Bordplate Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Bare jeg som sliter med HBO Nordic på systemet? Får feilmelding om "session expired" og at jeg må restarte og koble til på nytt. Brukte den fint før helgen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Bare jeg som sliter med HBO Nordic på systemet? Får feilmelding om "session expired" og at jeg må restarte og koble til på nytt. Brukte den fint før helgen. Dem gikk ut med melding for 10 min siden om drifts problemer. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Ah, takk. Typisk, den dagen jeg skulle se Black Sails nye episode. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Jeg ga opp hbo... Var alltid driftsstans når favorittprogrammene mine fikk nye episoder... Så fikk jeg skjema om hvorfor jeg meldte meg ut... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 https://www.youtube.com/watch?v=Z2h-SHL64Gw Ser så bra ut. Tror det kommer ut på PS4 i dag. Vita og Steam senere. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Helt enig! Desverre kommer det for mange bra spill ut for tiden, så tviler på at jeg kan ta meg råd til det spillet der, eller Stories: A Path of Destinies, som også ser bra ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Jaja, prisen på Playstation VR var jo ikke akkurat forbrukervennlig med sine ca 4500kr.... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Var det ikke 3700, da? Uansett, verken det eller 4500 vil jeg si er noen upris. Husk at dette er et produkt de sannsynligvis må gå i pluss på. Ikke som konsollen, som i beste fall går i null. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Er 399€$ pluss man må ha/kjøpe PS kamerat i tilleg Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 PSVR kjem på ca 3800,- kr med dagens kurs for di som har kamera og movekontrollere. Langt fram til oktober, så prisbilde kan sjå annleis ut da. Har uannsett tru på at man får kjøpt PSVR noko billigare nett som PS4 var mulig å få til under 3000,- kr. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Jaja, prisen på Playstation VR var jo ikke akkurat forbrukervennlig med sine ca 4500kr.... De er billigere enn de andre vr brillene Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Innafor forventningene. Pengene er allerede klare for shopping. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 (endret) Endret 16. mars 2016 av LarZen 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Jaja, prisen på Playstation VR var jo ikke akkurat forbrukervennlig med sine ca 4500kr.... De er billigere enn de andre vr brillene Det kan så være, men så er det også det svakeste settet av de. Men for de som skal ha de så er det sikkert en ok pris. Selv venter jeg på oculus skal få en litt mer fornuftig pris Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Jaja, prisen på Playstation VR var jo ikke akkurat forbrukervennlig med sine ca 4500kr.... De er billigere enn de andre vr brillene Det kan så være, men så er det også det svakeste settet av de. Men for de som skal ha de så er det sikkert en ok pris. Selv venter jeg på oculus skal få en litt mer fornuftig pris Har selv bestilt HTC Vive og PS VR, og ser ikke helt hvorfor det er så stor prisforskjell. HTC og Oculus har bitte litt bedre oppløsning og FOV ellers er de jo identiske virker det som. Vive har jo muligheten til å ringe og sende SMS uten å forlate virtual world. Tror ikke Oculus har det. Samtidig har vel både Vive og Oculus innebygget headset, men PS VR har muligheten til å bruke headset du har fra før av. Det kan du vel også på Vive/Oculus men det øker jo kostnadene når det også er innebygget. Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Skrev i feil tråd tidligere, så jeg gjentar det her. Det er et stort påskesalg på PSN, verdt å sjekke ut! https://store.playstation.com/#!/en-no/easter-sale/cid=STORE-MSF75508-SPRSALE2016 1 Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Da var det endelig tilbud på Dark Cloud og Dark Chronicle! Noen som vet hvor stor forskjell det er på PAL og NTSC versjonen (50 vs 60 hz). Var dessverre ikke det samme tilbudet på US ps-store. Har lest at man bør kjøpe ps2 classicsene på US store pga gammel PAL/NTSC problematikk (ift hvilken versjon de har kjørt remasteren på, og at det faktisk er forskjell på det). Noen som har litt peiling som kunne forklart meg om det stemmer og litt hvorfor? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Trodde et øyeblikk vi skulle få GTAV til halv pris der, men det var PS3-utgaven. Førsteverdensproblemer ass. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Lurte på å prøve dragonage.noen som vet hvilken utgave som er lurt å kjøpe. ser det ligger 3 forskjellige på ps store. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå