Muggkaare Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 http://account.sonyentertainmentnetwork.com/ Log in. Then select [Deactivate All] under [Account] > [Media and Devices] for the type of content for which you want to deactivate all activated systems. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 WSJ: Sony Plans New PlayStation for Graphics-Heavy Games Begynner å bli endel steder som "bekrefter" det nå, og Wall Street Journal skal visst ikke ha publisert rykter som ikke har vist seg å stemme før. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 http://www.cinemablend.com/games/PlayStation-Plus-Free-Games-April-Announced-71024.html Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 (endret) Har du stilt klokka feil vei og 1 år bak Stifi? ------ Begynner å bli endel artikler om PS4,5 nå. Veldig spennende og fryktelig moro å lese så mange rare kommentarer rundt det. Mye unger som er i panikk modus nå. Og endel som ønsker at konsoll skal være akkurat slik det alltid har vært siden Atari var relevant. Endret 28. mars 2016 av LarZen 1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Ah, jeg syntes det var merkelig at vi skulle få Dishonored igjen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Har fått testa TrackMania litt nå. Hovedsakelig offline-delen da nettet her har vært ustabilt hele dagen. Liker det godt så langt, men som jeg har sett andre har skrevet; har du spilt et TM, har du spilt de alle. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 http://itavisen.no/2016/03/28/playstation-vr-kan-bli-pc-kompatibel/ Lenke til kommentar
CYA Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Kjøpte Bloodborne i helgen. Aldri spilt Souls-spill før. Har fått "you died" opp på skjermen så mange ganger nå at jeg får hån av min fru. Knakk til slutt gjennom Cleric Beast med en level på characteren min som trolig var laaaangt høyere enn snittet. Og det må legges opp til en Youtube-økt før møkkamannen Father Gascoigne skal legges i graven. Helt latterlig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Har aldri rørt de spillene der, og med god grunn Tolmodigheten min er ikke hva den en gang var i spill. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Haha. Prøvde meg på Bloodborne. Solgte det etter en halvtime. Noen ganger vet man bare at dette får ingen lykkelig slutt. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Begynner å bli endel artikler om PS4,5 nå. Veldig spennende og fryktelig moro å lese så mange rare kommentarer rundt det. Mye unger som er i panikk modus nå. Og endel som ønsker at konsoll skal være akkurat slik det alltid har vært siden Atari var relevant. Kan ikke se hvorfor dette skal være noe annet en utelukkende positivt. bruker heller noen lapper på dette enn på en dyr mobil. Helt ærlig så tror jeg vi blir å se en radikalt sterkere PS4. tipper ( Poalris chip med HBM og 150% bedre ytelse ) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Synes egentlig ikke Bloodborne var så fryktelig vanskelig. Ingenting sammelignet med eldre spill. Ja, det er ikke så lett som de fleste nyere spill, men det er bare positivt. Fikk endelig en skikkelig glede over å klare ting igjen. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Har aldri rørt de spillene der, og med god grunn Tolmodigheten min er ikke hva den en gang var i spill. Har spilt alle, og elsket Dark Souls. Det var rimelig heftig til tider, men var også ganske "lett" hvis man tar det med ro. Mener ikke at man ikke dør (mye), men som regel hadde jeg tid til å studere fiendene før jeg angrep, eller ble angrepet. Kanskje nettopp derfor jeg storkoste meg med det. Dark Souls 2 ble ikke helt det samme, og Bloodborne... tja, både bedre og verre. Kontrollene føltes bedre, men likte ikke spillet noe særlig. Kommer heller ikke til å kjøpe Dark Souls 3. Men finner du et av disse billig er det lett å anbefale det. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 (endret) Har du stilt klokka feil vei og 1 år bak Stifi? ------ Begynner å bli endel artikler om PS4,5 nå. Veldig spennende og fryktelig moro å lese så mange rare kommentarer rundt det. Mye unger som er i panikk modus nå. Og endel som ønsker at konsoll skal være akkurat slik det alltid har vært siden Atari var relevant. Er jo mulig at mange ønsker seg ny konsoll kvart tredje år, at markedet kanskje overgår det PS4 har solgt hittil. Går sikkert fint å holde prisen på ca 400 dollar samtidig som man leverer 4k spilling. Så kjem det ann på om ein ny konsoll greier å levere 60fps i 4k etter at spillutviklere har fått legge på all sminken di meiner er nødvendig. Samtidig syns eg det er lite nytt å spore i alle desse som kjører på med PS4,5-ryktet samt at det til dags dato ikkje har kome noko meir fram enn kotaku lira av seg. Det kan forsatt bare være PS4 slim som greier ekte 4k filmer og dermed kan oppskalere spill til 4k samt at VR-boksen havner inne i PS4 slim. Fram til Sony avslører noko meir enn at di ikkje kommenterer rykter er det vanskelig å ta desse rykta alvorlig. Forresten har eg hørt at PS5 kommer i november, vannkjølt med 2 stk 8-kjerners prosessorer og 32 Gb Ram samt klrgjort for nyaste type VR i form av ei brikke man slår passe hardt inn i bakhodet. Grafikken blir kjørt rett inn i hjernen og spilla tilpassa omgivelsen din samt at kroppen din blir kontrollen i spilla. Endret 28. mars 2016 av Maabren 1 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 http://itavisen.no/2016/03/28/playstation-vr-kan-bli-pc-kompatibel/ Dette syns eg er positivt. Gir enda ein grunn for å kjøpe PSVR. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Ja, har faktisk tenkt på om det ville være mulig. I såfall blir det jo en "billig" inngangsbillett til VR, og har man en kraftig PC og PS4 så er det jo bare WIN WIN. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Kjøpte Bloodborne i helgen. Aldri spilt Souls-spill før. Har fått "you died" opp på skjermen så mange ganger nå at jeg får hån av min fru. Knakk til slutt gjennom Cleric Beast med en level på characteren min som trolig var laaaangt høyere enn snittet. Og det må legges opp til en Youtube-økt før møkkamannen Father Gascoigne skal legges i graven. Helt latterlig. Lær deg å parere angrep, så lager du hakkemat av Gazza. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 http://www.gamereactor.no/nyheter/403313/David+Hayter+vil+ikke+jobbe+med+Kojima+igjen/?sid=6fdc34ad614578a47922ddb38e42520b Urk og ark. Det kan altså se ut som om Kojima aldri har skjønt hvor mye Hayter har tilført Solid Snake. For min del ville Kurt Russel som Snake i MGS3 lagt en skikkelig demper på opplevelsen, akkurat som Sutherlands rolle gjorde med MGS5 (i den grad han hadde dialog overhodet). Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 At vi får en PS4.5 synes jeg ikke er spesielt rart. Den vi har er mer enn bra nok til vanlige spill, men vil nok slite med VR. Dermed får vi "overraskende nok" en kraftigere PS4. Alt av "vanlige" spill vil nok fungere helt fint til begge to, men PS4.5 blir en PS4 som er mer ment for VR. Tviler på at det blir eksklusive "vanlige" spill til PS4.5, som Nintendo har gjort med New 3DS. Da ville de jo rett og slett ha avlivet en stor del av forbrukerne som ikke vil eller kan oppgradere til en "ny" PS4. Et smartere trekk hadde vært å heller satse fullt på PS5. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Å kalle maskinen PS4.5 (hvis det er navnet) i stedet for PS5 er nok fordi at både nye og gamle PS4 spill skal fungere for begge maskinene. I det øyeblikk dem kaller den PS5 så vil folk flest forvente/tro at det er en helt ny generasjon man må kjøpe spill spesifikt for, og at PS5 spill derfor ikke vil fungere på PS4. Derfor tviler jeg sterkt at Sony vil godkjenne eksklusive spill for PS4.5 som ikke vil fungere på PS4. Hvis dem har planer om å tillate eksklusive spill for PS4.5, så er jeg enig at man heller burde kalle det for PS5 og si den er bakoverkompatibel med PS4 slik at man unngår for unødvendig forvirring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå