Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dragon Age: Origins burde man få med seg. Jeg vet ikke hvilke forskjellige versjoner det er snakk om, men så lenge det er PC-versjonen og ikke en av konsollversjonene er man safe. Dragon Age 2 derimot var skikkelig venstrehåndsarbeid, og treeren var utrolig kjedelig til tross for gode produksjonsverdier.

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd før at du ikke får våknet opp consolen fra dvalemodus? Fikk verken startet opp consolen fra av/på knappen på selve consolen eller home-knappen på kontroller.

Løsningen var å ta en hard reboot og etter det fungerte den fint. Virker som den hengte seg opp i dvalemodus, aldri opplevd det før. 

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd før at du ikke får våknet opp consolen fra dvalemodus? Fikk verken startet opp consolen fra av/på knappen på selve consolen eller home-knappen på kontroller.

Løsningen var å ta en hard reboot og etter det fungerte den fint. Virker som den hengte seg opp i dvalemodus, aldri opplevd det før. 

Skjedd mange ganger for meg dessverre. Spesielt om jeg har satt noe på nedlasting. 

Lenke til kommentar

Hvorfor i alverden går konsollen i dvale når man laster ned ? opplevde det i dag, er jo ingen som sier å følger med når det laster 60gb men treg tådløs nett.

Det er noe en kan slå på i settings. Jeg liker at PS4 laster ned patcher og ting jeg starter via mobilen/pc'n når maskinen står i standby.

Lenke til kommentar

Oppgradert PS4? Rett etter at MS snakket om en oppgraderbar XBone? Rett før Nintendo braker løs med offentliggjøring av  NX på E3? (med 90% sjanse.) Merkelig, det der. De får alltid timingen så perfekt helt uten å planlegge noe som helst. Er sikkert bare helt tilfeldig. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

så både MS og Sony har egentlig driti seg ut med å lage for svak hardware fra starten av, eller går utviklingen så fort nå at dette er nødvendig?

Lenke til kommentar

Hadde vært fint med en oppgradert ps4.

Kommer vel 14nm chipper etter hvert, men tvilsomt i år.  hadde vært greit med en ps5, like høy TDP som nå bare på 14nm. eller en modulbasert Playstation som man kunne sette inn egen gpu/cpu.  ps4 i dag er vel ganske så lik en pc.

Lenke til kommentar

En litt kraftigere GPU for å kunne gi 60 fps i endel flere spill. Og 4K støtte i form av et nytt optisk drev. Om det er noe hold i disse ryktene så er det nok slik det blir. 4K spill er bare for en liten gruppe entusiaster på PC og langt ifra noe for masse markedet.

Lenke til kommentar

så både MS og Sony har egentlig driti seg ut med å lage for svak hardware fra starten av, eller går utviklingen så fort nå at dette er nødvendig?

Begge undervurderte sutringen til folk. Dette med 60fps/1080p er noe som i hovedsak er kommet i denne generasjonen. I PS3/XB360 var det få som brydde seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...