LarZen Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Det er garantert ikke for alle! Men det lille jeg spilte så fikk jeg et inntrykk at det har potensialet til å være et artig spill. Er veldig rar og spesiell grafikk. Men samtidig en spennende måte å gjøre det på. Fokuset på samarbeid ved å samle materialer for å bygge opp og beskytte byen kan nok være veldig belønnende om en spiller med ok folk. Det å løpe på tredemøllen for å hjelpe til å generere nok strøm til byen er en slik sær men artig ting som stikker ut med tanke på samarbeid for byens beste... Men ja....noe spesielt Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Det er så ripoff av Dark Souls. Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Mens jeg bare venter på et nytt Crash Bandicoot spill, håper virkelig det kommer iår. Kom tilbake Crash! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Ikke noe galt i det 1 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Mens jeg bare venter på et nytt Crash Bandicoot spill, håper virkelig det kommer iår. Kom tilbake Crash! Og Jak ? Så naughty dog gi oss først crash og jak så kan dere hoppe tilbake til last of us 2 eller noe slik ☺ Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Har kjøpt meg alien isolation, er det verdt å begynne på? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Ja det er utrolig trykkende saker. Jeg må dog inrømme at jeg ikke har spillt igjennom det, men det kommer mest av at jeg kjøpte det til PC når det kom. Nok en tittel som bare ble installert og spillt i noen timer. Men kjøpte den The Collection utgaven på salg til Xbox One for litt siden, så må kjøre igjennom det der tenker jeg Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 (endret) Håper virkelig de gir det ut her også. Det slippes 10. februar i Japan, men har ingen dato for Amerika eller Europa. Redigert: Høres ut som vi kan få en dato førstkommende onsdag. “A trailer for Valkyria Chronicles Remaster on PlayStation 4 was recently released. But what does this mean for us? Will we see it in the west? Tune in next week to find out more. Ha ha ha!” http://gematsu.com/2016/01/sega-teases-valkyria-chronicles-remaster-western-release Redigert: Og der var det plutselig bekreftet for våren 2016. 1080p/60fps, $29.99. Pre-orders kommer med metalletui.http://kotaku.com/valkyria-chronicles-is-coming-to-ps4-in-the-west-1754919840 Endret 25. januar 2016 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 The Witness får småpene anmeldelser. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1175156 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Nice! Dette skal absolutt kjøpes. Om det ikke kommer ut her, så får det importeres. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Ser bra ut det spillet da, ved et uhell ga jeg deg 2 poeng, musa mi sitt batteri var tom for strøm, så etter jeg fikk byttet batteri på rat9 så jeg du fikk 2 poeng Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 (endret) Endret 25. januar 2016 av LarZen 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Bloodborne er det beste jeg har spilt på konsollen. Så det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Lanseres 21 Mars i Japan. Og kommer til USA og EU senere i år. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Har alltid hatt problemer med at hvert nye Yakuzaspill bare ser ut som en patch av forgjengeren. Jeg følte ofte at jeg spilte det samme spillet med de samme områdene, med de samme karakterene.. Ikke tilfelle med Yakuza 6 som ser mer ut som et nytt spill med nye interessepunkter. Digger den slow-mo'en av trynet på motstanderen når du har beseiret dem, og grafikken er bedre enn noensinne. Men hvorfor i helvete er det så vanskelig å endre teksten til engelsk og legge til engelsk undertekst på dialogene? Faen jeg er klar for det spillet der, men det kommer vel først på PS5 om 6 år... Sega kom igjen da! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Noen som vet når Sony gjør The Witness tilgjengelig på psn for kjøp? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Det er ute nå. Koster 309 kroner. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå