Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av grunnene til hvorfor Bloodborne og de spillene der har fått så mye skryt, er grunner jeg er veldig glad for, og er noe jeg setter stor pris på.. Men, det jeg har sett på av snutter, klipp og videoer og sånn (jepp, tre ord og samme mening), så blir jeg ikke interessert! Altfor store våpen, og altfor gigantiske og rare monstre.. Litt for "japansk" i grunnen, bortsett fra gameplayet! :(

 

Hmm..

Lenke til kommentar

Potensielt morsomt prosjekt på gang.

 

Har ordnet meg en Xperia Z2 som har brukbar oppløsning i FullHD samtidig som den skal støtte Remote Play på PS4.

http://www.cnet.com/how-to/how-to-setup-playstation-4-remote-play-on-your-phone-or-tablet/

 

Dette skal kombineres med BOBOVR Z3 som skal være en ganske billig men bra high-immersion VR-dings (HMD) til ca $20 USD

 

Det gir ikke headtracking og er neppe 120 FPS, men det blir gøy å teste.

 

Edit: Ser ut til at Sony-appen er hacket så det skal funke på andre telefoner også, men det må til en rooting av telefonen.

 

Krav til routeren som skal streame til telefonen er også høy for at det skal se bra ut.

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Det er veldig vanskelig sammenlignet med de fleste nymotens spill, men sammenligner man med eldre spill er det ikke ikke vanskelig i det hele tatt. Det som er problematisk for mange, er at de er vant til å bli holdt i hånden hele tiden, de skal vite alt igjennom tutorials og annen type informasjon, og de skal for guds skyld ikke dø, og om man dør skal man starte akkurat der man dør.

 

Tar du det for et spill hvor du må lære litt, forstå at du må prøve deg frem litt, er klar for å utforske litt samt selvsagt dø noen ganger er det knallere enn pultost.

Lenke til kommentar

Hvorfor er noen av spillene så mye dyrere på PS Store i forhold til Xbox store?

For å ta noen sammeligninger:

Albedo: Eyes From Outer Space 79,- på Xbox. På PS Store 129,- (110 hvis PS+)

A Boy and his Blob 59,- (50,- med XBL Gold) på Xbox. PS Store 99,- 

Er nesten dobbelt så dyrt på PS store.

Lenke til kommentar

Andre som har fått invitasjon til The Tomorrow Children? Fikk e-post idag men koden ligger ikke klar på PSN Beta siden. Ser det er flere som melder om det....

 

Kjipt...håper dem får ordnet det snart. 

 

Min kode lå på PSNbeta siden, men jeg har ikke fått mail om det..

Lenke til kommentar

Hva er poenget med å kreve tilgang til PSN for å se på netflix ol.? Virker helt vanvittig unødvendig, i allefall når jeg ikke kan aktivere denne maskinen som primær.

Må muligens ha psn konto som bruker på ps4, men ps+ skulle en vel ikke måtte ha for å bruke netflix.

 

Før måtte du ha live gold på xbox for å se netflix men de endret vel det for å ha det likt som Sony.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...