LarZen Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Da er vi 2, har dysleksi jeg oxo Det er mange av oss Godt å ikke være alene! Kjedelig å bli "mobbet" for slikt. Men samtidig skjønner jeg det..for det ser jo faen meg ikke ut til tider Må bare gjøre det beste ut av det! Men var ikke meningen å diskutere bloggen og mine ord vansker her slik. Og er kanskje litt sleip som lenker til bloggen isteden for å bare skrive her hva det gjelder. Men har jo litt lyst at folk tar turen innom da... (og igjen...takk Gud for staving støtten i nettleseren...) Lenke til kommentar
Haughty Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Så det ikke nevnt noe sted men er COD salg på psn, 30% på bo3 og mer på de eldre variantene. Lenke til kommentar
Dave90 Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 noen som har kjøpt street fighter v? kjøpte men det stod ikke konsoll ekslusiv på coveret trodde det skulle gjøre det? eller er det ikke slik i norge? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 "Only on" ditt og datt er typisk amerikansk markedsføringsspråk. Kan godt skjønne at det ikke står på nordiske eksemplarer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) Hæ? Det er ikke konsoll eksklusivt. Det er på PC på steam også. Og det støtter cross platform play, så det har ingenting å si hvor du spiller det fra. Eneste forskjell er at på PC kan man kjøre opp grafikksettings mye mere. PS4-versjonen er som å kjøre PC-versjonen på Medium med litt custom. PC kan kjøre på høyere oppløsninger enn 1080p (opp til 4k) og high/ultra settings, siden det bruker Unreal 4 motoren. Også kan man bruke texture mods. Laura nude mod? ja takk Endret 18. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Dave90 Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Sant synes bare det så tøft ut at det står console exclusive på utlandske eksemplarer, pc er ikke konsoll 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Jeg har sett bilder av SFV-esker med "Only on Playstation 4", men det er jo nesten bare jug. "Ikke på Xbox One" burde det kanskje heller stått. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Hvis boksen er viktigere enn spillet vet jeg ikke hva jeg skal si Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Står ikke noe om "Only on Playstation 4" på mitt SF cover. Storkoser meg med Street Fighter, veldig fornøyd til nå. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Veldig merkelig at meldinger man sender fortsatt står som sendt for 20 minutter siden (var det ikke 16 min tidligere?), når vi har kommet til februar 2016. Skulle tro at det er lett å fikse. For det er et problem som alle har og som man ikke kan fikse selv? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 For meg står det sendt for 2 minutter siden, er det det har stått hele tiden, bortsett fra helt i starten, da mener jeg å huske at det sto riktig tid sendt. Nå bruker jeg mest messenger appen på tlf til å svare på meldinger, siden det er mer praktisk, så kan ikke si at det er et problem som plager meg. Tenker egentlig ikke mye på det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Den appen er nærmest obligatorisk. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 App funker fint, men bruker omtrent bare konsollen, delvis fordi jeg veksler mellom flere brukere. Blir for dumt å måtte regne på når en melding ble sendt, slik at 32 min egentlig er 12 min. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Gleder meg til neste uke! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Den videoen der gav meg absolutt ikke lyst til å spille det spillet, ser ikke hva som gjør det spillet verdt å spille i det hele tatt. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Combaten ser helt latterlig klein ut, Far Cry 4.01. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 (endret) Er ikke solgt på den tittelen, orker neppe å kjøpe med det samme i hvertfall. Må uansett pløye igjennom Uncharted pakken i friuken, men det kan bli hardt. Makan så elendig det spillet egentlig er altså. Har virkelig ikke tålt tidens tann når det kommer til gameplay. Jeg føler ett mektig tomrom i sjelen etter Mass Effect gjensynet, så overgangen til ett blodfattig Uncharted var faen meg som ett slag i trynet. Endret 19. februar 2016 av Mala 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 kan man være good-guy i gta v, eller må uskyldige dø på veien til berømmelse Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Spørs hvor du setter grensen for "uskyldig". Så vidt jeg husker er det stort sett kriminelt avskum som får unngjelde gjennom hovedhistorien. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Du spiller tre svært forskjellige karakterer og det påvirker hva du gjør. En er en (i utgangspunktet) pensjonert bankraner som lever på pengene, en er en småkriminell fra et svart nabolag og den siste er en trailer trash-psykopat. Spesielt sistnevnte karakter plasserer deg i en del hårete situasjoner, men det er gjerne de som er de morsomste også. Mitt råd; ikke overtenk det, dette er et spill og for moro skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå