Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Jeg er langt ifra noen stor bil spill spiller. Så dere som spiller mye slike spill vet nok det mye bedre en meg :)

 

Men ja, er et pent spill. Mitt problem med bil spill er at jeg går så veldig fort lei. Kanskje VR kan snu på det? Hehe, ja jeg vet jeg babler mye om VR :p

 

VR VR VR VR VR VR....!!! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hadde det bare hatt et snev av kjørefølelse i tillegg så kunne det vært bra.

 

Blir som å ønske at Counter Strike hadde litt historie elementer i seg... DriveClub er et arkade spill. Hvor realisme og kjørefølelse ikke er fokus. Men nå ser det jo ut som det kan bli adressert for dem som har savnet det. Hvor realistisk det blir gjenstår å se selvfølgelig.

 

Det der så veldig interresant ut. Synes spillet hjalp deg for mye fra før. Er dette en oppdatering som koster penger?

 

Tror dette er en oppdatering som kommer til alle.

Problemet mitt med spillet er at det føltes på en måte som en sklir avgårde istedet for å kjøre (litt vanskelig å forklare). Kjøpte fullversjonen men har ikke spilt det så veldig mye og har planer om litt mer spilletid i det, så kanskje det føles bedre etterhvert.

Lenke til kommentar

Jeg er langt ifra noen stor bil spill spiller. Så dere som spiller mye slike spill vet nok det mye bedre en meg :)

 

Men ja, er et pent spill. Mitt problem med bil spill er at jeg går så veldig fort lei. Kanskje VR kan snu på det? Hehe, ja jeg vet jeg babler mye om VR :p

 

VR VR VR VR VR VR....!!! :D

Det virker som du elsker Playstation VR  :green:  :D  :thumbs:

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd Viaplay til PS4?

Er det riktig at det bare er stereolyd, og at man kun kan velge mellom nordiske undertekster?

Følte at lydkvaliteten ikke var helt på topp, og bildet hadde litt rykninger. På toppen av det hele hørte jeg vifta på konsollen mens jeg så film..

 

 

Ja, har prøvd det, og ble overrasket at dem ikke har støtte for surround (med mindre det er noe jeg har gått glipp av)? Fra det jeg kan se er det kun nordiske undertekster. Ellers har jeg ikke noe å utsette på lyd og bildekvaliteten. Merkbar viftestøy har jeg ikke på min PS4, så den er stille.

Lenke til kommentar

Var ikke direkte logisk det en skal gjøre i det spillet da :p det klikka nettopp og

 

Nei det var ikke akkurat flink til å forklare ting. Får håpe dem har på plass en skikkelig tutorial når spillet er ferdig. Og at en kan lage private byer hvor en må bli invitert. Ikke alltid like gøy å ha en gjeng ukjente og til tider tullinger som løper rundt å roter til å irriterer en...

 

Streamet igår så om noen vil spole litt igjennom å se så kjør ivei... :)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...