Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker. Fant den nettopp når jeg igjen satt og irriterte meg over det og oppdaget power saving settings.

 

Den playstation remote play på mobilen. Er det kun på utvalgte xperia telefoner eller også på HTC, samsung, nexus etc?

Husker ikke i farta om jeg testet det med Samsung Galaxy Note II min gammle mobil, eller 

samsung galaxy s6 edge da men jeg mener jeg slo på ps4 og slo av ps4, det skal virke med alle mobiler da hvis ikke så er det tullete av sony å bare sony mobiler det skal virke på da.

Endret av jokingntria
Lenke til kommentar

Flere som sliter med 1.06 pachten til BO3?  Jeg får ikke lastet ned den versjonen, den feilet å laste ned står det.
Mener jeg lasta den den 1.06 versjonen på tirsdag (?)  Står som tips at jeg skal gå inn i systemlagring å slette unødvendige ting, Men fant ikke noe unødvendig og har forsatt 30GB igjen. Noe flere som sliter med dette?

Lenke til kommentar

 

Takker. Fant den nettopp når jeg igjen satt og irriterte meg over det og oppdaget power saving settings.

 

Den playstation remote play på mobilen. Er det kun på utvalgte xperia telefoner eller også på HTC, samsung, nexus etc?

Husker ikke i farta om jeg testet det med Samsung Galaxy Note II min gammle mobil, eller 

samsung galaxy s6 edge da men jeg mener jeg slo på ps4 og slo av ps4, det skal virke med alle mobiler da hvis ikke så er det tullete av sony å bare sony mobiler det skal virke på da.

 

Testa litt igår på min s6 edge, visse funksjoner som å scrolle i menyer og slike ting fungerer fra playstation appen, men remote play på mobilen ser ut til kun å fungerer på visse av Sonys egne mobiler. Egentlig er det ikke noe jeg tror jeg hadde brukt for mye men hadde jo vært en kul finesse da.

Så da får jeg heller teste det på vitaen da (jeg er en av de som har en slik hehe).

Lenke til kommentar

Flere som sliter med 1.06 pachten til BO3?  Jeg får ikke lastet ned den versjonen, den feilet å laste ned står det.

Mener jeg lasta den den 1.06 versjonen på tirsdag (?)  Står som tips at jeg skal gå inn i systemlagring å slette unødvendige ting, Men fant ikke noe unødvendig og har forsatt 30GB igjen. Noe flere som sliter med dette?

 

Ja, jeg gjorde det. Oppdateringsfunksjonen på konsollen er helt mongo, virker som om du må ha like mye ledig plass som størrelsen på spillet du skal oppdatere (eller noe). Jeg slettet et spill, og vips så fikk jeg oppdateringene.

Lenke til kommentar

Firewatch er utsatt til 10.02 pga dropp i fps samt at spillet krasjer av og til. Rart at utvikler såg seg fornøgd med PS4-versjonen i denne tilstanden. Tipper dette blir retta opp i så fort som mulig. Meiner bestemt at Firewatch skal cruise i 1080/60 men bør jo da gjere det like nydelig som Witness. Her er det bare å avvente viss man vil ha spillet til PS4.

Lenke til kommentar

 

Blanda firewatch med eit anna spill. Blir bare 30fps på PS4 noko som er elendig utnyttelse av hardware med såpass lite krevande spill. Blir nok vurdert til PC når spillet havner i billigkurven.

Er ikke 120 kr i billigkurven for et splitter nytt spill?

 

 

Nope, denne type spill koster stort sett ikkje meir enn 100-150 kr nytt og det er ein ok pris for di som føler at spillet innfrir. Billigkurven er for meg ca 1/3 av ny-pris. Tek for gitt at du med fleire har eit anna syn på det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...