Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Så lenge man har PS+ er det vel automatisk lagring i nettskyen, så fremt man har tillat for dette ved oppstart av spillet ?

 

EDIT: Eller har det endret til slik at man ikke lenger trenger PS+ forresten ? Var kanskje slik på PS3..

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det ikke sånn at spillet i utgangspunktet ikke hadde blitt laget hadde det ikke vært for at Microsoft spyttet penger i prosjektet? Mener å ha lest at crystal dynamics i utgangspunktet ikke hadde råda til å kjøre igang oppfølgeren til tomb raider helt til Microsoft plukket opp prosjektet.

 

Kilde: http://gamerant.com/rise-of-the-tomb-raider-xbox-exclusive-square-enix/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var det ikke sånn at spillet i utgangspunktet ikke hadde blitt laget hadde det ikke vært for at Microsoft spyttet penger i prosjektet? Mener å ha lest at crystal dynamics i utgangspunktet ikke hadde råda til å kjøre igang oppfølgeren til tomb raider helt til Microsoft plukket opp prosjektet.

 

Kilde: http://gamerant.com/rise-of-the-tomb-raider-xbox-exclusive-square-enix/

Det kan også være på grunn av Square Enix sin lille tiltro for denne generasjons konsoller. Og ikke labre salg av det forrige Tomb Raider som de kanskje prøver å bruke som unnskyldning. 

[Video]

[/Video] Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Bra analogi, if you know what I mean.

Jeg hadde tenkt å spøke med at Souls/borne-spillene er mer som analsex uten glidekrem. Men det blir i grunn feil, for selv om man dør mange ganger i spillene, så er de fremdeles underholdende, akkurat som at analsex med glidekrem vil være langt bedre enn uten. Antar jeg. Ikke at jeg har noe erfaring med det, eller noe. Helt sant.

Lenke til kommentar

Det er hovedsakelig en tilvenningsak. Spillene krever at man er tålmodig, klarer å holde hodet kaldt, og det krever at man analyserer fiendene for å bli kjent med mønstrene dems. Hvis man bare trykker vilt på slå-knappene, så dør man. Alt må times, og tilrettelegges. Og når man får det til, så er det som CaZpeR sier; det er få (eller ingen) andre spill som kommer i nærheten av den samme mestringsfølelsen.

Miyazaki var langt mindre involvert i DS2, og det legger man merke til. Hvis man har spilt alle de andre, og fremdeles er sulten på mer, da kan DS2 anbefales. Ellers vil jeg kanskje si at DS1 er greiest å starte med.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...