Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke spill er det som er indie spill og som er verdt å ta en titt på i dagens generasjon?

 

Flower, Journey, Bastion, Limbo, Braid, Trine 1 & 2, Pez, The Unfinished Swan, Thomas Was Alone, Guacamelee, Hotline Miami, Joe Danger, Machinarium, CounterSpy, From Dust, Flow, Super Stardust HD, Calling All Cars, Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battlecars og Rag Doll Kung Fu (de tre sistnevnte må spilles lokalt med venner og øl). Dette er alle gode spill.

 

Jeg er ikke helt sikker på om alle eksisterer på Playstation 3, men de fleste skal ihvertfall gjøre det.

 

EDIT: La til en til.

Endret av Coffey
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flower, Journey, Bastion, Limbo, Braid, Trine 1 & 2, Pez, Thomas Was Alone, Guacamelee, Hotline Miami, CounterSpy, From Dust, Super Stardust HD, Calling All Cars, Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battlecars og Rag Doll Kung Fu (de tre sistnevnte må spilles lokalt med venner og øl). Dette er alle gode spill.

 

Jeg er ikke helt sikker på om alle eksisterer på Playstation 3, men de fleste skal ihvertfall gjøre det.

 

EDIT: La til en til.

 

Og hovedspill? Skal skaffe meg PS3, og har Uncharted, Heavy Rain og Last of Us som jeg nå vurderer.

Lenke til kommentar

God of War III skal visst være veldig bra. inFAMOUS 1 og 2 er også knallbra, samme med Ni No Kuni hvis en liker den typen spill.

 

Et annet spill jeg veldig gjerne skulle hatt tak på er 3D Dot Game Heroes. Lettere sagt en gjort :(

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Fortsatt for liten :(

 

Får krampe i fingrene etter 45min+ selv med x360 kontrollene som er større en de nye til ps4 igjen.

 

Det kommer ann på hvor ofte du spiller. Jeg spiller mye PS3, da jeg skulle spille Xbox engang fikk jeg ikke plass til fingerne under kontrolleren siden det var sånn rart batteri der, og den ene joistiken var så langt oppe at tommelen var i en helt anen posisjon en vanlig, klarte sovidt spile 30 min før det gjorde ganske vondt så måtte ta en pause. Syntes da ikke Xbox var noe deilig spille med som alle sier. PS3 kan jeg spille 6-8 timer i strek uten kjenne noe.

 

Kjenner mange som er ganske svære i neven, men de klarer spille PS3 å, så du klarer det nok å det er bare at musklene dine ikke er vandt til det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...