Spartapus Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Såvidt jeg har sett ble SFV slaktet av brukeranmeldelsene. Jeg spilte masse SF før men kuttet ut etter SF4. Synes rett og slett ikke at det er like kult å spille mot folk online som ansikt til ansikt, og singleplayeren har sjelden så mye levetid. Noe av det som irrirterte meg grønn med å spille online på SF4 var at alle brukte de samme 2-3 karakterene og veldig mange disconnected med en gang de var på vei til å tape en kamp for å ikke tape poeng til deg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 (endret) Heh..Må si Uncharted virkelig har falt i underholdningsverdi siden sist jeg spillte på PS3. Uncharted samlingen låg ute til hyggelig pris på PSN forleden, så slo til Håper Uncharted 2 er såpass mye bedre enn det første som jeg kan erindre, for Uncharted er virkelig ikke mye morro selv i 1080p og 60fps Men det er såpass kort at det burde ikke ta lange tiden med pest og pinsler å pløye igjennom. I hvertfall ikke når man har brukt siste mnd. på å spille igjennom Mass Effect serien på PS3. For ett fantastisk gjensyn det var, og endelig fikk jeg spillt igjennom med å få videreført karakteren min i alle spillene. Unik opplevelse! Gleder meg så utrolig mye til Andromeda nå at jeg nesten feller en tåre ved tanken! Endret 17. februar 2016 av Mala Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Problemet med Uncharted er at det pøses på med fiender, du går noen skritt nye runde med fiender. Ser fortsatt frem mot 4en, men 1-3 var ikke like bra nå som jeg nettopp spilte igjennom dem som da jeg spilte dem på ps3. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 (endret) Nei det er faktisk helt grusomt. Og når fiendene oppfører seg som sjimpanserer med minst én kjepp opp i ræva og er drit kjedelige og nærmest helt like...det er ikke morro i hele tatt dette her lenger. Kjenner jeg også jeg blir irritert over den plagsomme dialogen og utbruddene til Drake som for det meste går i : "Crap,crap, crap" "No,No,No" "Oh crap" osv...fy faen hold kjeften Nathan Ja og den mongo aksenten til de allerede bedriten generiske fittene av fiendene da. Helt mongo. Hvor ille lite inspirerende skyting og våpen føles gidder jeg ikke lenger å utbrodere i heller, har mast nok om det før sikkert. Håper de går flere nye veien med Uncharted 4 ja, eller i det minst gjør ett forsøk på å rette opp i alt som er dritt med serien så langt. Endret 17. februar 2016 av Mala Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Uncharted er altfor shooty, ja. Over halve spillet er å sitte bak en kasse og skyte på fiender som må være mutanter eller noe, for de tar flere skudd fra en AK rett i brystkassa og fortsetter å løpe. Det ble voldsomt mye bedre i 2 og 3, som har en del øyeblikk som er så gode at det er verdt å holde ut med de lange skytesekvensene, men det er fortsatt litt for monotont og for min del ødelegger det også innlevelsen når man kan se en actionsekvens komme pga. hvordan terrenget er lagt opp. Mine tips ville være å tone ned skytingen til fordel for utforsking og puzzles, og ha færre fiender som er mer intelligente og reagerer mer realistisk på å bli skutt. Det samme må selvfølgelig gjelde Nathan; han skal ikke tåle skudd rett i brystkassa med mindre han har på beskyttelse, og han bør heller ikke klare å kjempe ned hele hærer. 1 Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 kanskje rette plassen å spørre dette. Hvordan er det når man har 2 ps4'er? Jeg fikk en av en kompis og har en fra før. Nå nærmer loftstua mi seg klar og jeg har en i hagestuen fra før. Har ikke satt meg veldig inn i dette, men man kan ikke bruke samme psn id på flere ps4'er? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Du kan laste ned profilen din til hvilken som helst annen PS4. Du kan ikke være pålogget den samme profilen på mer enn 1 konsoll om gangen. Og kun en av dem kan være primær-konsollen din. På alle andre vil du få problemer med å spille de nedlastede spillene dine hvis du ikke er koblet opp på nettet.Savegames tror jeg alltid blir lastet opp i skyen automatisk, men jeg vet ikke tid den gjør det. Så hvis du plutselig må skifte konsoll, så må du kanskje laste opp de aktuelle filene manuelt på den første konsollen, også må du også laste dem ned manuelt på den andre. Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Du kan laste ned profilen din til hvilken som helst annen PS4. Du kan ikke være pålogget den samme profilen på mer enn 1 konsoll om gangen. Og kun en av dem kan være primær-konsollen din. På alle andre vil du få problemer med å spille de nedlastede spillene dine hvis du ikke er koblet opp på nettet. Savegames tror jeg alltid blir lastet opp i skyen automatisk, men jeg vet ikke tid den gjør det. Så hvis du plutselig må skifte konsoll, så må du kanskje laste opp de aktuelle filene manuelt på den første konsollen, også må du også laste dem ned manuelt på den andre. Høres jo greit ut dette. Må jeg lage en primærprofil på den "nye" ps4'en som er en annen psn id da? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Må man har Playstation Plus abonnement for å spille FUT i FIFA16 på Playstation 4? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Høres jo greit ut dette. Må jeg lage en primærprofil på den "nye" ps4'en som er en annen psn id da? Spillene er knyttet til den aktuelle PSN-IDen, så jeg tror bare dette fungerer så lenge du bruker din egen PSN-ID på begge konsollene. Du setter bare opp en vanlig profil på den nye (brukte) konsollen, også velger du å knytte den til den PSN-ID-en du allerede bruker. Slik jeg har forstått det, så fungerer det slik at du kan kjøpe spill med din PSN-ID på din primærkonsoll, og da vil alle brukere kunne spille de spillene på den konsollen uavhengig om konsollen er online eller offline. Men hvis du laster ned profilen din på en annen konsoll, så vil kun du få lov til å spille disse spillene der, og bare så lenge du er online. Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Høres jo greit ut dette. Må jeg lage en primærprofil på den "nye" ps4'en som er en annen psn id da? Spillene er knyttet til den aktuelle PSN-IDen, så jeg tror bare dette fungerer så lenge du bruker din egen PSN-ID på begge konsollene. Du setter bare opp en vanlig profil på den nye (brukte) konsollen, også velger du å knytte den til den PSN-ID-en du allerede bruker. Slik jeg har forstått det, så fungerer det slik at du kan kjøpe spill med din PSN-ID på din primærkonsoll, og da vil alle brukere kunne spille de spillene på den konsollen uavhengig om konsollen er online eller offline. Men hvis du laster ned profilen din på en annen konsoll, så vil kun du få lov til å spille disse spillene der, og bare så lenge du er online. Knall! Takk for info.. prøver å ser hva jeg finner ut av Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Meget fornøyd med Street Fighter V, ufattelig polert og kult å spille. MKX var bra men det ble for lett å spamme attacks følte jeg. Street Fighter V er det nærmeste jeg kommer Tekken 7 som ikke har en dato enda. Alltid vært Tekken fan men må si jeg digget dette her veldig mye. Spillet har story, veldig simple tegninger med tekst og så er det en kamp. Story har jo aldri vært et trekkpunkt i slåssespill. Her er det online og mot venner som gjelder, slåssespill er blodig alvor! Nice. Takker! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Ny OS beta test i mars Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Er den bloggen skrevet av en tiåring? 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Er den bloggen skrevet av en tiåring? Nesten 10 + 27 så er du der. Bare å glede deg til flere innlegg 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Helt ok, men det som irriterte mest var vel "forrigje". Det heter forrige... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Du vill finne masse feil. Blir slik når en har en form for dysleksi. Du skulle ha sett hvordan ting så ut før retteprogrammet i nettleseren fanger opp ting...hehe!! Men ja det er rimelig lav mål blogg. Men det blåser jeg i...det er noe å slå ihjel tiden med 5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Ta nå dette på PM eller som kommentar i bloggen da, ikke i denne tråden Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Helt grei blogg, men noen merkelige skrivefeil som en legger merke til. Som Mars med M☺ Men bra at noen gidder å lage en type blogg for nerder som meg, da jeg ikke får så mye ut av hun dama som viste pumpen (fin pupp da). Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Du vill finne masse feil. Blir slik når en har en form for dysleksi. Du skulle ha sett hvordan ting så ut før retteprogrammet i nettleseren fanger opp ting...hehe!! Men ja det er rimelig lav mål blogg. Men det blåser jeg i...det er noe å slå ihjel tiden med Da er vi 2, har dysleksi jeg oxo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå