Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Det er garantert ikke for alle! :D

 

Men det lille jeg spilte så fikk jeg et inntrykk at det har potensialet til å være et artig spill. Er veldig rar og spesiell grafikk. Men samtidig en spennende måte å gjøre det på. Fokuset på samarbeid ved å samle materialer for å bygge opp og beskytte byen kan nok være veldig belønnende om en spiller med ok folk. 

 

Det å løpe på tredemøllen for å hjelpe til å generere nok strøm til byen er en slik sær men artig ting som stikker ut med tanke på samarbeid for byens beste...

 

Men ja....noe spesielt :D 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det er utrolig trykkende saker. Jeg må dog inrømme at jeg ikke har spillt igjennom det, men det kommer mest av at jeg kjøpte det til PC når det kom. Nok en tittel som bare ble installert og spillt i noen timer.

 

Men kjøpte den The Collection utgaven på salg til Xbox One for litt siden, så må kjøre igjennom det der tenker jeg :)

Lenke til kommentar

Håper virkelig de gir det ut her også. Det slippes 10. februar i Japan, men har ingen dato for Amerika eller Europa.

 

Redigert: Høres ut som vi kan få en dato førstkommende onsdag.
 

“A trailer for Valkyria Chronicles Remaster on PlayStation 4 was recently released. But what does this mean for us? Will we see it in the west? Tune in next week to find out more. Ha ha ha!”
 

http://gematsu.com/2016/01/sega-teases-valkyria-chronicles-remaster-western-release


Redigert: Og der var det plutselig bekreftet for våren 2016. 1080p/60fps, $29.99. Pre-orders kommer med metalletui.

EW4oYbB.jpg

http://kotaku.com/valkyria-chronicles-is-coming-to-ps4-in-the-west-1754919840

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Har alltid hatt problemer med at hvert nye Yakuzaspill bare ser ut som en patch av forgjengeren. Jeg følte ofte at jeg spilte det samme spillet med de samme områdene, med de samme karakterene..

Ikke tilfelle med Yakuza 6 som ser mer ut som et nytt spill med nye interessepunkter. Digger den slow-mo'en av trynet på motstanderen når du har beseiret dem, og grafikken er bedre enn noensinne.

 

Men hvorfor i helvete er det så vanskelig å endre teksten til engelsk og legge til engelsk undertekst på dialogene? Faen jeg er klar for det spillet der, men det kommer vel først på PS5 om 6 år... Sega kom igjen da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...