Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri spillt de gamle, og har heller ingen planer om det. Bør jeg likevel kaste meg over Uncharted 4?

Jeg har ikke spillet  Uncharted 4 ennå , men har spillet men har ikke testet det. Først Doom 4 så etter uncharted collection, men se hva Mala skriver fra 12 Mai.

Den skal sees i hvertfall. Som med alle forsøk på å lage film basert på spill, er jeg en smule skeptisk, siden det sjelden har vist seg å være noen kjempesuksess. Men jeg ønsker så inderlig at denne skal bli bra, og kanskje kan bane vei for flere gode spillfilmatiseringer.

Hva spill hvil du se i film da, jeg hvis Bioshock ble til som film da hadde jeg gledet meg hvilt etter på da. :dribble:

Krisebra spill! Kan ikke sammenlignes med de foregående titlene. Absolutt alt er bare så latterlig mye bedre og gjennomført!

Mala er til Kontorstol sorry du  :hm:

Nye GT kan være grunnen til å kjøpe PS4.

Har du ikke ps4 da :)

Jeg skulle ønsket xbox rattet mitt fungerer på ps4 men det er kaldt i helvete før det skjer. Har et g920 som er akurat det samne som g29 bare til xbox

Sånne ratt skulle fungert til begge consoler

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Da misforstod du nok "exoplorer mode".

UC4 blir nok helt sikkert et kjøp uansett. Spørsmålet er bare når jeg skal spille det siden jeg nesten ikke har vært inne siden lørdag og uteaktiviteter får majoritetsstemmer for tiden  :p

Uncharted 4 har explorer mode så jeg. Men vil anbefale deg å teste på normal først. Etterhvert som spillet åpner seg opp, og encounters med fiender blir mer åpent er det helt villt morsomt. Så mange måter man kan spille på, og det tar av. Sitter ofte og ønsker at det ikke tok slutt når jeg har tatt ned en gjeng før neste storydel. 

Kult tips, testes :)

Lenke til kommentar

Fullførte Uncharted 4 idag, utrolig morsomt og bra spill :D

Hva er neste storspill som burde spilles?

Spøs hva du har spilt, men The last of us og Bloodborne er hvertfall anbefalt. "gamle" spill da :)

TLOU har jeg fullført både på PS3 og PS4.

Har Bloodborne stående i hylla men det falt virkelig ikke i smak.

Endret av brrrm
Lenke til kommentar

Dere som sitter med Doom 4 på PS4. Hva syns dere så langt? Diverse kontroller og ytelse. 

Det er lagd for PC, men de har klart å balansere hastigheten relativt greit, så det funker og det kan nytes på konsoll. 

Ytelsen var stabil hele veien gjennom for min del, kunne bade i fiender og eksplosjoner likevel holdt spillet seg stabilt. 

Lenke til kommentar

Spøs hva du har spilt, men The last of us og Bloodborne er hvertfall anbefalt. "gamle" spill da :)

Just Cause 3 var morro, ellers rekner jeg med du har prøvd storspill som Fallout 4 og Withcer 3. Overwatch kommer jo snart, det var veldig gøy :) Ratchet og Clank er en sikker vinner.

Lenke til kommentar

Hva med Doom 4 da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...