Eddie_Peddie Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Kjøpte Knack siden det kosta 58 kroner her. Undervurdert spill. Ikke en klassiker, men det var da virkelig ikke dårlig. Veldig varierende vanskelighetsgrad, da, men sånn ellers koste jeg meg overraskende mye. 7/10, absolutt verdt pengene. Det er jo hele greia da, spillet gir valuta for pengene når det koster 58 kroner men til 599 så ville jeg føla meg jævla snytt. Har fortsatt ikke orket å spille det ferdig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Synes Knack var et fint spill jeg. Utfordrende og pent. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Kjøpte Knack siden det kosta 58 kroner her. Undervurdert spill. Ikke en klassiker, men det var da virkelig ikke dårlig. Veldig varierende vanskelighetsgrad, da, men sånn ellers koste jeg meg overraskende mye. 7/10, absolutt verdt pengene. Det er jo hele greia da, spillet gir valuta for pengene når det koster 58 kroner men til 599 så ville jeg føla meg jævla snytt. Har fortsatt ikke orket å spille det ferdig. Nei Knack var et virkelig bra spill, er jo ikke noe bra grafikk i knack da, nesten tegnefilm grafikk da. Som nintendo nesten hvile ha det i grafikk. Sterke farger det jeg mener,. gleder meg til Knack2 wow kjøpe kjøpe da for meg da 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Litt mer gameplay fra Nier Automata. https://www.youtube.com/watch?v=sxnCbNiGRME 1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Tror jeg må oppgradere HDD-en snart. Noen andre som har gjort dette og har anbefalinger for harddisker? Må ha 2TB, eller kanskje mer. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Jeg gjorde det for ikke så lenge siden. Selve byttet tok ikke lange tiden. Det som tok tid var å kopiere alle data frem og tilbake. Satte inn en 2TB snurredisk. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Blir nok en enkel snurredisk her også. SSD-er og hybrider blir for dyrt, og gir ikke nok tilbake på konsoller. Har du preferanser når det kommer til produsenter og HDD-modeller? Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Er vel bare samsung som har en 2tb som passer m9t heter den, har en slik i ps4en selv. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Seagate har en som er 7mm høy, så den går kanskje også. Men hvis jeg velger m9t så kan jeg ihvertfall være helt sikker på at det fungerer. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Kjøpte "Sony Wireless Stereo Headset 2.0" i dag og lastet opp lydprofilen til Destiny via appen på ps4. Deretter starter jeg spillet og starter et mission. Da jeg fyrer av første skudd er jeg forelsket! Fantastisk trådløs lyd til 800 spenn! 1 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Kjøpte Knack siden det kosta 58 kroner her. Undervurdert spill. Ikke en klassiker, men det var da virkelig ikke dårlig. Veldig varierende vanskelighetsgrad, da, men sånn ellers koste jeg meg overraskende mye. 7/10, absolutt verdt pengene.Det er jo hele greia da, spillet gir valuta for pengene når det koster 58 kroner men til 599 så ville jeg føla meg jævla snytt. Har fortsatt ikke orket å spille det ferdig. Nei Knack var et virkelig bra spill, er jo ikke noe bra grafikk i knack da, nesten tegnefilm grafikk da. Som nintendo nesten hvile ha det i grafikk. Sterke farger det jeg mener,. gleder meg til Knack2 wow kjøpe kjøpe da for meg da Hehe nei det var ikke et bra spill. Det var et simpelt spill. Det hadde et voldsomt potensiale det aldri levde opp til. Karakteren kunne bli større og få egenskaper basert på hvor han var f.eks is om han var i snøen, men som schreiber også var inne på så ga det liten mening fordi du alltid hadde den størrelsen eller den egenskapen du trengte når du trengte det. Fienden var stor, du var stor. Var du liten så var fiendene små. Du kunne også gjøre utrolig lite i spillet så gameplaymessig er det ikke særlig mye denne generasjonen over det. Men ja det er et ok tidsfordriv bare for å ha noe å spille men et bra spill er det langt langt ifra å være. Selvfølgelig så er det litt vanskelig å si at et spill er dårlig for veldig mange der ute synes candy Crush er et bra spill. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Min mening er rett. Nei, min mening er den rette. Nei nei, anmelder X sin mening er den rette. Neei, disse kommentarene er rett. Internett i et nøtteskall. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 http://itavisen.no/2016/04/16/kartet-til-oppfolgeren-av-red-dead-redemption-er-lekket/ Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Min mening er rett. Nei, min mening er den rette. Nei nei, anmelder X sin mening er den rette. Neei, disse kommentarene er rett. Internett i et nøtteskall. Egentlig grunnen til jeg skrev som jeg skrev siden det virket som at jeg hadde feil han hadde rett. Anmeldere driter jeg i. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Som sagt, jeg storkoste meg med Knack. At man ikke kan bli stor her og der som man vil synes jeg er et tåpelig argument, da det er gameplaybegrensninger i de fleste spill, uansett sjanger. Uansett, jeg kunne lett betalt mye mer for det, men pga de dårlige anmeldelsene gadd jeg selvsagt ikke svi bort penger på noe sånt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Knack var et alright spill. Eneste negative var at det slet veldig, mye lagg. Lenke til kommentar
ironlung Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Finnes det en liste over ps4 spill med norsk tale/audio? Eventuelt en plass hos playstation som viser støttet audio? Lenke til kommentar
b-post Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 (endret) Har ikke noen serlig oversikt, men Little big planet og Ratchet & Clank er vel to med norsk tale og tekst. Edit: Skylanders er også på norsk. Endret 18. april 2016 av b-post Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Må man spille med norsk språk på Rachet & Clank? Finner ingenting i innstillinger som gjør at jeg kan forandre over til engelsk språk Vil ikke spille på norsk... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Er språket på operativsystemet norsk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå