Jeg brukte 14,5 timer på det. Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Synes lengden på Uncharted 4 var helt perfekt, brukte vel 12-15 timer selv. 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Fullførte Uncharted 4 idag, utrolig morsomt og bra spill Hva er neste storspill som burde spilles? Spøs hva du har spilt, men The last of us og Bloodborne er hvertfall anbefalt. "gamle" spill da Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 (endret) Fullførte Uncharted 4 idag, utrolig morsomt og bra spill Hva er neste storspill som burde spilles? Spøs hva du har spilt, men The last of us og Bloodborne er hvertfall anbefalt. "gamle" spill da TLOU har jeg fullført både på PS3 og PS4. Har Bloodborne stående i hylla men det falt virkelig ikke i smak. Endret 13. mai 2016 av brrrm Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Dere som sitter med Doom 4 på PS4. Hva syns dere så langt? Diverse kontroller og ytelse. Det er lagd for PC, men de har klart å balansere hastigheten relativt greit, så det funker og det kan nytes på konsoll. Ytelsen var stabil hele veien gjennom for min del, kunne bade i fiender og eksplosjoner likevel holdt spillet seg stabilt. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Fullførte Uncharted 4 idag, utrolig morsomt og bra spill Hva er neste storspill som burde spilles? Spøs hva du har spilt, men The last of us og Bloodborne er hvertfall anbefalt. "gamle" spill da TLOU har jeg fullført både på PS3 og PS4. Har Bloodborne stående i hylla men det falt virkelig ikke i smak. Just Cause 3 var morro, ellers rekner jeg med du har prøvd storspill som Fallout 4 og Withcer 3. Overwatch kommer jo snart, det var veldig gøy Ratchet og Clank er en sikker vinner. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Fullførte Uncharted 4 idag, utrolig morsomt og bra spill Hva er neste storspill som burde spilles? Spøs hva du har spilt, men The last of us og Bloodborne er hvertfall anbefalt. "gamle" spill da TLOU har jeg fullført både på PS3 og PS4. Har Bloodborne stående i hylla men det falt virkelig ikke i smak. Hva med Doom 4 da. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Hva er neste storspill som burde spilles? 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Var vel verdt å spille igjennom det der ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå