Dore123m Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Så hvorfor i alle dager satt du med en 360 om alt var så jævla ille? Spillene gutt Spillene Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Spillene gutt Spillene Nettopp, du ingikk ett kompromiss. Nå kostet ikke Live mange kronene heller, så mye penger har du jo ikke kastet bort. Endret 17. juni 2013 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Man trengte da ikke Live for å nyte 360en. Jeg har ikke hatt den koblet opp på nettet, men det var først og fremst fordi den Wifi-dongelen var så jævla dyr og kvinnfolket hadde nekta meg å dra en tp-kabel igjennom hele stua. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Nettopp, du ingikk ett kompromiss. Nå kostet ikkje Live mange kronene heller, så mye penger har du jo ikke kastet bort. Fortsatt penger jeg kunne ha brukt på snacks og brus, gjennom Alan Wake. Og ja, jeg kjøpte nesten konsollen bare pågrunn av Alan. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Men nå var Live oppegående, overlegen på det meste og en stabil tjeneste som ikke ble hacket slik at Sony nærmest mistet all troverdighet når det kom til oppbevaring av personlig data. Hvor lenge var PSN nede igjen? 1,5 mnd eller noe? Da føles det helt greit å gi noen få kroner til MS ihvertfall. Endret 17. juni 2013 av Mala Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Stemmer det, man måtte ha en WiFi-dongle til første 360. Husker godt dette var et av argumentene som gikk favør PS3. Sammen med blu-ray og cell(duh?). Endret 17. juni 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Men nå var Live oppegående, overlegen på det meste og en stabil tjeneste som ikke ble hacket slik at Sony nærmest mistet all troverdighet når det kom til oppbevaring av personlig data. Hvor lenge var PSN nede igjen? 1,5 mnd eller noe? Da føles det helt greit å gi noen få kroner til MS ihvertfall. Det føles aldri greit å gi noen få kroner til MS 4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Men nå var Live oppegående, overlegen på det meste og en stabil tjeneste som ikke ble hacket slik at Sony nærmest mistet all troverdighet når det kom til oppbevaring av personlig data. Hvor lenge var PSN nede igjen? 1,5 mnd eller noe? Da føles det helt greit å gi noen få kroner til MS ihvertfall. Alt kan hackes. Det samme skjedde jo med Steam (men det var jo rett oppe igjen). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Alt kan hackes. Det samme skjedde jo med Steam (men det var jo rett oppe igjen). Absolutt, men greie var jo at Sony BLE hacket noe så til de grader også , og det var jo ett rent helvete for PS fans som gjerne ville spille online. Dette gjaldt ikke meg da PS3 låg død for meg i denne perioden, og lengre. Men jeg var snar med å bytte passord og piss bare for være sikker likevel. Når det er sagt, jeg kan banne på at MS sine servere får kjørt seg i kjølevannet av Xbox One lanseringen, får å poengtere hvor sårbar løsningen til MS blir. Går det i boks, ja da skal MS få på pungen så det synger etter. Da sitter vi der med skjegget langt nedi postkassa, og Sony gjengen kan le seg skakk ihjel. For min del blir det vel å sette seg ned med PS4 Det føles aldri greit å gi noen få kroner til MS Men det føles greit at Sony "gir" bort personlig data tenker jeg. Folk glemmer litt lett her inne syns jeg, vi får se om MS-dealen er like lett tilgivelig etter en stund EDIT: Ang nedetiden, tok jeg litt i. Wikipedia sier 24 dager http://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_Network_outage Endret 17. juni 2013 av Mala Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Men nå var Live oppegående, overlegen på det meste og en stabil tjeneste som ikke ble hacket slik at Sony nærmest mistet all troverdighet når det kom til oppbevaring av personlig data. Hvor lenge var PSN nede igjen? 1,5 mnd eller noe? Da føles det helt greit å gi noen få kroner til MS ihvertfall. Hadde hackerne prøvd på MS sine, ville de klart det. Med tanke på at NORSKE banker hadde samme system som Sony, ville man tro at det var trygt. Endret 17. juni 2013 av Dore123m Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Hadde hackerne prøvd på MS sine, ville de klart det. Med tanke på at NORSKE banker hadde samme system som Sony, ville man tro at det var trygt. Dette vet vi ikke, og det blir ren synsing. Vi får se når Xbox One er lansert, MS ber ihvertfall om å bli eid spør du meg. Så får vi se hvor sikkert det er. Men nok om det, la oss i det minste håpe at både MS og Sony er godt nok rustet slik at vi unngår slikke vanvittige nedetider igjen. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Dette vet vi ikke, og det blir ren synsing. Vi får se når Xbox One er lansert, MS ber ihvertfall om å bli eid spør du meg. Så får vi se hvor sikkert det er. Men nok om det, la oss i det minste håpe at både MS og Sony er godt nok rustet slik at vi unngår slikke vanvittige nedetider igjen. Håper bare MS dropper de fordømte restriksjonene de holder tett inntil brystet, og at de kommer med forklaringer som henger på greip angående sine planer. Vi trenger Microsoft i konsoll markedet, da Nintendo ikke lenger er en del av konkurransen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Jævla mye Microsoft her nå Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Jepp, var derfor jeg satt en strek forrige innlegg. Carry on. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 http://www.polygon.com/2013/6/16/4430256/blacklight-retribution Consoles live and die by the ergonomics of their controllers, and the manner in which developers utilize those controllers for launch titles. That's what Blacklight's aiming to be: a launch title for the PS4, though it may take a few months longer than that to finish the port, Zombie Studios communications manager Collin Moore told Polygon during an E3 2013 demo. My Blacklight demo marked my first time holding the PlayStation 4's new controller, which I fell in love with instantly. It feels better in the hand, with more responsive buttons and far more manageable triggers than those on the comparatively obtuse DualShock 3. Blacklight on PS4 utilizes that controller extremely well — the PC version of the title has been lauded for its tight shooting mechanics, which have been adapted nicely to the new DualShock. That's quite fortunate, Moore explained, because a console's early shooters are often responsible for selling the promise of how all games will control on new platforms. "For ergonomics in the controls; we saw it last generation with Halo, Halo pretty much defined how people held the Xbox with the old Duke controller," Moore said. "Sony's made some really good updates to the DualShock. When we got our hands on it and started playing, we were like, 'Holy crap, I think I've found my new favorite controller.' "The first-person shooter genre being a genre that a lot of people buy their console for, the genre where you get your 15 million sellers, your 18 million sellers, your Call of Duty and Halo-type games," Moore said. "Those are the games that everyone puts their hands on, and if it doesn't make sense, you'll have a lot of disappointed fans out there. But we've done a lot of research to make sure Blacklight, even though we have different features, that people still feel comfortable in the game. They can pick up and play if they've played a previous game in the first-person genre, and they'll be able to figure it out really quickly and have a great time." Shooting in Blacklight PS4 felt responsive, even though it used the DualShock's formerly maligned rear triggers. While the DualShock 3's squishy, convex inputs left a lot to be desired on the PS3 shooters which decided to use them for aiming and firing, the PS4's — while still slightly analog — do not disappoint. My demo was single-player, and the bots I was firing at didn't do much in the way of evasive maneuvering; the demo, Zombie explained, was to show E3 attendees what shooting guns on the new console feels like. There's a lot we haven't seen from Blacklight: Retribution's PS4 port, but if demoing that one mechanic truly was Zombie's goal at E3, it succeeded with flying colors. Flott å lese så mye skryt av Dualshock 4. Ser ut som om den er forbedret på alle punkter. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 “Let me say this, the controller for the PS4 is sublime, far better than the Xbox One controller. I’m a little disappointed to be honest with the Xbox One controller. The bumper buttons in particular are actually more difficult to hit with my fingers than they used to be on the 360. I find it to be smaller and much more cramped and the triggers don’t feel as good.” 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Er kjempespent på den nye kontrolleren til PS4. Ser ut som at de har fikset alle problemene jeg hadde med den forrige. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 http://blogs.wsj.com/digits/2013/06/...-for-xbox-one/ Originally Posted by WSJ: “EA has a position of looking at used games from a user standpoint and a gamer standpoint,” he said. “We will definitely be looking at gamer-first and creating an opportunity to have a relationship with used games such that it’s a positive experience.” The company plans to release its games policy within the next couple of weeks, Gibeau said in a separate interview, and it will take into account things like its own now-abandoned attempt to restrict disc game resales called Online Pass, which did not do well with consumers. “The policy we do come out with will have that in mind,” he said, and it will likely be the same policy across all its console games. “A nuanced and sophisticated approach is important instead of a blunt instrument.” Det er EA. Jeg tar dette som om de har planer om å innføre det samme til PS4 som Xbox One allerede har. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) *snip* At de skal innføre tidenes mest mislikte DRM-løsning samtidig som de nevner at de sluttet med Online Pass fordi fans mislikte det ser jeg på som tullball. Endret 17. juni 2013 av Lakus Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Penny Arcade: Holding the new PS4 controller is like touching boob for the first time http://penny-arcade.com/report/article/the-playstation-4-conroller-is-just-slightly-better-than-the-best-thing-eve De har fått min oppmerksomhet ihvertfall. Dæven, begynner å lure på om det faktisk kan være tidenes beste gamepad. Tiden vil vise. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå