Theo343 Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 (endret) Sa ikke Microsoft at det IKKE var et "micro-transaction driven game" Leste selvsagt feil puh Gleder meg til Forza på Win10. Larzen: Haha, litt skvetten kan man si Endret 2. mars 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 (endret) Slik jeg har forstått det, dersom du kjøper spill X på US konto så må du også kjøpe følgende DLC`er til spillet fra US konto. Det andre du nevner med Deluxe utgaver høres litt merkelig ut, og er ikke noe jeg har erfart selv i grunn. Men jeg gidder aldri å handle Deluxe utgaver, da det som regel aldri kan forsvare prisen. Med mindre det er snakk om tilbudspris på eldre spill da.Takk. Kjøper egentlig aldri selv deluxe items men var på tilbud på us store grunnet oscar greiene. Fant forøvrig ut at hvis du kjøper deluxe utgaver på us psn så skal du ha tilgang på din vanlige konto. Problemet her var at det var sånn consumables etc. Så derfor får du bare på hovedkontoen. Så ytterst få du bare får det på en konto. Endret 2. mars 2016 av henrikrox Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Gjør ingenting. Har en backlog som ikke ligner grisen, mye bra som kommer denne måneden også. Og vil heller ha et ferdig produkt enn et som er halvferdig. Der er vi to. Helt enig. Dark Souls 3 kommer jo også i april, så kanskje like greit at de ikke kommer helt samtidig, siden jeg skal ha begge. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Får teste det her litt da....andre som har fått invitasjon idag? 3 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Remote play på pc/mac er ikke i betaen ikke sant? Veldig interessert i å få testet det. Håper det ikke tar så lang tid før det kommer. Er så genialt når TVen er opptatt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Etter hva jeg forstod så var ikke den funksjonen med i denne omgangen nei. Så er egentlig ikke så veldig mye spennende. Men håper dem legger til flere ting etterhvert som dem gjorde sist..om jeg ikke husker feil? Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 (endret) Fikk tilgang jeg også, installerer nå Endret 2. mars 2016 av Ooinaru Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Låg visst en invitasjon i innboksen her også Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 (endret) Gjør ingenting. Har en backlog som ikke ligner grisen, mye bra som kommer denne måneden også. Og vil heller ha et ferdig produkt enn et som er halvferdig.Normalt helt enig, men hvor mange ganger har spillet blitt utsatt nå? Foretrekker helt klart utsettelse foran dårlig kvalitet, men det er noe illevarslende at de bare ikke klarer å bli ferdig med spillet. Det er i alle fall tydelig at ikke alt har gått etter planen. Tror også det er uheldig fra et PR-standpunkt med så mange utsettelser. Virker uproft. Endret 3. mars 2016 av Jakoozie Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Utsatt to uker. Kan vel nesten ikke tenke på et spill som har kommet de siste årene som ikke burde vært utsatt (minst) to uker for å få fikset opp i bugs. 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Utsatt to uker. Kan vel nesten ikke tenke på et spill som har kommet de siste årene som ikke burde vært utsatt (minst) to uker for å få fikset opp i bugs. Joda, alle som har vært uspillbare og blitt slaktet pga bugs Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Voi perkele!!BROFORCE hahaha!!herlig Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 https://www.youtube.com/watch?v=ekYaM2sLJ24 https://www.youtube.com/watch?v=evt9bDMAxIk Ser frem til dette. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Voi perkele!!BROFORCE hahaha!!herlig Enig, det var overraskende mer gøy en jeg trodde Og så må vi jo sikle litt på denne....gaaahhhh 1 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Voi perkele!!BROFORCE hahaha!!herlig Enig, det var overraskende mer gøy en jeg trodde Og så må vi jo sikle litt på denne....gaaahhhh Ohh yeah, steelbook versjon på meg :-) Lenke til kommentar
Xavel Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Stemmer det at tidspunktet for start av preload av The Division er søndag kl 0001 og man kan spille det fra mandag kl 1400? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 (endret) Om Uncharted 4 blir som 1-3 bare i fantastisk grafikk tror jeg faktisk at jeg kommer til å gråte sæd og ejakulere blod. Nr.2 er faktisk, utrolig nok langt,langt verre enn det første når det kommer til masseslakt på samlebånd. Det hadde jeg faktisk helt glemt, eller kanskje fortrengt Er som biljakten i Die Hard 5 dette her, altfor mye dritt som dras ut AALTFOR lenge. Forøvrig en helt grusom film. Endret 3. mars 2016 av Mala Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Og så må vi jo sikle litt på denne....gaaahhhh Altså, JA! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Eurogamer har vært på en 30-minutt play session av No Man's Sky på kontoret i London, artikkelen fikk meg til å sperre opp øynene hvertfall. http://www.eurogamer.net/articles/2016-03-03-no-mans-sky-questions-answered Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 PlayStation har sent ut en undersøkelse til folk idag om noen nye ting til PS+ » Discounts for PS Hardware and Accessories. (controllers, and headsets). » Participate in monthly Ps Plus contests to win prizes. » Ps Plus Knowledge base, a forum for Ps+ members. » Discounts on sony products such as TV's, cameras etc. » Discounts on lifestyle products such as fast food, movie tickets etc. »Participate in Ps+ gaming tournaments to win amazing prizes. » Get free movies every month. » Discounts on popular streaming services such as Netflix, Spotify etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå