Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 koser meg med ps4 nå, men når nintendo nx kommer så blir det Zelda Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Håper det, men er nok ganske mye Nintendo må gjøre rett før jeg skal bry meg. En ting er å ha skikkeling online-greier. At selv Super Mario Maker ikke lar oss søke etter brett er en vits. Gidder heller ikke flere gimmicks, som wiimote, gamepaden til Wii U osv, og jo mindre støtte for amiibo, jo bedre. Jeg vil ha en ny Nintendo 64 eller GameCube. Synes vi fortjener det, alle sammen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Hvem elsker vel ikke vennekoder Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Slo til på Until Dawn nå, litt spent på det spillet i grunn Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Slo til på Until Dawn nå, litt spent på det spillet i grunn Anbefaler at du bruker noen hodeklokker når du spiller det. Er et utrolig lydbilde i det spillet som gjør seg best i et mørk rom med noen klokker på 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Og slå av lyset, mobilen osv. Viktig å ikke bli forstyrret. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Slo til på Until Dawn nå, litt spent på det spillet i grunn Digget spillet, et av de beste fra 2015 for min del :-) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Ja til slikt er hodetelefoner obligatorisk ja Får se om det blir noen timer i morra...burde vel strengt tatt slitt meg igjennom siste bit av Uncharted 2 først da Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Andre som har prøvd Trackmania i helgen da? Synes det var veldig artig! Lenke til kommentar
Kinzel Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Slo til på Until Dawn nå, litt spent på det spillet i grunn Oh, tro meg, du vil ikke angre på det! Sykt bra spill, veldig intenst og spennende! Pluss veldig gode skuespillere. Er en av mine favorittspill. 1 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Slo til på Until Dawn nå, litt spent på det spillet i grunn Bra spill men klønete kontroller. Ble ofte forbanna på kontrollen når jeg spilte. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Ja til slikt er hodetelefoner obligatorisk ja Får se om det blir noen timer i morra...burde vel strengt tatt slitt meg igjennom siste bit av Uncharted 2 først da Fordelen/ulempen med Until Dawn er at det er ganske lineær. Du får ta en rekke valg som påvirker historien, men selve historien er lineær, og ikke så alt for lang. Jeg ville prøvd å sette av så mye tid som mulig, og gjerne spille gjennom alt på en eller to kvelder. Da er du "ferdig" med spillet, og kan gå tilbake til noe annet etterpå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Ja jeg mener å ha hørt det før det du sier der Schreiber, men til den prisen er tror jeg at jeg uansett får bra "value" Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Fantastisk spill, hadde heller ikke noen problemer med kontrollene som jeg kan huske. 2 Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Noen kjøpt UFC 2? Folk mener så forskjellig om spillet. Digget forrige ihvertfall. UFC 2 er awesome!! En veldig god oppgradering fra UFC 1 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Andre som har prøvd Trackmania i helgen da? Synes det var veldig artig! Trackmania var sjef! Har ikke spilt det siden stadium men fikk samme "vibbene" her. 60fps var heller ikke og forakte! 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Uncharted 2 rundet, kryss i taket og aldri igjen! Until Dawn neste 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Ja til slikt er hodetelefoner obligatorisk ja Får se om det blir noen timer i morra...burde vel strengt tatt slitt meg igjennom siste bit av Uncharted 2 først da Fant Uncharted Nathan Drake Collection under senga mi ha ha Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Vet dette er en ps4 tråd, men poster det likevel. Er det trådløse nettverkskortet på ps3 virkelig så dårlig? Har 100/100 linje, men får 7/5.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Jeg tror mye av PSN-treghetsproblemene skyldes serverne og ikke wifi-en på konsollene, selv om heller ikke den er noe å skåle for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå