Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Teknisk sett så sa dem ikke "ikke mer enn PS4", men at den vil koste grovt regnet rundt det samme som en ny konsoll. I dollar kan det bety alt fra $299 til $499+. (PS4 kostet $399 ved lansering).

 

http://www.idigitaltimes.com/project-morpheus-price-playstation-vr-will-cost-much-new-console-476353

 

-t

Endret av Happyherb_InnleggNO
Lenke til kommentar

Har det vært noe presse/konferansegreier nå i det siste?

Nope, ikke som jeg vet i alle fall.

 

 

Ratchet & Clank er definitivt det spillet jeg gleder meg aller mest til som kommer i nær fremtid nå. :)

Ja det ser veldig bra ut. Personlig er det NieR: Automata og Ni no Kuni 2 jeg gleder meg mest til.

 

Starten på 2016 ser helt ekstremt fullpakket ut, spesielt februar. Også kommer Uncharted 4 og Dark Souls 3 i april.

 

Og andre halvdel som vanligvis er den sterkeste når det kommer til spillutgivelser, følger på med minst like mye. ;)

 

 

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

 

Hadde det bare hatt et snev av kjørefølelse i tillegg så kunne det vært bra.

 

 

Blir som å ønske at Counter Strike hadde litt historie elementer i seg... DriveClub er et arkade spill. Hvor realisme og kjørefølelse ikke er fokus. Men nå ser det jo ut som det kan bli adressert for dem som har savnet det. Hvor realistisk det blir gjenstår å se selvfølgelig. 

 

 

Det der så veldig interresant ut. Synes spillet hjalp deg for mye fra før. Er dette en oppdatering som koster penger?

 

 

Tror dette er en oppdatering som kommer til alle. 

Lenke til kommentar

Det skal siest at en av min absolutt favoritt bilspill serie er Project Gotham Racing serien som er så arkade som du kan få det, men de hadde en helt sinnsykt gøy kjøremodell som fikk deg til å føle deg som gud bak rattet, spesielt i mer utfordrende biler som en TVR Sagaris hvor du hamstret inn style points rundt enhver sving. For driveclub sin del mangler både det realistiske og det artige aspektet etter min mening, synst personlig at kjørefysikken er en skikkelig bommert på alle punkt. Men det er igjen min mening, så føl gjerne for å være uenig med meg. Grafisk sett er det noen av det peneste som er tilgjengelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...