Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

Jeg tør nesten garantere at ingen PlayStation spillere synes det er akseptabelt at slikt skjer, og jeg synes det der er en svært barnslig tilnærming! Klart, det finnes nok de der ute som mener at det kan forsvare problemet, men jeg vil tro jeg har mange med meg som synes dette er kjipt!

Veldig generaliserende må jeg si!

kan ikke gjøre noe annet enn å generalisere, da det er det som synes mest og kan ikke spørre hver enkelt person.

men hvis man ikke aksepterer at slikt skjer, ville det jo ha vært fler som gikk over til Xbox One, (som er en mer stabil tjeneste, jeg har begge selv) PS4 selger jo så og si bare på at den er en smule kraftigere. for min del er det alt for mange minus med konsollen at litt bedre grafikk veier opp for det.

men nok om det, snart påske!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tør nesten garantere at ingen PlayStation spillere synes det er akseptabelt at slikt skjer, og jeg synes det der er en svært barnslig tilnærming! Klart, det finnes nok de der ute som mener at det kan forsvare problemet, men jeg vil tro jeg har mange med meg som synes dette er kjipt!

Veldig generaliserende må jeg si!

kan ikke gjøre noe annet enn å generalisere, da det er det som synes mest og kan ikke spørre hver enkelt person.

men hvis man ikke aksepterer at slikt skjer, ville det jo ha vært fler som gikk over til Xbox One, (som er en mer stabil tjeneste, jeg har begge selv) PS4 selger jo så og si bare på at den er en smule kraftigere. for min del er det alt for mange minus med konsollen at litt bedre grafikk veier opp for det.

men nok om det, snart påske!

Den selger så mye bedre pga av mye mer og bedre spill.

Lenke til kommentar

Det har vært DDoS angrep på PSN idag. Og flere andre tjenester/spill. Greia med PS4 er at om du setter konsollen i standby slik at du ikke blir logget ut. Så vil du som regel ikke bli påvirket i samme grad som dem som må logge seg inn og som ikke får det til pga serverene blir bombardert av jomfruer.

Angrep som er velykket på psn er dagligdags, blir selvsagt ikke snakket mye om siden konsollen kjører spill i 1080p, da wr dette akseptabelt

Trist at du og et par andre tror XBL teknisk sett er bedre på dette området, noe som avslører i stor grad at man ikke har satt seg inn i teknologien. Ignorance is a bliss.

De fleste av oss bryr oss ikke om det heter PSN eller XBL.

Trollish much...

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Prøvde The Divison i går 1 time. Synes det virkelig veldig morsomt og grafikken var da virkelig bra? Konseptet og spillet tror jeg kan bli utrolig kult. Gleder meg iallfall enda mer til spillet nå. Hypen forsvant litt i all utsettelsene og det negative rundt Ubisoft, men timen jeg fikk gjorde iallfall at jeg fikk håp.

Jeg, etter å ha sett betaspilling på twitch i helgen synes jeg spillet ser bedre ut enn fryktet. Grafikkem er helt ok og ikke noen nedgradering å snakke om ift. tw3 og lignende.

Lenke til kommentar

...

Yes. Det kan virke som det passer midt i blinken. Kom også over Skylanders Trap Team. Ser det har fått gode anmeldelser og jeg liker det jeg har sett. Noen her som har erfaring med dette spillet? Eneste er vel alle figurene man kan kjøpe, men noen få hvis det er gøy skal ikke være noe problem.

Jeg er selv 29 år og digger skylanders. For min del holdt det mer enn nok med selve startpakken. Har også kjøpt en expansion (light element med et ekstra oppdrag). Har vært innom både swap force og trap team og rundet historiemodus på begge. Har ikke kjøpt inn så mye ekstra figurer så har ikke fått åpnet alle portalene, men du klarer fint å spille spillet med de figurene som følger med.

Har store planer om å prøve ut Lego dimensions også. Og muligens også Disney infinity 3.0 (dog jeg rundet 2.0 og satt igjen med blandede følelser).

Kjøpte meg Lego Dimensions nå på cdon, det blir på 4000.kr da for alt da. nå kan jeg slå sammen 2 hobbyer Lego å tv spill da.  :green:  :green: Gleder meg til Back to the Future  å Ghostbusters og Portal i Lego Dimensions+ jeg skal samle på det, det er grunnen til alt jeg har kjøpt da i Lego Dimensions. :thumbup:

Endret av jokingntria
Lenke til kommentar

Faen dritt store. Igjen så fucker ps store. Prøver å kjøpe swbf3 og får feilmelding på konsollen. Prøver i appen og får beskjed om sikkerhetskoden fra baksiden på kortet tingen er at den spør om koden til det gamle kortet istedet for kortet som jeg har valgt som betalingsmåte selv om den viser rett kort i check out. Så sletter det gamle og setter det nye som standard slår inn koden for det nye men da sier den ingenting blir bare værende på siden akkurat som jeg aldri trykket på knappen. Går virkelig aldri en hel måned uten et eller annet klaner seg til. Skulle tro programvaren var laget av Samsung touch wiz team.

Lenke til kommentar

Faen dritt store. Igjen så fucker ps store. Prøver å kjøpe swbf3 og får feilmelding på konsollen. Prøver i appen og får beskjed om sikkerhetskoden fra baksiden på kortet tingen er at den spør om koden til det gamle kortet istedet for kortet som jeg har valgt som betalingsmåte selv om den viser rett kort i check out. Så sletter det gamle og setter det nye som standard slår inn koden for det nye men da sier den ingenting blir bare værende på siden akkurat som jeg aldri trykket på knappen. Går virkelig aldri en hel måned uten et eller annet klaner seg til. Skulle tro programvaren var laget av Samsung touch wiz team.

Har du skrive riktig sikkerhetskode da. Noen ganger skriver jeg feil sikkerhetskode på nett sider, å da får jeg ikke kjøpt det jeg skal ha

Lenke til kommentar

Joda har det, skriver den inn såpass ofte at den sitter som et skudd. Det er nok ps store som er overarbeida igjen på en eller annen måte da jeg nå får en ny feilmelding om å prøve igjen senere før jeg i det hele tatt kommer til der jeg skulle slå inn koden tidligere. Det er ikke den verste katastrofen sånn sett men er irriterende da det er 3 gang siden jeg fikk ps4 i starten av desember at det er en eller annen feil. Merkelig nok har jeg aldri hatt samme feil på Ps3 alle de årene jeg har hatt den.

Lenke til kommentar

Men for helvete. Igår fikk jeg endelig kjøpt spillet så det var nok noe feil, men de har i tillegg klart å trekke beløpet 3 ganger. Så 1 gang for spillet og 2 ganger ekstra. Kommer frem en gang ekstra på transaction history i appen så den 3 transaksjonen viser ikke i systemet deres men er trukket fra kontoen min. Altså dette var grunnen til at jeg egentlig ikek skulle ha PS4 fordi det alltid er irriterende småting der, til og med Nintendo sin eshop er mer stabil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...