ChopperRead Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Da var jeg ferdig med firewatch! Fin opplevelse, feel-goodspill til 1000. Kort var det, og slutten var sånn som så. Men en unik opplevelse jeg ikke ville vært foruten..Er det skummelt med mye skvetting og løping? Veldig interessert i spillet, men redd for å få spoila for mye om jeg leser reviews Er en creepy stemning, eller en nerve du kjenner når du spiller det. Mystisk, men ikke veldig skummelt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Det var avslappende som faen. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 http://www.gamezone.com/news/rumor-sony-rep-sheds-light-on-possible-psvr-price-3433345 håper virkelig dette stemmer Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Høres ut som en fornuftig pris synes jeg. Vi vet jo allerede at PSVR vil koste rundt det samme som en "ny konsoll lansering". Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 http://www.gamezone.com/news/rumor-sony-rep-sheds-light-on-possible-psvr-price-3433345 håper virkelig dette stemmer Sier slett ikke nei takk til den prisen, da ble det plutselig veldig mye mer sansynlig at jeg bestiller PSVR til release (forutsatt at ryktet stemmer). Kamera og move kontrollere har jeg allerede, så det er positivt for min del at det selges separat fra selve PSVR. Regner med det bare er de samme gamle Move kontrollerene, og samme kamera som er til PS4. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 (endret) Meget gode nyheter da jeg har både kamera og move-kontrollerne xD (gitt at det stemmer da. Tar det med litt salt i første omgang) Endret 10. februar 2016 av CaZpeR Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Høres ut som en fornuftig pris synes jeg. Vi vet jo allerede at PSVR vil koste rundt det samme som en "ny konsoll lansering". Er ca 2500.kr for PSVR da, det er billiere en en ny ps4 da Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Da var jeg ferdig med firewatch! Fin opplevelse, feel-goodspill til 1000. Kort var det, og slutten var sånn som så. Men en unik opplevelse jeg ikke ville vært foruten..Er det skummelt med mye skvetting og løping? Veldig interessert i spillet, men redd for å få spoila for mye om jeg leser reviews Er en creepy stemning, eller en nerve du kjenner når du spiller det. Mystisk, men ikke veldig skummelt. Takk for tilbakemeldingen, da får jeg nesten gjøre et forsøk hvis det blir noe alenetid til helgen. Klarer bare ikke spill som amnesia Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Er ca 2500.kr for PSVR da, det er billiere en en ny ps4 da Huske på at det er prisen i USA. Blir som med alt mulig endel dyrere her. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Tommelregelen pleide å si at man kunne gange dollaren med 10 for å få prisen i kroner. Hvis den fortsatt gjelder, så må man regne med ca 3000 for brillene, og 1300 for det VR-settet de nevner. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Tommelregelen pleide å si at man kunne gange dollaren med 10 for å få prisen i kroner. Hvis den fortsatt gjelder, så må man regne med ca 3000 for brillene, og 1300 for det VR-settet de nevner. Å gange med 10 har alltid vært en fin grei måte å regne ut norske priser på. Dog har dollaren steget mye de siste årene så ikke godt å si. Generelt all elektronikk har jo blitt dyrere de seneste årene, spesielt i fjor. Kan fort bli 4000-4500 for en som ikke har ps camera og move kontrollere fra før. Grei pris, men som alt, det er nødt til å komme gode spill skal den lykkes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 kjøpte bluetooth headsett fra Sony, er ikke kompatibelt med playstation(som bare pairer med det offisielle ps-headsettet..) go figure Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Alt under 5k for VR er akseptabelt i min bok. Det vil si - det er det jeg har lagt til side for dette. Koster det mer kommer jeg til å protestere høylytt, syte over det og så kommer jeg til å kjøpe det allikevel. 2 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Hvordan er driveclub? Savner et godt bilspill til ps4. Dirt rally kommer jo snart. Men får jo spillet pluss season pass for 169 kr nå Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Hvordan er driveclub? Savner et godt bilspill til ps4. Dirt rally kommer jo snart. Men får jo spillet pluss season pass for 169 kr nå Fin grafikk men litt vel mye arcade for min del. Ikke snev av kjørerealisme for å si det sånn. Har dog sett nog om en ny modus som muligens endrer det litt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Er det det som var gratis på PS+ for en tid tilbake? Eller var det Project Cars? Uansett, det var ikke så mye å rope hurra for hvis man liker realisme. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Står over da og venter heller på Dirty Rally. Takk! Er ikke så super interessert i arkade racing. Fant ut forøvrig hvor digg det var å ha en USA psn konto. Med psn cards du kjøper fra amazon Får de beste tilbudene fra usa og europa på en gang, og alle spillene kunnes spilles på den norske kontoen. Sikkert folk som var visst av dette i flere år, men fant først ut av det nå Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Prøvd Need for Speed? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 (endret) Det sies Dirt Rally er det nye Richard Burns Rally. Kan knapt vente. Endret 13. februar 2016 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Prøvd Need for Speed? Meg du tenkte på? Er ikke så stor fan av need for speed spillene. De er ihvertfall arkade. Er mest ute etter realisme. Dirt Rally virker å være veldig godt mottatt på PC, så får bare smøre meg med tålmodighet. --------------------------------- Kjøpte meg forøvrig 4 spill nå på US salget Battlefield 4 + alle dlc Diablo 3 reaper of souls Defensive Grid 2 Brothers: Tale of Two Sons Ble bare 55 dollar. Merkelig også at US store har apper som twitch osv som vi ikke har her i Europa. Gleder meg villt til å teste Battlefield 4 på b&w anlegget. Tror det vil trykke bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå