CaZpeR Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Knuste nettopp den siste kontrolleren eg hadde (den grå) pluss det trådløse PS4 headsettet. Vurderer enda å knuse maskinen. Jævla "gamer" faenskap. Kanskje vurdere å gjøre noe annet dersom du blir så sint for... Spill? 3 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Jeg tror at det er din aggresjon som er problemet her Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 (endret) No shit?? Er ikke første og blir nok ikke siste. Fant forøvrig en rød kontroll i en skuff så..yay me. Endret 4. mai 2016 av IcedInsanity Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Av nysgjerrighet: hva spiller du? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 No shit?? Er ikke første og blir nok ikke siste. Fant forøvrig en rød kontroll i en skuff så..yay me. Hjelper det noe å bli sint da, jeg blir fort sint selv, men jeg ødelegger ikke mine kontrollere for det da Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Håper virkelig UC4 blir noe annet enn et lass med fiender. En god gode nedtoning av dette og litt mer tilnærming feelen man fikk i TLOU når man valgte laveste vanskelighetsgrad for å slippe hordene av zombier. Synes det er litt trist at vanskelighetsgrad defineres som hvor mange fiender som pøses på og hvor mye skade (spoungy) fiende tåler. Er ikke det litt 90-tallish. På tide at nextlevel AI også blir et sterkt prioritert fokusområde i spill og ikke bare et hett tema i tech publikasjoner og vitenskapskretser. Er ikkje alle som gidder å spille viss det blir for vanskelig, da dukker det fort opp syting for alt mulig anna enn egne ferdigheter. Spill i dag er lettare enn på 90-tallet for at fleire skal gidde å kjøpe spilla og faktisk spille di. Uncharted Collection har ein tilnærma mode som det man fekk oppleve med TLoU slik du nevner. Det er Explorer mode og her får du få fiender og dermed meir fokus på historie og oppdagelse. Typisk nok er det få som har testa den modusen. Hvis "ferdigheter" defineres ved hvor mange bølger av spoungyness man orker å bruker timer etter timer på så joda. Etter 150 timer i The Division med utallige runder challenge modes i endgame, som dreiser seg om å knerte bølger på bølger så kan jeg ikke si at spillopplevelsen blir bra/bedre av dette og at hvorvidt man gidder eller ei etterhvert går på "ferdigheter". Men det er klart, det er enklere å lage et spill hvor vanskelighetsgrad ikke går på god AI men "more of the same is harder". Det er mulig UC4 blir kjøpt og testet i explorer mode, som jeg helt hadde glemt siden det er mange år siden denne serien ble spilt. Tenker nok heller at egne ferdigheter i eit spill avgjere kor mange fiender man syns er for mykje. Spillet i seg sjølv er som det er. Mange valgfrie vanskelighetsgrader gir spilleren mulighet til å oppleve spillet som man vil. I tillegg har mange spill muligheten til å gjere det enklare/vanskeligare i innstillinger for spillet. Autosikte er jo kjekt å kunne slå av eller på etter som. Alt for mange spiller bare Normal mode og sjekker ikkje ut om spillet ville vore betre med andre innstillinger og vanskelighetsgrad. Veit faktisk ikkje om UC4 har Explorer mode. UC1-3 på PS3 hadde ikkje Explorer mode om eg husker riktig. Meiner bestemt dette var noko som først kom på Uncharted Collection til PS4. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Rayman Origins og Legends er ute på PS4, så hvis du ikke alt har dem til PS3 vet du hva du skal gjøre. Pleier å være rimelig priset også. Likte de veldig godt selv, så det er litt som Pixar-filmer. Designet for hele familien. Hvis man skal velge bort et av spillene ligger 40 remaster-versjoner av brettene i Origins i Legends galleriet, så Legends er mest bang for the buck. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) Aggresjon er en merkelig ting. Det er en forsvarsmekanisme som ikke lenger har noen stor betydning i vårt regulerte overskudds samfunn. Resultater av aggresjon i dag er som regel negative. Men mekanismen er der og urhjernen bare overstyrer. Endret 5. mai 2016 av Limbeck Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 No shit?? Er ikke første og blir nok ikke siste. Fant forøvrig en rød kontroll i en skuff så..yay me. Hjelper det noe å bli sint da, jeg blir fort sint selv, men jeg ødelegger ikke mine kontrollere for det da Da er du ikke litt sint nok. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Trikset er å identifisere aggresonen og tving igjennom tanker. Men for mange er ikke det så enkelt Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Da ligger Overwatch beta åpen for alle til å prøve frem til mandag. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Av nysgjerrighet: hva spiller du? Fifa. Har blitt like forbanna mange ganger tidligere men har som regel bare trukket på skuldrene og fort skiftet fokus over på noe annet. Igår ble knusing resultat av ett hav av elendige kamper og merkelige måter å tape på. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Uncharted får djevelskt bra anmeldelser. Ligger på 94 på MC nå etter 64 anmeldelser. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Levelup-Rune sier det er det beste Uncharted spillet hittil. Eurogamer gir det Recommended score. Tror dere bør prøve før dere dømmer det nord og ned. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Er mange som har hatt det en stund, og AIen på fiendene skal være jævla bra, og ser mange som skriver at kontroll og gameplay er det beste de har vært borti noen gang. Og jeg husker fra betaen at kontrollen imponerte meg jævlig selv, så dette er some hype shit! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 håper virkelig UC4 får en explorer mode :S Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Hadde ikke tenkt å kjøpe Uncharted 4 men klarte ikke la være, sendte bestilling idag. The hype is real Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) Håper virkelig UC4 blir noe annet enn et lass med fiender. En god gode nedtoning av dette og litt mer tilnærming feelen man fikk i TLOU når man valgte laveste vanskelighetsgrad for å slippe hordene av zombier. Synes det er litt trist at vanskelighetsgrad defineres som hvor mange fiender som pøses på og hvor mye skade (spoungy) fiende tåler. Er ikke det litt 90-tallish. På tide at nextlevel AI også blir et sterkt prioritert fokusområde i spill og ikke bare et hett tema i tech publikasjoner og vitenskapskretser. Er ikkje alle som gidder å spille viss det blir for vanskelig, da dukker det fort opp syting for alt mulig anna enn egne ferdigheter. Spill i dag er lettare enn på 90-tallet for at fleire skal gidde å kjøpe spilla og faktisk spille di. Uncharted Collection har ein tilnærma mode som det man fekk oppleve med TLoU slik du nevner. Det er Explorer mode og her får du få fiender og dermed meir fokus på historie og oppdagelse. Typisk nok er det få som har testa den modusen. Hvis "ferdigheter" defineres ved hvor mange bølger av spoungyness man orker å bruker timer etter timer på så joda. Etter 150 timer i The Division med utallige runder challenge modes i endgame, som dreiser seg om å knerte bølger på bølger så kan jeg ikke si at spillopplevelsen blir bra/bedre av dette og at hvorvidt man gidder eller ei etterhvert går på "ferdigheter". Men det er klart, det er enklere å lage et spill hvor vanskelighetsgrad ikke går på god AI men "more of the same is harder". Det er mulig UC4 blir kjøpt og testet i explorer mode, som jeg helt hadde glemt siden det er mange år siden denne serien ble spilt. Hvorfor? Bortsett fra at forumet suger balle etter forrige oppgradering så har du svaret over. Endret 5. mai 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Nå sies det at Uncharted 4 er milevis over de forrige når det gjelder gameplay, så jeg hadde uansett testet normal mode først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå