Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

 

Da var jeg ferdig med firewatch! Fin opplevelse, feel-goodspill til 1000. Kort var det, og slutten var sånn som så. Men en unik opplevelse jeg ikke ville vært foruten..

Er det skummelt med mye skvetting og løping? Veldig interessert i spillet, men redd for å få spoila for mye om jeg leser reviews :p

 

Er en creepy stemning, eller en nerve du kjenner når du spiller det. Mystisk, men ikke veldig skummelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sier slett ikke nei takk til den prisen, da ble det plutselig veldig mye mer sansynlig at jeg bestiller PSVR til release (forutsatt at ryktet stemmer). Kamera og move kontrollere har jeg allerede, så det er positivt for min del at det selges separat fra selve PSVR. Regner med det bare er de samme gamle Move kontrollerene, og samme kamera som er til PS4. :)

Lenke til kommentar

 

 

Da var jeg ferdig med firewatch! Fin opplevelse, feel-goodspill til 1000. Kort var det, og slutten var sånn som så. Men en unik opplevelse jeg ikke ville vært foruten..

Er det skummelt med mye skvetting og løping? Veldig interessert i spillet, men redd for å få spoila for mye om jeg leser reviews :p

 

Er en creepy stemning, eller en nerve du kjenner når du spiller det. Mystisk, men ikke veldig skummelt.

 

Takk for tilbakemeldingen, da får jeg nesten gjøre et forsøk hvis det blir noe alenetid til helgen. Klarer bare ikke spill som amnesia :p

Lenke til kommentar

Tommelregelen pleide å si at man kunne gange dollaren med 10 for å få prisen i kroner. Hvis den fortsatt gjelder, så må man regne med ca 3000 for brillene, og 1300 for det VR-settet de nevner.

Å gange med 10 har alltid vært en fin grei måte å regne ut norske priser på. Dog har dollaren steget mye de siste årene så ikke godt å si. Generelt all elektronikk har jo blitt dyrere de seneste årene, spesielt i fjor.

 

Kan fort bli 4000-4500 for en som ikke har ps camera og move kontrollere fra før. Grei pris, men som alt, det er nødt til å komme gode spill skal den lykkes.

Lenke til kommentar

Står over da og venter heller på Dirty Rally. Takk! Er ikke så super interessert i arkade racing.

 

Fant ut forøvrig hvor digg det var å ha en USA psn konto.

 

Med psn cards du kjøper fra amazon Får de beste tilbudene fra usa og europa på en gang, og alle spillene kunnes spilles på den norske kontoen. Sikkert folk som var visst av dette i flere år, men fant først ut av det nå :p

Lenke til kommentar

Prøvd Need for Speed?

Meg du tenkte på? Er ikke så stor fan av need for speed spillene. De er ihvertfall arkade. Er mest ute etter realisme.

 

Dirt Rally virker å være veldig godt mottatt på PC, så får bare smøre meg med tålmodighet.

 

 

---------------------------------

 

Kjøpte meg forøvrig 4 spill nå på US salget

Battlefield 4 + alle dlc

Diablo 3 reaper of souls

Defensive Grid 2

Brothers: Tale of Two Sons

 

Ble bare 55 dollar. Merkelig også at US store har apper som twitch osv som vi ikke har her i Europa.

 

Gleder meg villt til å teste Battlefield 4 på b&w anlegget. Tror det vil trykke bra :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...