Nimrad Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 håper virkelig UC4 får en explorer mode :SHva mener du nå? Vil du spille gjennom et forholdsvis lineært spill uten noen fiender? Eller misforstår jeg "explorer mode"? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 No shit?? Er ikke første og blir nok ikke siste. Fant forøvrig en rød kontroll i en skuff så..yay me. Hjelper det noe å bli sint da, jeg blir fort sint selv, men jeg ødelegger ikke mine kontrollere for det da Da er du ikke litt sint nok. Jo blir veldig fort sint men jeg gidder ikke ødelegge mine kontrollere for det da, for en kontroller koster ca 578,-kr da, jeg vaska her til jul da ødelagte jeg en jif vaskekost i sinne måtte kjøpe nye etter jul. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Er mange som har hatt det en stund, og AIen på fiendene skal være jævla bra, og ser mange som skriver at kontroll og gameplay er det beste de har vært borti noen gang. Og jeg husker fra betaen at kontrollen imponerte meg jævlig selv, så dette er some hype shit! Herlig! AI var vel i grunn ikke til stede i de forrige spillene. Og med det mer åpne gameplayet i dette spillet, så høres det jo helt topp ut! Og jeg er enig i at kontrollene var latterlig mye bedre nå enn tidligere. Føltes veldig solid skrudd sammen hele greiene egentlig. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Toppkarakterer fra veldig mange sider nå, hadde tenkt å vente litt pga for mye spill jeg ikke har startet endå. Men vet ikke om jeg klarer det nå! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) OBS: Ganske kraftige storyspoilers i denne reviewen. Endret 5. mai 2016 av Nimrad Lenke til kommentar
Archer Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Nå har Komplett sendt ut Uncharted 4! Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Knuste nettopp den siste kontrolleren eg hadde (den grå) pluss det trådløse PS4 headsettet. Vurderer enda å knuse maskinen. Jævla "gamer" faenskap. Har du vurdert å streame? haha kunne vært ganske intressant Minner meg om ELPRESADOR. https://youtu.be/KTgVRv-X4i4 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Nå har Komplett sendt ut Uncharted 4! Heldiggris du er Jeg venter oxo på Uncharted 4, men venter mer på Doom 4 da Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Når kommer det ny PS4 ? Vurdere sterkt å kjøpe nå en ps4 for Uncharted 4 multiplayer. Uncharted 2 mulitplayer var helt syre konge , beste på lenge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Når kommer det ny PS4 ? Vurdere sterkt å kjøpe nå en ps4 for Uncharted 4 multiplayer. Uncharted 2 mulitplayer var helt syre konge , beste på lenge. Ryktene sier at det skal komme noe info om en ps4,5 på E3 om en snau måned. Så det kan være mulig med lansering samme dag, eller i nær fremtid, eller når PS VR kommer ut i høst/vinter Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Gamezone har sendt ut Uncharted 4 CE til meg også..! Får ikke spilt før onsdag, så har den innen da! Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Kan noen fortelle meg hva "Lag Switch" er på PS4? Ble nedspammet av en polsk kid som mente jeg brukte det på FIFA når jeg vant. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 http://lag-switch.com/ Når du kobler dette opp mellom routeren din og PS4en din og klikker på denne knappen vil det trigge en lag som ikke påvirker deg dersom du her host, men derimot den du spiller imot som gjør at spillet lagger i hans ende men ikke i din. Ikke noen god teknisk forklaring, men satser på du skjønner tegninga. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Vil egentlig ikke anbefalt en sånn switch. Det er bare å bruke en ekstra lang CAT5-kabel, coile den opp sånn at elektronene blir svimle av å gå rundt i loopen. Det gir akkurat samme effekten fordi dem vil gå videre dit dem skal når svimmelheten avtar Så kan man jo bruke kabelen til noe nyttig senere også. Prøver du å selge en dedikert lag-switch senere blir du bare stemplet som cheater. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Andre som har problem med Spotify? Den står bare å laster... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Andre som har problem med Spotify? Den står bare å laster... Nei ikke her, jeg bruker mobilen til Spotify da, er det på ps4 du mener da, jeg synes ikke Spotify er noe bra der er rett å slett ræva på ps4 da, er lyden jeg mener da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå