Mala Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Krisebra spill! Kan ikke sammenlignes med de foregående titlene. Absolutt alt er bare så latterlig mye bedre og gjennomført! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 (endret) Krisebra spill! Kan ikke sammenlignes med de foregående titlene. Absolutt alt er bare så latterlig mye bedre og gjennomført!Men det interessante er at den første setningen der var de flestes kommentar om de andre spillene også Ting var ikke bedre før altså. Uncharted 2 er jo faktisk rangert høyere enn 4-ern på metacritic. Endret 12. mai 2016 av Nimrad Lenke til kommentar
locoboy Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 (endret) er det noen som kjøpte delux utgaven av uncharted 4? fikk dere mye multiplayervaluta? Hvordan tjener man multiplayervaluta? Endret 12. mai 2016 av locoboy Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 (endret) Hva andre mener om de gamle spillene henger ikke jeg meg altfor mye opp i. Jeg syns ikke de er mye å skryte av lenger i hvertfall 60fps og 1080p er selvsagt deilig, men gjør ikke opp for resten. Men det er jo ingen hjemlighet etter all sytingen min rundt remaster utgavene Uncharted 2 føler jeg de fleste likte best, jeg syns det er veldig oppskrytt og foretrekker nr. 3 da. Derfor gleder det meg så enormt at nr. 4 rævkjører de foregående titlene opp i dimensjon ukjent! Endret 12. mai 2016 av Mala Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Jeg har aldri spillt de gamle, og har heller ingen planer om det. Bør jeg likevel kaste meg over Uncharted 4? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 (endret) Endret 12. mai 2016 av LarZen 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Nye GT kan være grunnen til å kjøpe PS4. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Kan faktisk være severdig som en ren popcornfilm. Fete parkour elementer. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Den skal sees i hvertfall. Som med alle forsøk på å lage film basert på spill, er jeg en smule skeptisk, siden det sjelden har vist seg å være noen kjempesuksess. Men jeg ønsker så inderlig at denne skal bli bra, og kanskje kan bane vei for flere gode spillfilmatiseringer. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Det ser så corny ut. Samme problemet hadde prince of persia, det blir litt sånn når man prøver å innføre noen elementer fra spillene, som f.eks. hidden blade og dagger of time Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Pokker, godt mulig eg husker feil om Explorer mode i Uncharted Collection. Har ein uggen følelse. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Hvordan forlater man et community som man er medlem av? Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Nye GT kan være grunnen til å kjøpe PS4. Blir ikke kjøp av GT for min del når G27 ikke fungerer mot PS4... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Jeg skulle ønsket xbox rattet mitt fungerer på ps4 men det er kaldt i helvete før det skjer. Har et g920 som er akurat det samne som g29 bare til xbox Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Det er helt på trynet. Vi snakker kanskje om leketøy, men her burde EU sette ned foten. Kunstig inkompatibilitet er svindel. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 (endret) Det ligger et software lag mellom porten og stikka, og denne softwaren er ikke åpen. Altså må alle som skal lage tilbehør ha lisens. Ikke sjans i havet at sony får ms-lisens eller motsatt. Det er derfor det er forskjellige fightsticks fpr konsollene også. Endret 13. mai 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Det er sånn verden fungerer. Penger penger penger. Xbox og ps4 er så og si den samme maskinen. Allikevel så må man ha begge for å spille forza og gt og man må ha to identiske ratt. Leker er big buisness. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 (endret) Det er ikke "bare leketøy" når de koster tusenvis av kroner. Sånne arcade sticks koster fra 800-2000 kr. Klart de tjener på å ha forskjellige stikker da. PS/Xone kontrollere er jo også dyre. Det finnes heller ingen eksterne leverandører som kan lage stikker som funker på begge konsollene, nettopp pga av denne softwaren som sjekker om det er riktig eller ikke. Og de kan ikke hacke det, for da er det ulovlig å selge. Du har noen som modder arcade sticks til å funke på begge konsoller, men da inneholder den plugg til begge systemene og kan switche mellom pluggene med en bryter. Endret 13. mai 2016 av Bytex Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Hvordan forlater man et community som man er medlem av? Anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå