ole_marius Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Noen som er nybegynner av destiny? Kjøpte spillet først i går og vil ha folk som er noob som vil spille i ny og ne.ole_m_svendsen er brukernavnet Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Bare jeg som ikke får åpna Spotify? Har du byttet passord på Sportify kontoen din, Nå bør du trolig bytte passord i Spotify http://www.diskusjon...owtopic=1721387 Password Reset Se der ja. Passordet er nå byttet. Takker for tips! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Hjelp sier jeg ser på siden til gamezone ang min Ordrehistorikk, ser jeg att Uncharted 4 A Thiefs End kommer ut 06.05.2016 å Doom Collectors Edition PS4 kommer ut 11.05.2016 det er 6 dager i mellom spillene da, det er for kort tid da Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Noen som er nybegynner av destiny? Kjøpte spillet først i går og vil ha folk som er noob som vil spille i ny og ne. ole_m_svendsen er brukernavnet Bruk den tingen du får hos postmaster om du nettopp kjøpte spillet så får du levla karakteren opp til level 25 med engang, slipper å gjøre en haug med bounties for å levle. Så spiller du igjennom storyen og kan spille med alle. Har du spilt Halo så har du til dels spilt Destiny før. Til og med stemmen til Nolan North som Ghost er passe lik stemmen til 343 Guilty spark i Halo (selv om det er en annen som har stemmen da). Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Jeg syns ikke første episode var helt givende jeg heller, men kan erindre at episode 2 løftet opplevelsen og så var det bare fryd og gammen derifra for min del Får prøve litt videre da. Til de som tror alt handler om at en kun liker vold og blodsprut med en gang en sier noe litt negativt om et spill en selv liker, så vennligst ro ned. Liker veldig mange forskjellige typer spill inkludert veldig mange av Telltale spillene, selv om favoritten er tales from the borderlands av de. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Da vil jeg anbefale å fortsette. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 (endret) Jeg har alltid brukt nettve De de dog burde gjort samtidig var å oppgradere WiFi. Det var nesten viktigere. Nei synes jeg ikke det da, enkelt bruk nettverksledning Jeg har alltid brukt RJ45 UTP CAT5 og 6, men brorparten som klager på PSN ol. sliter ofte med dårlig WiFi. Selv om årsaken kan være både router, støy og plassering er WiFi en komponent som raskt foreldes og bør oppdateres når mulig. Endret 27. april 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Noen som er nybegynner av destiny? Kjøpte spillet først i går og vil ha folk som er noob som vil spille i ny og ne. ole_m_svendsen er brukernavnet Bruk den tingen du får hos postmaster om du nettopp kjøpte spillet så får du levla karakteren opp til level 25 med engang, slipper å gjøre en haug med bounties for å levle. Så spiller du igjennom storyen og kan spille med alle. Har du spilt Halo så har du til dels spilt Destiny før. Til og med stemmen til Nolan North som Ghost er passe lik stemmen til 343 Guilty spark i Halo (selv om det er en annen som har stemmen da). Tanken er å prøve å finne en spiller som ikke kjenner til oppdragene, eller historien. Føler det blir mer autentisk når det kommer å oppdage spill og nyte spill da Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Doom får full FOV justering på PS4 Er så fint å se konsoll spill sakte men sikkert nå får på plass litt justerings muligheter i spillene. Bla så har Niho demoen to valg. En for oppløsning og detaljer i Movie Mode. Og en som har fokus på bildeflyt og raskere gameplay i Action Mode. Forhåpentligvis så vil NEO fks kunne ha mulighet til å kjøre spill som dette i Movie Mode med fokus på grafikk men med bildeflyt som i Action Mode. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Justeringsmuligheter, ja. Jeg er veldig glad Dirt Rally har justeringer for R2 og L2, fordi kontrollen min gir bare 85-90% utslag uten justeringer. Kjørte et helt rally slik før jeg innså at spillet hadde slike muligheter. Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Noen som har prøvd Hitman Intropakken? Er den verdt det? Jeg er stor fan av tidligere Hitman spill, så lurer på om jeg skal gi dette sjansen nå eller vente på hele spillet er kommet ut. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Leser mye skryt, minus det onlinedritet. Lenke til kommentar
Archer Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Informasjon om Call of Duty: Infinite Warfare er nå ute. Må ærlig innrømme at jeg ble svært skuffet. Heldigvis blir Call of Duty: Modern Warfare remastered. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Jeg hadde likt et lignende spill der vi hadde spilt terrorister. Jeg hadde likt den problemstillingen. Ala "det brettet" i mw2. Det utfordret meg på en måte jeg ikke har vert utfordret før. For meg så er jeg litt spent på cod in space men jeg skulle ønsket et tre ganger større fokus på single player i den serien Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Noen som har prøvd Hitman Intropakken? Er den verdt det? Jeg er stor fan av tidligere Hitman spill, så lurer på om jeg skal gi dette sjansen nå eller vente på hele spillet er kommet ut. Både og. Jeg kjøpte det før det ble episodisk så jeg føler meg sånn sett litt snytt, og jeg synes ikke første brett var stort å skryte av, det andre brettet som kom forrige uke derimot, det var klassisk Hitman blåst opp i størrelse og muligheter Det jeg håper er at de fjerner online kravet når hele spillet er ute, og at de får patchet inn kofferten til sniperen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 (endret) Kapittel 14 i Uncharted 3...rett før jeg munnpuler meg selv med DS4. Her er viser spillet seg fra sin verste side med ett lass med fiender i bølger og annet dritt. Gruet meg til disse kapitlene her siden første gang jeg spillte det på PS3, og det var akkurat like grusomt som jeg kunne huske det. Om ikke verre. Er nå jeg kjenner jeg er mett på dritt gameplayet i disse spillene her. Fy faen. Trudde jeg skulle greie å pløye igjennom denne pakken på en knapp friuke, for sikkert over 1.5 mnd. siden gitt, ikke sjangse i helvetet om tolmodigheten min makter det. Det gjør liksom den lille ventetiden som er igjen til Uncharted 4 så mye lettere Endret 2. mai 2016 av Mala 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Jævlig med Uncharted whining på deg da! .... 5 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Ble skuffet over Uncharted 3 når det kom, men når jeg spilte det på nytt på PS4 ble jeg totalt forelsket. Spilte igjennom det på en dag. Fantastisk på alle områder. "Taper" litt på at det ikke var like revolusjonerende som Uncharted 2, om man kan si det sånn, men det er igrunn et bedre spill. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Kapittel 14 i Uncharted 3...rett før jeg munnpuler meg selv med DS4. Her er viser spillet seg fra sin verste side med ett lass med fiender i bølger og annet dritt. Gruet meg til disse kapitlene her siden første gang jeg spillte det på PS3, og det var akkurat like grusomt som jeg kunne huske det. Om ikke verre. Er nå jeg kjenner jeg er mett på dritt gameplayet i disse spillene her. Fy faen. Trudde jeg skulle greie å pløye igjennom denne pakken på en knapp friuke, for sikkert over 1.5 mnd. siden gitt, ikke sjangse i helvetet om tolmodigheten min makter det. Det gjør liksom den lille ventetiden som er igjen til Uncharted 4 så mye lettere Sånn? 5 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 (endret) Jævlig med Uncharted whining på deg da! .... Er forundret over at det tok hele 14 kapitler før jeg turte å furte over det her inne Endret 2. mai 2016 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå