Mala Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Litt over 2 timer inn i spillet, helt suverent så langt Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 (endret) Da er Doom CE på vei i posten ifra Gamezone.no Endret 10. mai 2016 av LarZen Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Da er Doom CE på vei i posten ifra Gamezone.no Samme her Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Seriøst, 1500 spenn for et spill? 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Seriøst, 1500 spenn for et spill? Doom Collectors Edition PS4 det koster 1700.kr Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 (endret) Hadde sikkert vært festlig med en slik figur, eller Nathan Drake for den saks skyld, men tipper samboeren hadde blitt rimelig oppgitt og pakket den demonstrativt ned i en pappeske og bært den ned i boden. Hadde uansett ikke betalt 1200kr for en plastfigur, uansett hvor "Collectors Edition" det var. Spillet er det samme uansett, og koster 500 Endret 10. mai 2016 av newman221 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Har penger. Har plass. Har lyst. Og spør ikke kona om lov 4 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Fornuftige partnere folk har. Greier som det der koster mye og kan ikke brukes til noe annet enn å samle støv. Før eller siden blir det pakket sammen og liggende i en eske et sted. Kjøper aldri CE med mindre det er noe i den jeg faktisk kan bruke, som en guide, et soundtrack eller ekstra innhold til spillet. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Viktig å ha leker i manncave 4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Har fått Uncharted 4. Akkurat hjem fra jobb, skal ha middag, så sparke fotball klokka åtte. Hjemme ti, så dusje. Får bare så vidt testet det litt Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Hadde sikkert vært festlig med en slik figur, eller Nathan Drake for den saks skyld, men tipper samboeren hadde blitt rimelig oppgitt og pakket den demonstrativt ned i en pappeske og bært den ned i boden. Hadde uansett ikke betalt 1200kr for en plastfigur, uansett hvor "Collectors Edition" det var. Spillet er det samme uansett, og koster 500 Det løpet har jeg gitt opp for lenge siden. Er litt glad for det og. Hadde jeg kjøpt CE av alle spill opp gjennom årene så hadde jeg sitti i et hus fylt med de. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 En må velge ut godsakene med omhu. Selv er jeg veldig glad i å ha fysiske spill,konsoller og spesial/samle utgaver. Men en må ha plass til det selvfølgelig. Selv har jeg et område som jeg dedikerer til denne hobbyen og den ville jeg aldri ha vært foruten. Selv som godt voksen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Det er noen få helt spesielle spill som har affeksjons verdi. Da går jeg for spesial utgaver. De koster mere men siden det er godt undet 10 etter 30 år med gaming så er det ikke noen sum å gråte over Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Selv har jeg sklidd mer og mer over i digitale utgaver. Mye fordi de er billigere og jeg slipper å styre med cover og fysiske disker for å bytte spill. På PC er jo alle fysiske spill med en kode til en eller annen tjeneste så der er det 100% digitalt for min del (mye fordi de nyeste spillene også går for rundt 250-350,- stykket) Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Det trenger ikke være fysiske spill Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Det løpet har jeg gitt opp for lenge siden. Er litt glad for det og. Hadde jeg kjøpt CE av alle spill opp gjennom årene så hadde jeg sitti i et hus fylt med de. /me *ble plutselig fristet til å dele bilde av sitt hus fylt av CE "rot"* 1 Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Da er Twilight Princess HD rundet og satt pent I kover,I morgen er det Uncharted 4 for alle penga!!! gledings! Pakken kom idag (tirs) men taes ut I morgen (onsdag) Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Fornuftige partnere folk har. Greier som det der koster mye og kan ikke brukes til noe annet enn å samle støv. Før eller siden blir det pakket sammen og liggende i en eske et sted. Kjøper aldri CE med mindre det er noe i den jeg faktisk kan bruke, som en guide, et soundtrack eller ekstra innhold til spillet. snakk for deg selv..I likhet med LarZen har jeg ett dedikert spillerom,en mancave dær figurer,spill relaterte ting og tang står til pynt og tar seg godt ut I hylla..det skal ikke pakkes bort etter noen år 4 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Noen som har problemer med å kjøpe på psstore? Får ikke til å legge en eneste krone til i lommeboken, og jeg fikk lønning idag........ Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Det løpet har jeg gitt opp for lenge siden. Er litt glad for det og. Hadde jeg kjøpt CE av alle spill opp gjennom årene så hadde jeg sitti i et hus fylt med de. /me *ble plutselig fristet til å dele bilde av sitt hus fylt av CE "rot"* Jeg ga bort en hel haug med CE for litt siden. Alt fra Skyrim til Bioshock. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå