Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En skal helt klart gi uttrykk til utviklere som viser spill på fks E3 som da viser seg å kun være en vertical slice som ikke representerer det en får av slutt produktet. Min kommentar var mer mot dem som idag synes spillet er stygt og har dårlig grafikk på samtlige plattformer. Jeg kunne kanskje gjort det mer klart i innlegget.

 

For om en synes The Division er et stygt spill så må en ha noen voldsomme krav...men er vel mer at trolla kommer ut for å leke. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

På meg ser The Division over snittet bra ut og jeg er stoked over ny vri på online multiplayer. Det der Dark Zone eller hva det heter høres intenst ut.

Kan ellers se ut som om folkets krav på informasjon bare gjør alle en bjørnetjeneste. Jeg husker da info om spill kom i magasinform en gang i måneden eller via kjente eller ansatte i spillbutikker, og at flere spill gikk under radaren. Stod i butikken og bare "Syndicate"? Høres fett ut - det prøver jeg.

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

Jeg likte fortellerstemmen. Håper den er med i spillet også, det ga litt "The Unfinished Swan"-vibber, og det er slett ingen dårlig ting, for det spillet er helt på topp av små/indie-spill jeg har spilt, sammen med Journey og Brothers: A Tale of Two Sons. Puzzles er også en ting jeg kan like. Forhåpentligvis fokuseres det mer på puzzles enn på skytingen, da kan jeg godt tenke meg å teste dette spillet. :)

 

Grafikken ser enestående ut på PS4 også ser det ut som :)

 

Enestående er vel å ta litt hardt i, det er jo egentlig bare andre ord for å si at det er den beste grafikken av alle, og gjerne da med litt margin. Rett nok er det meget god grafikk, men det er da mange spill nå om dagen med minst like bra grafikk. Sier altså ikke at grafikken er dårlig, bare prøv et litt mindre kraftig ord som enestående neste gang, med mindre du faktisk mener å stå inne for bruken av ordet. ;)

 

Personlig kommer jeg til å holde meg langt unna The Division. Det spillet er så langt utenfor mitt smaksområde at det vel knapt er spill jeg har vært mindre hypet for. Kanskje Destiny i så fall. Og det virker på meg som de to er ca samme type spill, så da er det kanskje ikke så rart. :p

 

Er for mange spill som kommer nå i 2016 (noen flyttes nok til vår 2017) som jeg har lyst på allerede. Hvis jeg ikke plutselig får fart på meg, og mer tid til å spille så kommer nok backloggen min til å vokse med 30% dette året, og den er allerede ganske stor. xD

Lenke til kommentar

Lord, kun litt over en uke til firewatch kommer!!! Noen andre som gleder seg? Ser så fantastisk ut

Jupp. Det er et spill jeg VIRKELIG har tro på. Faktisk det Indie-spillet jeg ser mest frem til.

 

Og bare for å illustrere hvor mange bra indiespill som kommer.

Og dette var bare 10, og bare på PS4. Mange andre gode spill på andre plattformer (Cuphead for eksempel) også, så om folk vil kalle PS4 for Indiestation, så er det ikke mye til fornærmelse egentlig. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

The Division; er det multiplayer eller singleplayer? Har fortsatt til gode å spille noe nettverksrelatert til ps4..

 

 

Spillet er lagt opp til å spille sammen med opptil 4 andre, men er man en ensom ulv så går det fint å spille alene. PVE områdene er privat til din karakter eller gruppe og antall fiender skaleres utifra det. Det er også matchmaking på missions, så hvis man sliter eller ønsker å gjøre en mission på hardmode så har man mulighet for det selv om man ikke har en fast vennegjeng å spille med.

 

DarkZone ("PVP") kan man også gjøre alene, men tryggere sammen med en gruppe da man aldri vet om noen velger å gå "rogue" på deg. Nå i betaen hadde jeg ikke noen å spille med, men opplevde ofte å bli invitert inn i grupper når jeg var i DarkZone.

 

 

Så spillet er på mange måter begge deler, og man velger selv om man ønsker å spille alene eller i gruppe.

 

“The game is built around seamless online integration. Going from playing alone, to playing in a group, to playing PvP will all be handled with very little or no interruption.”

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...