Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8OkEXm

Har fulgt Street Fighter siden SF2 til SNES, men merker at konseptet begynner å bli tynnslitt for min del. Spilte SF4 en del online, men det er ikke helt det samme når man ikke lenger samles for å spille ansikt til ansikt.

 

skjønner hva du mener.. har ikke spilt det siden snes, så jeg gleder meg til å sette meg inn i det. Et fint tillegg til samlingen. 

Lenke til kommentar

 

Har fulgt Street Fighter siden SF2 til SNES, men merker at konseptet begynner å bli tynnslitt for min del. Spilte SF4 en del online, men det er ikke helt det samme når man ikke lenger samles for å spille ansikt til ansikt.

 

skjønner hva du mener.. har ikke spilt det siden snes, så jeg gleder meg til å sette meg inn i det. Et fint tillegg til samlingen. 

 

 

I så fall må du være forberedt på å endre spillestilen din en del. Jeg likte aldri helt hvordan overgangen til 3D gjorde så alle karakterene beveger seg saktere/mer realistisk, som at det f.eks. er en liten delay mellom når du trykker på opp-knappen og karakteren hopper. Hvis jeg skal sette meg ned med SF i dag foretrekker jeg fortsatt til SF Alpha 3 til PS1; kjapt, intenst gameplay, masse sinnsyke angrep og et lass karakterer å velge mellom.

Lenke til kommentar

Trenger ikke PS1 og sånt...bare å laste ned Fightcade og finne ROMs til spillene. Det er en tredjeparts klient som har lobby rom og automatisk matchmaking selv i spill som aldri har hatt matchmaking. GGPO er nettkoden og er solid som et fjell. Så kan du spille onlinematcher i SF alpha 2 og 3 alt du orker uten å spore opp gamle PS1 spill på ebay og vente i 3 uker. Kan tilogmed spille Metal Slug 2-player over nett der.

 

Alle nyere fightsticks funker på PC.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Buuhuu...grafikken i The Division er så dårlig. 

 

Folk må ha jævla lite å gjøre og være ekstremt dårlig på å trolle når dette er hva dem sutrer over...

Tok disse for noen minutter siden... Er bare synd spillet kjører i 30 fps.

 

6JS2Z1l.png

 

4Bkzmqj.png

Stabile 30FPS forresten? Grafikken ser enestående ut på PS4 også ser det ut som :) 

Lenke til kommentar

Synes det er helt rett å stille utviklere og utgivere som bevisst gir villedende inntrykk av hvordan spillene deres kommer til å se ut til ansvar. Det er ikke alltid jeg selv gidder å ta denne kampen, blant annet fordi jeg ikke bryr meg så voldsomt. Men dette er bare mitt valg.

 

Det jeg ikke forstår er hvorfor vi skal latterliggjøre og kritisere andre for å ta opp denne kampen på våre vegne. (Jfr. Larzen ovenfor og mange andre før ham). Hvorfor ta partiet til selskapene som prøve å skvise mest mulig penger av oss?

 

Hvis ildsjelene klarer å få banket inn i skallen til spillselskapene at de ikke bør vise oss bedre enn de klarer å levere så er vel det en god ting for alle gamere ...? Vi andre kan jo nyte spillene vi faktisk får servert mens denne kampen kjempes for oss. Gullfint spør du meg.

Endret av Jakoozie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Stabile 30FPS forresten? Grafikken ser enestående ut på PS4 også ser det ut som :)

 

 

Veldig stabilt i beta. Så Ubisoft har virkelig gjort en bra jobb her slik.

Strålende! De har gjort en meget god PC port også faktisk :-) så dette lover bra til full release!

Xbox versjonen skal visst også være bra :-)

Lenke til kommentar

Utviklerne hadde ikke kommet med slike estimater på hvordan spillet ser ut lenge før release, hadde det ikke vært for økt gnål fra resultatorienterte investorer og utålmodige kunder. Det er ingen som vet 100% sikkert hvordan et spill ser ut så tidlig i prosessen, så alt de ofte kan vise frem er en kunstig visjon av sluttresultatet som i beste fall er "best case scenario".

Leste en lang artikkel om hvor vanskelig det var å vise en visjon grafisk lenge før grafikkmotoren i det hele tatt var ordentlig på plass, og ihvertfall lenge før andre ting som påvirket FPS og grafikk var til stede.

Jeg ler litt av de som tror de ser det ferdige produktet et år før release og så syter over forskjellene etterpå.

Det er åpenbart at utvikler bruker slike presentasjoner som pr-materiell for å lokke kunder til preorder etc.

Den beste taktikken er som alltid:

1. Ta info med en klype salt inntil noen har vist det faktiske spillet

2. Ikke forhåndskjøp spill

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...