Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Det har vært DDoS angrep på PSN idag. Og flere andre tjenester/spill. Greia med PS4 er at om du setter konsollen i standby slik at du ikke blir logget ut. Så vil du som regel ikke bli påvirket i samme grad som dem som må logge seg inn og som ikke får det til pga serverene blir bombardert av jomfruer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har vært DDoS angrep på PSN idag. Og flere andre tjenester/spill. Greia med PS4 er at om du setter konsollen i standby slik at du ikke blir logget ut. Så vil du som regel ikke bli påvirket i samme grad som dem som må logge seg inn og som ikke får det til pga serverene blir bombardert av jomfruer.

Angrep som er velykket på psn er dagligdags, blir selvsagt ikke snakket mye om siden konsollen kjører spill i 1080p, da wr dette akseptabelt

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det har vært DDoS angrep på PSN idag. Og flere andre tjenester/spill. Greia med PS4 er at om du setter konsollen i standby slik at du ikke blir logget ut. Så vil du som regel ikke bli påvirket i samme grad som dem som må logge seg inn og som ikke får det til pga serverene blir bombardert av jomfruer.

Angrep som er velykket på psn er dagligdags, blir selvsagt ikke snakket mye om siden konsollen kjører spill i 1080p, da wr dette akseptabelt

Colin v. 2....

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Prøvde The Divison i går 1 time. Synes det virkelig veldig morsomt og grafikken var da virkelig bra? Konseptet og spillet tror jeg kan bli utrolig kult. Gleder meg iallfall enda mer til spillet nå. Hypen forsvant litt i all utsettelsene og det negative rundt Ubisoft, men timen jeg fikk gjorde iallfall at jeg fikk håp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det har vært DDoS angrep på PSN idag. Og flere andre tjenester/spill. Greia med PS4 er at om du setter konsollen i standby slik at du ikke blir logget ut. Så vil du som regel ikke bli påvirket i samme grad som dem som må logge seg inn og som ikke får det til pga serverene blir bombardert av jomfruer.

Angrep som er velykket på psn er dagligdags, blir selvsagt ikke snakket mye om siden konsollen kjører spill i 1080p, da wr dette akseptabelt

Hehe heldigvis så er det ikke så gale som du får det sagt her. Har vært noe problemer men de siste par ukene har det vært greit hos meg iallfall.

Lenke til kommentar

Men hva har det å gjøre med at konsollen kjører 1080p?

Jeg velger å tro at mannen frydet seg over å oppdage at det var problemer knyttet til PSN, og hastet seg derfor inn for å lese rabalderet om at PSN var nede i denne tråden. Til hans store misnøye var det svært få kommentarer relatert til problemet og ingen kommentarer som var aggressivt ladet. Derfor etterlot han seg et håpløst stikk mot at vi som bruker PSN lar dette passere, at vi synes det er greit, fordi vi tilsynelatende er så fornøyd med at PlayStation 4 opererer med noe høyere ytelse, og høyere oppløsning generelt i spill.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

At han frydet seg over at PSN var nede? Eller at folk var voksne nok til å ikke lage noe ramaskrik på et forum som har svært liten/ om noe betydning for Sony? Eller var det kanskje det med at PlayStation 4 farer med høyere oppløsning generelt i spill?

 

 

altså, ikke for å starte en slik diskusjon, så er det ikke å stikke under en stol at de fleste velger å se litt bort i fra slike ting rett og slett fordi konsollen er noe kraftigere.

det er ihvertfall det inntrykket jeg får av playstation leiren.

Lenke til kommentar

Jeg tør nesten garantere at ingen PlayStation spillere synes det er akseptabelt at slikt skjer, og jeg synes det der er en svært barnslig tilnærming! Klart, det finnes nok de der ute som mener at det kan forsvare problemet, men jeg vil tro jeg har mange med meg som synes dette er kjipt!

 

Veldig generaliserende må jeg si!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvis det skulle finnes noen "playstation-leir" må det være en liten gjeng fanatikere som heller burde funnet seg et fotballag å heie på eller tatt seg en tur i kirken. Mesteparten av oss har ingen sterk følelsesmessig tilknytning til konsollen, og i den grad vi roter oss borti slike diskusjoner er det av irritasjon over drittungene som kjenner andre på seg selv og derfor tror alle sitter rundt leirbålet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...