Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det Rapture greiene stod jeg fint over. Forstod virkelig ikke hva folk e-runket hverandre i kø for i forkant av lanseringen.

Glad i sjangeren, spesielt siden den pleier å formidle historier mye bedre enn vanlige spill. Det så pent ut, og hadde et veldig, veldig spennende premiss. Men gud bedre. Jeg spilte ikke så lenge at det gjorde noe, men jeg simpelthen hatet det. Så utrolig, utrolig stusselig.

Edit: Håper Sony og Microsoft tar til seg refound-greia vi har på Steam. Hadde lett bedt om penga tilbake og kjøpt meg noe annet.

Endret av Admiral Necrolamedor
Lenke til kommentar

Ja, jeg reiv meg i håret over alle fiendene som strømmet inn i ROTR. Men fant ut at jeg kunne bare spille på "easy" så ble det mye lettere å ikke dø, og jeg bare kunne fokusere på melee kills og pil og buen og storyen. Brukte nesten ikke andre våpen.

Heldigvis falt det ikke i fella med å stappe inn masse bullet sponge-bossfights i spillet som i de tidligere TR spillene.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke kommet så alt for langt i spillet det jeg er en sucker for å samle alt av krims krams og dritt som finnes rundt om, men til nå er jeg vel 50% og har ikke vært i nærheten av så mange fiender som i Uncharted i Rise of the tomb raider (spiller på normal). Til nå tror jeg at jeg har møtt mindre fiender tilsammen enn i første delen av slottet i det første Uncharted spillet (det ble også spilt på normal).

Lenke til kommentar

Det kan du kanskje gjøre ved å logge deg inn på PSN på PC-en.

Ser ut til at du kan ordne det her: https://account.sonyentertainmentnetwork.com/login.action

Etter å ha logget deg inn, gå på "device" og deretter "Playstation Systems." Der skal du kunne trykke deg inn på din ødelagte PS Vita, og deaktivere den.

Merkelig at du ikke kan ha mer en 3 enheter aktive. Hos meg er det ført opp 3 PS3, og 1 PS4.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Takk for svar. Prøvde på det nå, men fikk denne beskjeden: Du kan kun deaktivere PS Vita-systemet ved bruk av PS Vita-systemet ditt. Du kan ikke deaktivere det ved bruk av PlayStation®3-systemet, PSP® (PlayStation®Portable)-systemet eller PC.

Det er jo ikke mulig for meg å gjøre dette på en Vita med knust skjerm. -_-

Lenke til kommentar

Det Rapture greiene stod jeg fint over. Forstod virkelig ikke hva folk e-runket hverandre i kø for i forkant av lanseringen.

Rapture ? Bioshock du mener Mala, ang Uncharted spillene er di veldig bra da, er første gang jeg spiller Uncharted da, jeg fikk aldri testet Uncharted på ps3 da,  hva er feil på de spillene da hm lurer bare. Finer ikke blue ray disken til Uncharted til ps4 nå. :rofl:

Lenke til kommentar

Takk for svar. Prøvde på det nå, men fikk denne beskjeden: Du kan kun deaktivere PS Vita-systemet ved bruk av PS Vita-systemet ditt. Du kan ikke deaktivere det ved bruk av PlayStation®3-systemet, PSP® (PlayStation®Portable)-systemet eller PC.

Det er jo ikke mulig for meg å gjøre dette på en Vita med knust skjerm. -_-

Da får du sende en e-post til Sony-/Playstation-kundeservice. De kan sikkert gjøre det for deg. De må kanskje ha en kode eller noe, men det vil de i så fall informere om.

Lenke til kommentar

ang Uncharted spillene er di veldig bra da, er første gang jeg spiller Uncharted da, jeg fikk aldri testet Uncharted på ps3 da,  hva er feil på de spillene da hm lurer bare.

Er vel strengt tatt ikke noe "feil" med Uncharted. Men personlig ble jeg møkk lei av å gå fra et vakkert rom til neste og plaffe ned alt som rører seg. Det er jo stort sett alt man gjør i de spillene. Ikke at det er noe "feil" med det, men jeg forstår ikke hvorfor folk hyller dem som tidløse klassikere som revolusjonerte hele spillindustrien. Det er jo bare korridorskytere der man går fra rom til rom og skyter alt som rører seg? Ikke akkurat nyskapende.

Synes det spillet var interessant og gøy. Men det å dra fra et sted til et annet ble etterhvert utrolig kjedelig. Hadde trengt en løpeknapp det spillet der. :p

Du burde prøve The Stanley Parable, hvis du ikke allerede har gjort det. Får det billig til PC. Det er også en walking simulator som Raputre, men mye, mye bedre og mer interessant. Sterkt anbefalt til alle. :) Bare ikke les om spillet eller se det på youtube først. Jo mindre du vet om spillet, jo bedre. Det er jo litt av vitsen med et mysterium. Man skal jo ikke vite hva som foregår før man setter i gang. :)

Lenke til kommentar

Vi kan vel si hva vi vil, men tallene taler for seg selv The Divison betaen hadde 6,4 millioner spillere, mot Destiny isine 4,5millioner. Det gruset beta-rekorden. Kanskje alle de 6,4mill syns det var et drittspill, men det tviler jeg på.

http://www.eurogamer.net/articles/2016-02-22-the-division-beta-sets-record-with-6-4m-players

Oi! Da har enten Destiny type spill en langt større fanskare enn det jeg trodde, eller så er det en enorm suksess for marketing hos Ubisoft. :ohmy:

Er vel strengt tatt ikke noe "feil" med Uncharted. Men personlig ble jeg møkk lei av å gå fra et vakkert rom til neste og plaffe ned alt som rører seg. Det er jo stort sett alt man gjør i de spillene. Ikke at det er noe "feil" med det, men jeg forstår ikke hvorfor folk hyller dem som tidløse klassikere som revolusjonerte hele spillindustrien. Det er jo bare korridorskytere der man går fra rom til rom og skyter alt som rører seg? Ikke akkurat nyskapende.

Er det folk som hevder det revolusjonerte spillindustrien da? Det må vel i så fall være utførelsen av story, eller noe slikt de sikter til, og da spesielt i toeren. Kombinasjonen der var det vel ikke mange spill som hadde fått til, med slik suksess som Uncharted, men mange som har prøvd på i ettertid.

Lenke til kommentar

I motsetning til Mala så er ikke hatet mitt mot Uncharted den type hat. Storyen er grei den, og miljøene er fine. Grafikken på resten har ikke holdt seg og gameplay messig så er det en del ting som kan irritere som f.eks at skytesystemet er elendig (også i 2 og 3), og iblant så er det noen sprintescener hvor du skal springe mens alt som kan krype og gå av militær i hele verden skyter mot deg og da blir kontrollen så utrolig dårlig at du ofte dauer samme plassen selv om du egentlig vet hvor du skal men kontrolleren føles som å styre i Resident evil spillene i en veldig kjapp setting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...