LarZen Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 (endret) Bare tips om at Assassin's Creed Syndicate og Tom Clancy's Rainbow Six koster 279kr pr.stk på Elkjøp frem til lørdag 05.03. Endret 3. mars 2016 av LarZen 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 (endret) Assassin's Creed Syndicate koster 277,- på PSN om man er PS+ medlem forresten. Endret 3. mars 2016 av Mala 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Hitman Beta er åpent for alle PS+ medlemmer idag og ut helga tror jeg. 1 Lenke til kommentar
ØlBrygger'n Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Virker som alt jeg har på min eksterne hardisk nå fungerer prikkfritt på maskinen med den nye oppdateringa som er i beta. Ganske ålreit egentlig :-) Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Uncharted 4 mp beta er tilgjengelig denne helgen Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Virker som alt jeg har på min eksterne hardisk nå fungerer prikkfritt på maskinen med den nye oppdateringa som er i beta. Ganske ålreit egentlig :-) Som i filmer osv? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Ja, nå ble jeg nysgjerrig. Har en del serier i mkv, mp4 og avi-format, men det er veldig få av dem som faktisk fungerer. Hvis dette blir fikset på så blir jeg veldig glad! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Hitman Beta er åpent for alle PS+ medlemmer idag og ut helga tror jeg. Woohoo jeg er så hitman-patriot at det er helt jævlig! 1 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Ja, nå ble jeg nysgjerrig. Har en del serier i mkv, mp4 og avi-format, men det er veldig få av dem som faktisk fungerer. Hvis dette blir fikset på så blir jeg veldig glad! Mkv osv funker allerede gjennom media player på PS store Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) Tror det kommer an på hvordan det er kodet. Jeg forstår meg ikke helt på det, men det er noen av de andre typene som også fungerer, men ikke alle.I tillegg har jeg noen videofiler som fungerer, men måten lyden er kodet på er ikke støttet, så jeg får ikke lyd. Endret 4. mars 2016 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) Noen andre som laster ned betaen? Begynte for en halvtime siden, og det går helt sinnsykt sakte... Endret 4. mars 2016 av ChopperReid Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) Sannsynligvis fordi 8498394029384032 andre laster den ned også Endret 4. mars 2016 av Bytex Lenke til kommentar
PSfire Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Hitman Beta er åpent for alle PS+ medlemmer idag og ut helga tror jeg. Jeg er ny på PS4 og testing av beta og har derfor noen dumme spørsmål. Jeg er bortreist i 14 dager, men kan bestille betaen på PSN via nett. Kan jeg da teste den når jeg kommer hjem, eller er den bare nedlastbar og spillbar en begrenset tidsperiode? Binder man seg til å kjøpe fullversjon dersom man bestiller betaen av Hitman? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Den er bare spillbar en begrenset tidsperiode. Er vel bare i helga.Nei, det gjør du ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Hitman Beta er åpent for alle PS+ medlemmer idag og ut helga tror jeg. Jeg er ny på PS4 og testing av beta og har derfor noen dumme spørsmål. Jeg er bortreist i 14 dager, men kan bestille betaen på PSN via nett. Kan jeg da teste den når jeg kommer hjem, eller er den bare nedlastbar og spillbar en begrenset tidsperiode? Binder man seg til å kjøpe fullversjon dersom man bestiller betaen av Hitman? Du får nok ikke testen når du kommer hjem for da har spillet blitt lansert, En åpen beta kan du se på som en dato bestemt demo som kan inneholde problemer av ymse slag. Man binder seg ikke til å kjøpe Hitman, eller andre spill om man prøver en åpen beta. Lenke til kommentar
PSfire Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Hitman Beta er åpent for alle PS+ medlemmer idag og ut helga tror jeg. Jeg er ny på PS4 og testing av beta og har derfor noen dumme spørsmål. Jeg er bortreist i 14 dager, men kan bestille betaen på PSN via nett. Kan jeg da teste den når jeg kommer hjem, eller er den bare nedlastbar og spillbar en begrenset tidsperiode? Binder man seg til å kjøpe fullversjon dersom man bestiller betaen av Hitman? Du får nok ikke testen når du kommer hjem for da har spillet blitt lansert, En åpen beta kan du se på som en dato bestemt demo som kan inneholde problemer av ymse slag. Man binder seg ikke til å kjøpe Hitman, eller andre spill om man prøver en åpen beta. Ok, takk for svar. Lenke til kommentar
Kose Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 min står på "connecting" gjort det nå i 15min + Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Jeg får en feil melding: "Dette er en ugyldig disk (ce-35460-8)", når jeg prøver å spille av en musikk blu-ray. Den fungere på "alle" andre avspillere bortsett fra de 2 PS jeg har eid. Er det noe jeg ikke skjønner her eller? Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Nå har jeg spilt gjennom hitmanbeta! Det var herlige greier, den gode gamle hitmanfølelsen! Gleder meg til neste fredag nå Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Noe som har testet Uncharted 4 betaen og vil si litt om den? Har ikke tid til å teste den selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå