Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tidenes beste kontroller så langt er gamecube sin.

 

Den klarte jeg aldri å like. C-stikka er knøttliten, og begge har de markerte åtte retningene Nintendo er så glad i. Triggerne er nesten like dårlige som på PS3, og sier "spjoing" når man trykker dem helt inn. Jeg tror kanskje Xbox 360-kontrolleren er den jeg har likt best, selv om skulderknappene er litt kjipe.

Lenke til kommentar

Den klarte jeg aldri å like. C-stikka er knøttliten, og begge har de markerte åtte retningene Nintendo er så glad i. Triggerne er nesten like dårlige som på PS3, og sier "spjoing" når man trykker dem helt inn. Jeg tror kanskje Xbox 360-kontrolleren er den jeg har likt best, selv om skulderknappene er litt kjipe.

Den er jo så digg å holde i. :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At de skal innføre tidenes mest mislikte DRM-løsning samtidig som de nevner at de sluttet med Online Pass fordi fans mislikte det ser jeg på som tullball.

 

Jeg håper du har rett, men jeg er veldig skeptisk til EA. Det kunne virke som at de fjernet online-passene til fordel for Microsoft sin DRM, og rett etterpå annonserer de at de at de ønsker lik bruktspillpraksis på alle systemene.

Lenke til kommentar

Nja. Jeg er usikker. Tror jeg velger DS3 og 360-paden på delt første. Nå begynner jeg derimot å bli såpass hypet på Dualshock 4 at jeg nesten er dømt til å bli skuffet.

Ikke sikkert det da, du blir dømt til å bli skuffet. For den ser bare bedre og bedre jo mer jeg ser på Dualshock 4 :love: :love: Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Penny Arcade: Holding the new PS4 controller is like touching boob for the first time

 

http://penny-arcade....-best-thing-eve

 

De har fått min oppmerksomhet ihvertfall. Dæven, begynner å lure på om det faktisk kan være tidenes beste gamepad. Tiden vil vise.

Håper nesten ikke det sitatet der stemmer, det kunne i så fall bli en grisete affere. ;)

 

Men føler virkelig spenning etter å holde DualShock4 i hendene nå. Jeg er av de som synes DS3 knuste X360 kontrolleren på alle andre punkter enn passform i hendene, så DS4 ser mer og mer ut som den perfekte gamepad ja. :dribble:

 

Tidenes beste kontroller så langt er gamecube sin.

Haha, faktisk enig, i alle fall på passform. Den var deilig å holde i. :wee:

Lenke til kommentar

Kulle nesten kunne koble forskjellige kontrollere til valgri konsoll. Eller de kommer med 2 versjoner, en som er litt sånn som PS3 er i dag, bare den ligger bedre i honda og en som man har den kreft joistiken til xbox ellerno?! Da hadde alle blitt fornøyde :)

 

Bare batteri under burde man droppe helt ut, det er ingen fordeler med.

 

Tar vell ikke lange tiden før folk begynner å selge egne kontrollere gjennom 3D-printerne sine.

Lenke til kommentar

Jeg håper du har rett, men jeg er veldig skeptisk til EA. Det kunne virke som at de fjernet online-passene til fordel for Microsoft sin DRM, og rett etterpå annonserer de at de at de ønsker lik bruktspillpraksis på alle systemene.

Da får vi isåfall se hva Sonys ord er verdt. Ettersom alle spill skal kunne selges, byttes, lånes og generelt oppføre seg som data på plate kan ikke DRM-modellen bli den samme som på XONE med mindre Sony går tilbake på ordene sine.

Lenke til kommentar

Nå har ikke online pass vært noe problem. Du får spilt offline uten og online med. Jeg synes det er helt greit at all online spilling må betales for, selv når man kjøper noe brukt. Men jeg kan se hvordan dette kan skape en konflikt med Sony. Ettersom mange vil tro at man kan kjøpe og selge fritt, ettersom de lovet det, men om selskapene begynner med individuell DRM-politikk kan det fort skape et problem. Jeg tror uansett Sony har noe de skulle sagt.

Lenke til kommentar
Er det sagt noe om det blir HDCP eller ikke? Er noe skeptisk til den innebygde record/stream funksjonen. Vil bruke min elgato hdmi recorder, men PS3 var kryptert, så frykter at samme gjelder for PS4, som ikke ser ut til å ha noe annet enn HDMI.

 

HDCP er obligatorisk for blåfilm, så det blir det garantert.

Lenke til kommentar

HDCP er obligatorisk for blåfilm, så det blir det garantert.

 

Er det noen sjans for at noen som dette wiper HDCP, og tillater for opptak?

http://dx.com/p/1-in...pin-plug-118123

 

Har lest om HDCP strippere, men vet ikke om normale splittere gjør jobben.

 

Jeg kan i teorien bruke hauppauge hd pvr, og converte HDMI til komponent, men programvaren til hdpvr er helt balle.

Endret av hopp1a
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...