LarZen Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Dere har dere byttet passord etter Spotify ble hacket https://www.spotify.com/us/password-reset/ Jeg har ihvertfall gjort det. Kundeservice hos Spotify viste ikke hva det var og skulle sende det videre til teknisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 noen som spiller uncharted 4 nå? Hvordan er det? Har ikke spilt noen av de første, men kunne tenkt meg å prøve det ut Mitt har blitt sendt, jeg ser det ikke i Ordrehistorikk fra Gamezone Sony VR briller? Nice! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 noen som spiller uncharted 4 nå? Hvordan er det? Har ikke spilt noen av de første, men kunne tenkt meg å prøve det ut Mitt har blitt sendt, jeg ser det ikke i Ordrehistorikk fra Gamezone Sony VR briller? Nice! Sony PlayStation VR Brille til PS4 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Stikker ned på Platekompaniet og casher inn et gavekort på Uncharted 4 i morgen. Jeg får nok ikke spilt før jeg er tilbake fra ferie, men da har jeg noen fridager og jeg tenker det blir fint å slappe av med litt Uncharted innimellom Dark Souls 3-øktene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 (endret) Oi det var i morgen det kom ja! Hadde fått for meg at det var på onsdag, min eneste fridag denne uken! Men ettermiddag skift i morgen da....nice :/ Men det er vel ingen her inne som velger å sitte inni i det voldsomme finværet som ruller over deler av landet bare for å spille vel? Endret 9. mai 2016 av Mala Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Men det er vel ingen her inne som velger å sitte inni i det voldsomme finværet som ruller over deler av landet bare for å spille vel? Må ha noen pauser fra varmen også, da kommer Uncharted 4 og vifte godt med, skal prøve spillet idag Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Blir å vente til det kommer en 1-4 samle pakke med alle Uncharted spillene. Ikke har jeg tid eller samvittighet til å sitte for mye inne i den varmen her heller Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Går fint an å få et par timer sol på ettermiddagen og så gå inn for å spille. Skal ikke bli solbrent heller. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Mulig jeg kjører på etter midnatt senere..eller er det ett magisk tidspunkt de låses opp? Orker ikke springe opp å sjekke nedtellingen Men samtidig har jeg lyst til å stå opp tidlig i morgen for få unna en liten skogstur før det blir kontrollromsitting i 8 timer...i strålende vær Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Og da er sommeren her igjen hvor de fleste må påpeke at de også går ut i solen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 (endret) Med den pikksommeren som var her i fjor, så er det lov å håpe på noe som i hvertfall kan minne om sommer i år Tiden hvor man sitter med svette baller og sikler over tastaturet/gamepadden hele dagen er i hvertfall over (stort sett) for min del Endret 9. mai 2016 av Mala 2 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Håper på utepils i hagen og bading i helgene igjen, ja. Det føles uansett mye bedre å spille når man først har vært ute og fått litt mosjon og farge. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Helt riktig Det er faktisk medisinen min mot å være lei spilling, nå man havner i slike nedeperioder. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Og da er sommeren her igjen hvor de fleste må påpeke at de også går ut i solen Men venter på posten nå å Uncharted4 nå, Hvis det blir tropevarme går du ut i solen da, jeg gjør det. Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Håper å kunne avslutte Twilight Princess hd før uncharted 4 ankommer,begynner å glede meg Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Fy faen i nykokte helvete så jeg gleder meg til uncharted. Kjenner jeg får spontan wiplash bare av tanken. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Får Uncharted i morra. På onsdag drar jeg til OSL og skal jobbe der fremover, så kommer nesten ikke til å være hjemme. Regner med at hotellet jeg skal sove på har sånne mongo TVer hvor jeg ikke kan koble til konsollen. Balle. Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Uncharted 4 lever opp til hypen for min del til nå, storkoser meg med spillet Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 (endret) EDIT: Måtte bare rotere bildet.. Endret 10. mai 2016 av Bone 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå