newman221 Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Ratchet and Clanc Koster 309 på PSstore! Veit ikke om det er en god pris eller ikke, men det er rundt hundrelappen lavere enn de fleste andre butikker Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Har noen skaffet seg Dirt Rally enda? Lever det opp til hypen? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Ratchet and Clanc Koster 309 på PSstore! Veit ikke om det er en god pris eller ikke, men det er rundt hundrelappen lavere enn de fleste andre butikker Jepp. Lanseringdato 20. april. Såvidt jeg kan se har den amerikanske versjonen lansering 12. april. Men den koster 40 dollar, som 331 kroner. Fikk plutselig lyst til å spille spillet, mulig jeg kjøper den amerikanske slik at jeg kan spille det i morgen. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Har noen skaffet seg Dirt Rally enda? Lever det opp til hypen? Ja, jeg syns ihvertfall det. Fantastisk rallyspill. Vanskelig, men følelsen av å kjøre godt å få til gode løp er helt magisk. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Har noen skaffet seg Dirt Rally enda? Lever det opp til hypen? Kjøpte det på Early Access til PC, men testet det og ga meg. Startet det opp i går, og er totalt hekta. Godt mulig det beste bilspillet jeg noensinne har spilt, og sinnsykt jævla vanskelig. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Dirt Rally uten ratt og pedaler er etter mitt skjønn en form for frustrasjons tortur, all respekt til de som klarer å ikke være helt ubrukelig i det spillet med kontroller, for jeg klarer det vertfall ikke.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Er Dirt vanskeligere enn andre bilspill med bruk av gamepad? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Hei hei. Håper alle koser seg med nerding. Jeg har en ps3 med herpa hdmi. Hvordan er det med tilkoblinsmulighetene til ps4. Kan jeg bruke av out kontakten på ps3 til å koble den til ps4 som da porteres ut på skjermin igjen? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Hei hei. Håper alle koser seg med nerding. Jeg har en ps3 med herpa hdmi. Hvordan er det med tilkoblinsmulighetene til ps4. Kan jeg bruke av out kontakten på ps3 til å koble den til ps4 som da porteres ut på skjermin igjen? ps4 har ingen innganger for bilde så tvilsomt dette er mulig Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Urk A har jeg to valg. Kjøpe en overgang fra av media til hdmi. Eller en ny ps3 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Urk A har jeg to valg. Kjøpe en overgang fra av media til hdmi. Eller en ny ps3 3 valg. Du kan lodde inn ei ny HDMI-kontakt eller spør nokon om hjelp til det. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 eller 4. kjøp en PS4 istedenfor Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 (endret) Ser ut som det er litt pirkearbeid... Men har man ferdigheten og utstyret er det ikke særlig problem vil jeg tro. Må bare være pinlig nøyaktig, det skal tross alt transporteres 10GB/sek over den porten Endret 12. april 2016 av newman221 Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Er Dirt vanskeligere enn andre bilspill med bruk av gamepad? Dirt Rally er generelt veldig vanskelig. Kommer ikke på et eneste bilspill som er i nærheten av å være like vanskelig. Noen ganger virker det helt håpløst å vinne. Men da igjen er følelsen av å vinne langt herligere enn i f.eks. Forza. Du må treffe på alle svinger, ha riktig spor og planlegge "jokeren" din nøye om du skal vinne finalen. Jeg kjører litt fortere med gamepad kontra ratt/pedaler. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Sammenlignet med Richard Burns Rally? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 eller 4. kjøp en PS4 istedenfor Obs! Har til 2990,- nå xD Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Sammenlignet med Richard Burns Rally? Det har jeg ikke prøvd, dessverre. Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Spiller Heavy Rain på PS4 nå, opplever at diverse trophies ikke blir unlocked selv om jeg har gjort det som skal, har prøvd oppdatere trophies men fortsatt ingenting Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Det var da kjedelig. Husker jeg koste meg stort på ps3. Er det særlig forskjell på ps4 og ps3-versjonen? Tviler sterkt på at jeg kommer til å prøve på nytt på ny generasjon, men irritert over at jeg ikke fullførte "perfect crime" trophy Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 eller 4. kjøp en PS4 istedenfor Gjør vel det en gang men det er få spill som er interessante som ikke xboxen tar. For nå er det mest grand turismo jeg savner. Skal spille last of us en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå