Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Kjøpte Knack siden det kosta 58 kroner her. Undervurdert spill. Ikke en klassiker, men det var da virkelig ikke dårlig. Veldig varierende vanskelighetsgrad, da, men sånn ellers koste jeg meg overraskende mye. 7/10, absolutt verdt pengene.

Det er jo hele greia da, spillet gir valuta for pengene når det koster 58 kroner men til 599 så ville jeg føla meg jævla snytt. Har fortsatt ikke orket å spille det ferdig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kjøpte Knack siden det kosta 58 kroner her. Undervurdert spill. Ikke en klassiker, men det var da virkelig ikke dårlig. Veldig varierende vanskelighetsgrad, da, men sånn ellers koste jeg meg overraskende mye. 7/10, absolutt verdt pengene.

Det er jo hele greia da, spillet gir valuta for pengene når det koster 58 kroner men til 599 så ville jeg føla meg jævla snytt. Har fortsatt ikke orket å spille det ferdig.

 

Nei Knack var et virkelig bra spill, er jo ikke noe bra grafikk i knack da, nesten tegnefilm grafikk da. Som nintendo nesten hvile ha det i grafikk. Sterke farger det jeg mener,. gleder meg til Knack2 wow kjøpe kjøpe da for meg da

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Kjøpte Knack siden det kosta 58 kroner her. Undervurdert spill. Ikke en klassiker, men det var da virkelig ikke dårlig. Veldig varierende vanskelighetsgrad, da, men sånn ellers koste jeg meg overraskende mye. 7/10, absolutt verdt pengene.

Det er jo hele greia da, spillet gir valuta for pengene når det koster 58 kroner men til 599 så ville jeg føla meg jævla snytt. Har fortsatt ikke orket å spille det ferdig.

Nei Knack var et virkelig bra spill, er jo ikke noe bra grafikk i knack da, nesten tegnefilm grafikk da. Som nintendo nesten hvile ha det i grafikk. Sterke farger det jeg mener,. gleder meg til Knack2 wow kjøpe kjøpe da for meg da

Hehe nei det var ikke et bra spill. Det var et simpelt spill. Det hadde et voldsomt potensiale det aldri levde opp til. Karakteren kunne bli større og få egenskaper basert på hvor han var f.eks is om han var i snøen, men som schreiber også var inne på så ga det liten mening fordi du alltid hadde den størrelsen eller den egenskapen du trengte når du trengte det. Fienden var stor, du var stor. Var du liten så var fiendene små. Du kunne også gjøre utrolig lite i spillet så gameplaymessig er det ikke særlig mye denne generasjonen over det. Men ja det er et ok tidsfordriv bare for å ha noe å spille men et bra spill er det langt langt ifra å være. Selvfølgelig så er det litt vanskelig å si at et spill er dårlig for veldig mange der ute synes candy Crush er et bra spill.

Lenke til kommentar

Som sagt, jeg storkoste meg med Knack. At man ikke kan bli stor her og der som man vil synes jeg er et tåpelig argument, da det er gameplaybegrensninger i de fleste spill, uansett sjanger. Uansett, jeg kunne lett betalt mye mer for det, men pga de dårlige anmeldelsene gadd jeg selvsagt ikke svi bort penger på noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...