Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

kan man være good-guy i gta v, eller må uskyldige dø på veien til berømmelse

Alle tre er rasshøl som er villige til å ofre det de må for å klatre oppover på næringskjeden, men det er jo til syvende og sist deg som styrer spakene. Som Isbilen nevner er det kriminelle og politi (sistnevnte kan kanskje gi deg moralske kvaler) som får unngjelde, og drap på sivile er noe som skjer i frimodus. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke solgt på den tittelen, orker neppe å kjøpe med det samme i hvertfall.

Må uansett pløye igjennom Uncharted pakken i friuken, men det kan bli hardt med altså Makan så elendig det spillet egentlig er altså. Har virkelig ikke tålt tidens tann når det kommer til gameplay.

Jeg føler ett mektig tomrom i sjelen etter Mass Effect gjensynet altså, så overgangen til ett blodfattig Uncharted var faen meg som ett slag i trynet.

Hehe jeg ler av deg og det spillet der :) Akkurat slik jeg følte det også når jeg nettopp spilte igjennom dem, du bruker bare en del sterkere ord enn meg. Hater de jævla sprintoppdraga.

Lenke til kommentar

Er ikke solgt på den tittelen, orker neppe å kjøpe med det samme i hvertfall.

Må uansett pløye igjennom Uncharted pakken i friuken, men det kan bli hardt med altså Makan så elendig det spillet egentlig er altså. Har virkelig ikke tålt tidens tann når det kommer til gameplay.

Jeg føler ett mektig tomrom i sjelen etter Mass Effect gjensynet altså, så overgangen til ett blodfattig Uncharted var faen meg som ett slag i trynet.

Hehe jeg ler av deg og det spillet der :) Akkurat slik jeg følte det også når jeg nettopp spilte igjennom dem, du bruker bare en del sterkere ord enn meg. Hater de jævla sprintoppdraga.

Er vell ikke GTA5 du mener da, det beste spillet og lage faen skap i, jeg kjøpte det til ps3 og ps4, jevla moro å kødde med politi da. :dremel:  :green:

Lenke til kommentar

Var bare innom det bittelitt på One i går, men ikke nok til å si noe verken fra eller til. Får nok ikke tid til å sette meg inn i det denne helgen heller siden jeg går 12 timers skift. Men tror kanskje ikke spillet blir kjøpt uansett. Har ikke fristet særlig til nå heller i grunn, så da går jeg vel foruten tenker jeg. Med mindre betaen blir forlenget noen dager ut i neste uke da, hadde i hvertfall passet meg perfekt :)

Lenke til kommentar

Dere i spillet the evil within hva er beste måten og drepe fienden the keeper, han med safen penge skapet på hode, jeg prøvde sist gang, men ble drept hele tiden av keeper nr 2 første gangen jeg drepte keeper 1 da , har begynt på level 4 nå. :) plz ikke engelske linker. Er ikke særlig bra i engelsk. 

Lenke til kommentar

Hva syntes folk om the division, spilte et par timer i dag. Klarer ikke å bestemme meg for om jeg liker det eller ikke.

Utrolig pent spill, kampsystemet er godt og kompakt liker spesielt godt at de 'stjal' cover mekanikken fra Splinter Cell. Det jeg frykter er at det kan bli en smule repetitivt, noe også Destiny slet med. 

Men må si at jeg gleder meg til det kommer ut. 

Lenke til kommentar

I et spill som The Division så kan en nok fint ha det gøy om en spiller alene. Men etter å ha spilt med to venner ikveld så er det ingen tvil om at det er et spill som virkelig kan skinne når en gjør det samens med andre. 

Er ikke en PvP spiller til vanlig men dark zone er ekstremt spennende :)

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Hva syntes folk om the division, spilte et par timer i dag. Klarer ikke å bestemme meg for om jeg liker det eller ikke.

Jeg likte ikke Destiny, det var ikke typen spill for meg. The Division fremstår som Destiny satt til USA, ergo er The Division heller ikke typen spill for meg. :p

Gameplayet i Destiny og The Division er jo så forskjellig så du kan få det.

Lenke til kommentar

Har litt blandede følelser til The Division, men spillet har vokst på meg etter to beta helger. Solo spill fungerer utmerket for meg, også i DarkZone. Men som Larzen nevner så skinner spillet godt når man spiller med noen andre, dette gjelder kanskje aller mest i DarkZone.

Kommer ikke til å kansellere preorder etter å ha testet Beta, da jeg vet jeg kommer til å synke nok timer ned i spillet til at det blir verdt det.

Lenke til kommentar

Gameplayet i Destiny og The Division er jo så forskjellig så du kan få det.

Nå ja. Jeg kan nå komme på ganske mange RTS, RPG, Plattfomers og andre spill som er mye mer forskjellig enndet de to er. :p

Men joda, mekanikkene er litt annerledes, men prinsippet bak begge spillene er så og si det samme. Det er online team/solo PvP/PvE loot farming simulator. Basically. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...