Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Leser rykter nå om slippdatoen for PS3 (i USA). Flott om det stemmer.

29. oktober.

Oi, det var tidlig. Sony har ess i ermet med at de sa "før Jul". Så om de er klare for slutt Oktober eller start November så er det strålende for forbrukerne. Men for å få bekreftelsen må vi vel vente til GamesCom?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har noen av dere peiling på om man kan kjøpe et ps4 spill digitalt og så selge det etterpå?

Nei, det er derfor Sony går begge veier. Kjøp fysisk, spillet er ditt, og du kan gjøre som du vil med det. Kjøp digitalt, og spillet er låst til din konto.

Lenke til kommentar

Nei, det er derfor Sony går begge veier. Kjøp fysisk, spillet er ditt, og du kan gjøre som du vil med det. Kjøp digitalt, og spillet er låst til din konto.

Virker som en fornuftig løsning som også microsoft burde gå for.

Lenke til kommentar

Virker som en fornuftig løsning som også microsoft burde gå for.

Microsoft har sagt gjentatte ganger at de ikke har planer om å endre noe, til tross for hva Sony har kommet med. Selv om jeg har holdt med Xbox i over ti år, baserer jeg allikevel kjøpet mitt på det jeg mener er den beste konsollen, så denne gangen blir det PS4. Gleder meg.

Blir bare 1 day one spill på min ps4, killzone. Resten som var av interesse er multiplatt og det tar jeg på Xbox One som sansynligvis får den beste håndkontrolleren.

Håndkontrolleren er det eneste med Xbox One jeg klarer å se som positivt, men den blir uansett å fungere på PC. Det snakk om at Kinect også får en PC-utgave etterhvert.

Lenke til kommentar

Microsoft har sagt gjentatte ganger at de ikke har planer om å endre noe, til tross for hva Sony har kommet med. Selv om jeg har holdt med Xbox i over ti år, baserer jeg allikevel kjøpet mitt på det jeg mener er den beste konsollen, så denne gangen blir det PS4. Gleder meg.

Mener og ha lest at major nelson sa at han skulle sjekke opp i muligheter angående dette, men denne diskusjonen trenger vi ikke ta i denne playstation 4 tråden :)

Håndkontrolleren er det eneste med Xbox One jeg klarer å se som positivt, men den blir uansett å fungere på PC. Det snakk om at Kinect også får en PC-utgave etterhvert.

Lenke til kommentar

Resten som var av interesse er multiplatt og det tar jeg på Xbox One som sansynligvis får den beste håndkontrolleren.

Kontrolleren på Xbox er ganske ubruklig, om ikke de fjerner det fucka batteriet under..

Alle sier den er så bra så jeg prøvde xbox en gang, etter 30 min hadde jeg kreft i fingerne, Jeg stanga fingerne inn i det batteriet hele tiden, og den joistikken var så langt oppe at jeg fikk muskelstrek og måtte ta pause i lang stund etter bare 30min. Det eneste som var litt positivt var at den ligger bedre ihonden, men jeg gamer heller PSx framfor å utføre sånn tortur med hendene mine en gang til.

:)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kontrolleren på Xbox er ganske ubruklig, om ikke de fjerner det fucka batteriet under..

Alle sier den er så bra så jeg prøvde xbox en gang, etter 30 min hadde jeg kreft i fingerne, Jeg stanga fingerne inn i det batteriet hele tiden, og den joistikken var så langt oppe at jeg fikk muskelstrek og måtte ta pause i lang stund etter bare 30min. Det eneste som var litt positivt var at den ligger bedre ihonden, men jeg gamer heller PSx framfor å utføre sånn tortur med hendene mine en gang til.

Har stort sett samme erfaring bare omvendt der Xbox kontrolleren går seirende ut av det kontra PS kontrollerne.

Jeg har nok litt større hender enn den gjennomsnittlige asiater, så da passer Xbox kontrolleren meg ihvertfall bedre enn det PS kontrollere gjør. De blir rett og slett for små og pinglete.

Lenke til kommentar

Du hadde sikkert kreft i fingrene før du prøvde xbox først. :)

Lenke til kommentar

Ja, enig, alle skal velge selv (: Det har ofte mye å si hva man spiller først. Jeg har spillt Playstation hele livet, så kontrolleren ligger helt bra hos meg. Jeg prøvde xbox og den var bedre å holde, men vond å spille på.

Jeg har ganske store hender, men funker alikevel helt greit. Man finner sin egen metode å holde på (:

Hadde Xbox og PS3 gjort en mix hadde den blitt perfect! <33

Lenke til kommentar

Veldig subjektiv mening. Mange liker Xbox 360 kontrollen og mange liker PS3 kontrollen. Det finnes ingen fasit på hvem som er best. Det er opp til hver og en å bedømme.

Det er ikke riktig å si at det ikke er en fasit (jeg er jo tross alt på forumet). Skal man være helt objektiv så er xbox-kontrolleren best og ingen over eller ved siden. Men det er jo som alltid mange opprørske ungdommer som så absolutt skal ha sin egen mening, men de får holde dem til seg selv, for å si at ps-kontrolleren er best blir som å cola er best (alle vet jo innerst inne at det er pepsi). Smaken er som baken, og baken er egentlig bare en enhet, da begge skinkene er knyttet sammen.

Lenke til kommentar

Veldig subjektiv mening. Mange liker Xbox 360 kontrollen og mange liker PS3 kontrollen. Det finnes ingen fasit på hvem som er best. Det er opp til hver og en å bedømme.

Absolutt en subjektiv mening, personlig har jeg aldri hatt noe i mot noen av dem, begge fungerer bra. Hipp som happ, men det er flott at det kommer oppdateringer til begge kontrollene, var merkelig av Sony å lansere DS3 nesten uten forandringer fra DS2. Heldigvis har de lært på de fleste punkter :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...