Overmoden2.0 Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Her blir det litt Bloodborne fremover, ihvertfall. Satser på noen hatefulle kommentarer og ønske om å knuse alt jeg har av eiendeler en gang i blant. Godt å se alt kom trygt frem fant fort ut at det der ikke var noe for hissige meg Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Av grunnene til hvorfor Bloodborne og de spillene der har fått så mye skryt, er grunner jeg er veldig glad for, og er noe jeg setter stor pris på.. Men, det jeg har sett på av snutter, klipp og videoer og sånn (jepp, tre ord og samme mening), så blir jeg ikke interessert! Altfor store våpen, og altfor gigantiske og rare monstre.. Litt for "japansk" i grunnen, bortsett fra gameplayet! Hmm.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Kjipt om setting og stil ødelegger for en. Jeg personlig elsker det. Mørkt, dystert og herlig. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Bloodborne/DS etc er ikke så forbanna vanskelige spill. Folk har jo rundet dem flere ganger og spiller på New Game++++ og sånt. Ser på en let's play der han bare leker seg gjennom spillet og forteller om all lore og slikt. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 (endret) Potensielt morsomt prosjekt på gang. Har ordnet meg en Xperia Z2 som har brukbar oppløsning i FullHD samtidig som den skal støtte Remote Play på PS4. http://www.cnet.com/how-to/how-to-setup-playstation-4-remote-play-on-your-phone-or-tablet/ Dette skal kombineres med BOBOVR Z3 som skal være en ganske billig men bra high-immersion VR-dings (HMD) til ca $20 USD Det gir ikke headtracking og er neppe 120 FPS, men det blir gøy å teste. Edit: Ser ut til at Sony-appen er hacket så det skal funke på andre telefoner også, men det må til en rooting av telefonen. Krav til routeren som skal streame til telefonen er også høy for at det skal se bra ut. Endret 21. januar 2016 av vidor Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Det er veldig vanskelig sammenlignet med de fleste nymotens spill, men sammenligner man med eldre spill er det ikke ikke vanskelig i det hele tatt. Det som er problematisk for mange, er at de er vant til å bli holdt i hånden hele tiden, de skal vite alt igjennom tutorials og annen type informasjon, og de skal for guds skyld ikke dø, og om man dør skal man starte akkurat der man dør. Tar du det for et spill hvor du må lære litt, forstå at du må prøve deg frem litt, er klar for å utforske litt samt selvsagt dø noen ganger er det knallere enn pultost. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Å ha sommerjobb med å lage pult ost må være tidenes verste sommerjobb Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=2DChqjMt6bY Endret 20. januar 2016 av LarZen 3 Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Hvorfor er noen av spillene så mye dyrere på PS Store i forhold til Xbox store? For å ta noen sammeligninger: Albedo: Eyes From Outer Space 79,- på Xbox. På PS Store 129,- (110 hvis PS+) A Boy and his Blob 59,- (50,- med XBL Gold) på Xbox. PS Store 99,- Er nesten dobbelt så dyrt på PS store. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Det var da grusomt da. Pleier egentlig å være motsatt, men det der var helt fryktelig stor forskjell. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Å ha sommerjobb med å lage pult ost må være tidenes verste sommerjobb http://www.nrk.no/ho/sommerjobb-som-saedtapper-1.6125312 Dette er kanskje ikke helt on topic men... 2 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Hva er poenget med å kreve tilgang til PSN for å se på netflix ol.? Virker helt vanvittig unødvendig, i allefall når jeg ikke kan aktivere denne maskinen som primær. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Andre som har fått invitasjon til The Tomorrow Children? Fikk e-post idag men koden ligger ikke klar på PSN Beta siden. Ser det er flere som melder om det.... Kjipt...håper dem får ordnet det snart. Lenke til kommentar
Utox85 Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Andre som har fått invitasjon til The Tomorrow Children? Fikk e-post idag men koden ligger ikke klar på PSN Beta siden. Ser det er flere som melder om det.... Kjipt...håper dem får ordnet det snart. Min kode lå på PSNbeta siden, men jeg har ikke fått mail om det.. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Står hos meg at koden blir tilgjengelig i morgen. Skal logge på igjen ved midnatt og sjekke. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Fikk mail om det og min kode var klar på siden. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Nå lå min kode der og :-) Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Hva er poenget med å kreve tilgang til PSN for å se på netflix ol.? Virker helt vanvittig unødvendig, i allefall når jeg ikke kan aktivere denne maskinen som primær. Må muligens ha psn konto som bruker på ps4, men ps+ skulle en vel ikke måtte ha for å bruke netflix. Før måtte du ha live gold på xbox for å se netflix men de endret vel det for å ha det likt som Sony. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Min kode dukket også opp, men kom opp "a error has ocured" på siden når jeg skulle løse den inn, i tillegg til at den ble løst inn suksessfullt Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Rart...fortsatt ikke fått min jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå