Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Både Unravel og Firewatch (og The Witness) kjøpes til PS4, det er det ingen tvil om, spiller så lite på PC uansett. Men det er så ekstremt mange gode spill i år, så jeg må se an økonomien, og hvilke spill jeg bare MÅ ha først. :p

Ja, jeg gjorde det. Oppdateringsfunksjonen på konsollen er helt mongo, virker som om du må ha like mye ledig plass som størrelsen på spillet du skal oppdatere (eller noe). Jeg slettet et spill, og vips så fikk jeg oppdateringene.

Huff, forhåpentligvis var dette en bug med akkurat det spillet. Husked det var grusomt irriterende på PS3, kjøpte du spill digitalt, så måtte du først laste ned spillet, deretter installere det, og du måtte ha lagringsplass til begge deler. Altså hvis spillet var på 15GB så måtte du ha plass til 15 for å laste ned, og ytteligere 15 for å installere, totalt 30 ( så frigjordes de 15 for installeringsfila etter at det ble ferdig installert). Helt grusom måte å gjøre det på. PS4 installerer jo mens den laster ned, så har aldri hatt det problemet der, heller ikke med BO3, så håper det var en bug, ellers er det noe de bør rette på sporenstreks.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har prøvd "Unravel" ?

Kommer visst bare digitalt det også? Trist...

Yup, og det er noe av det peneste visuelt sett jeg har opplevd på en stund. Plattformingen er en annen sak, den er litt av og på hvor interessant det er, ikke like 'floaty' som LBP men det føles litt intetsigende? Gameplayet består av små oppgaver som oftest tar i bruk garn, dette gjelder da å klatre opp eller ned, trekke objekter imot seg selv, til nå virker det ganske så lineært dermed minimalt med utforskning. Men er bare en halvtime inn, mulig dette endrer seg lengre inn i spillet. 

Lenke til kommentar

Noen som er i gang med firewatch? Digger det. Men ser ut til at spillet har fryst i loadingscreenen til day 9...

Er godt i gang og jeg digger det også så langt. Kan sammenlignes med en god bok! Interessant historiefortelling og kanskje den beste voice-actingen i et spill noensinne. Jeg har ikke opplevd noen bugs, men litt framedrops i blant. Synes ikke det gjør noe, det hadde vært plagsomt hvis det var Call of Duty liksom.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så det er et singleplayer spill? Jeg hadde det for meg at det var et always-online multiplayer skytespill av en eller annen grunn. Kanskje jeg må teste det i helga da.

Hvor kan du ha fått det fra?:p det er så langt unna at det er nesten kvalmende! Er storystory all the way. Med helt fantastisk stemmeskuespill

Lenke til kommentar

Da var jeg ferdig med firewatch! Fin opplevelse, feel-goodspill til 1000. Kort var det, og slutten var sånn som så. Men en unik opplevelse jeg ikke ville vært foruten..

Er det skummelt med mye skvetting og løping? Veldig interessert i spillet, men redd for å få spoila for mye om jeg leser reviews :p

Lenke til kommentar

Noen måte man kan få bedre nedlastingshastighet på PS4? Har 150mbit linje men tar likevel 1 time + for at Dying Light skal oppdatere seg.

Koble med kabel om du ikke allerede har gjort det, ps4 støtter kun 2,4 ghz trådløst nett og i veldig mange tillfeller så går det da som sirup.

Såpass, jeg er koblet på wifi dessverre, har ikke mulighet for dra kabel til PS4. 

Må bare smøre meg med tålmodighet :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...