Mala Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Jeg er også sugen på det, men jeg tror nok at jeg ønsker det skal være en nye Mass Effect opplevelse..noe det helt sikkert ikke er for min del :/ Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Dragon Age: Origins burde man få med seg. Jeg vet ikke hvilke forskjellige versjoner det er snakk om, men så lenge det er PC-versjonen og ikke en av konsollversjonene er man safe. Dragon Age 2 derimot var skikkelig venstrehåndsarbeid, og treeren var utrolig kjedelig til tross for gode produksjonsverdier. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 (endret) sorry, lite spesifikt fra min side Dragon age inquisition: game of the year edition 270,- Monterte kablet nettverk og satte det på nedlasting noe over 50gb. Og det er på konsoll siden vi er i PS4 tråden Endret 17. mars 2016 av leifeinar Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 (endret) Jeg brukte ca 90 timer på Dragon Age: Inquisition før jeg sa meg ferdig lei, og da var jeg ikke i ferdig med historien eller alle sideoppdragene ennå. Kan trygt anbefale det. Endret 17. mars 2016 av Schreiber 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Skrev i feil tråd tidligere, så jeg gjentar det her. Det er et stort påskesalg på PSN, verdt å sjekke ut! https://store.playstation.com/#!/en-no/easter-sale/cid=STORE-MSF75508-SPRSALE2016 Å nei! Spiser opp pengene mine, det er hva alle disse salgene gjør. Fy! Frister veldig å slå til på LoH: Trails of Cold Steel og Code: Realize - Guardian of Rebirth. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Noen som har opplevd før at du ikke får våknet opp consolen fra dvalemodus? Fikk verken startet opp consolen fra av/på knappen på selve consolen eller home-knappen på kontroller. Løsningen var å ta en hard reboot og etter det fungerte den fint. Virker som den hengte seg opp i dvalemodus, aldri opplevd det før. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Noen som har opplevd før at du ikke får våknet opp consolen fra dvalemodus? Fikk verken startet opp consolen fra av/på knappen på selve consolen eller home-knappen på kontroller. Løsningen var å ta en hard reboot og etter det fungerte den fint. Virker som den hengte seg opp i dvalemodus, aldri opplevd det før. Skjedd mange ganger for meg dessverre. Spesielt om jeg har satt noe på nedlasting. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Spesielt om jeg har satt noe på nedlasting. Hvorfor i alverden går konsollen i dvale når man laster ned ? opplevde det i dag, er jo ingen som sier å følger med når det laster 60gb men treg tådløs nett. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Hvorfor i alverden går konsollen i dvale når man laster ned ? opplevde det i dag, er jo ingen som sier å følger med når det laster 60gb men treg tådløs nett. Det er noe en kan slå på i settings. Jeg liker at PS4 laster ned patcher og ting jeg starter via mobilen/pc'n når maskinen står i standby. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Sony is currently planning a new version of the PS4 with increased graphical power and games running at 4K resolution, developer sources tell Kotaku. http://kotaku.com/sources-sony-is-working-on-a-ps4-5-1765723053 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Skal holde på lanseringstreskeverket mitt så lenge jeg kan, men en ny SKU senere blir det nok mest sansynlig. Det der kan jo bli interessant å se hva er... Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Oppgradert PS4? Rett etter at MS snakket om en oppgraderbar XBone? Rett før Nintendo braker løs med offentliggjøring av NX på E3? (med 90% sjanse.) Merkelig, det der. De får alltid timingen så perfekt helt uten å planlegge noe som helst. Er sikkert bare helt tilfeldig. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Hadde vært fint med en oppgradert ps4. Har 4k tv og en konsoll som bråker like mye som en middels hissig støvsuger, så 4k er hjertelig velkommen i mitt hus 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 så både MS og Sony har egentlig driti seg ut med å lage for svak hardware fra starten av, eller går utviklingen så fort nå at dette er nødvendig? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Hadde vært fint med en oppgradert ps4. Kommer vel 14nm chipper etter hvert, men tvilsomt i år. hadde vært greit med en ps5, like høy TDP som nå bare på 14nm. eller en modulbasert Playstation som man kunne sette inn egen gpu/cpu. ps4 i dag er vel ganske så lik en pc. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 En litt kraftigere GPU for å kunne gi 60 fps i endel flere spill. Og 4K støtte i form av et nytt optisk drev. Om det er noe hold i disse ryktene så er det nok slik det blir. 4K spill er bare for en liten gruppe entusiaster på PC og langt ifra noe for masse markedet. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 så både MS og Sony har egentlig driti seg ut med å lage for svak hardware fra starten av, eller går utviklingen så fort nå at dette er nødvendig? Begge undervurderte sutringen til folk. Dette med 60fps/1080p er noe som i hovedsak er kommet i denne generasjonen. I PS3/XB360 var det få som brydde seg. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Jeg sa veldig få brydde seg, ikke at ingen gjorde det. Noen klagde på det før vi fikk farge-TV. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Det var verre da enn det er nå. Folk gikk bananas over forskjellene på PS3 og Xbox One, det var verre enn nå, og forskjellene var enda mindre. Folk brydde seg så absolutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå