Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fått en epost av Ubisoft om preorder nå og få beta aksess.

Ser at Lefdal ikke er listet, bare f.eks CDON. Men på CDOn sine sider seg man ikke noe om at det er inkludert beta aksess.

 

Noen som vet om Lefdal sin preorder av The Division også inkluderer beta?:

 

http://www.lefdal.com/product/spill-og-konsoll/spill-playstation-4/PS4TDIVISION/tom-clancy-s-the-division-ps4

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

PS4'en min slo seg av midt under den nyeste oppdateringen fordi sikringen i leiligheten gikk. Ble videre bedt om å bruke en minnepenn til å overføre nyeste oppdatering for at konsollen skulle virke igjen. Fikk gjort dette gjennom safe moden, men PS4'en virker fortsatt ikke. What to do?

Lenke til kommentar

 

Feilmelding ce-34788-0. Den ber meg om å oppdatere systemet på nytt igjen, selv om jeg allerede har gjort det med USB.

 

Kor stor var oppdateringa du lasta ned til minnepennen?

 

300mb, men har lest litt og funnet ut at det er en på 900mb også. Så skal teste den og se om det fungerer da!

Lenke til kommentar

 

 

Feilmelding ce-34788-0. Den ber meg om å oppdatere systemet på nytt igjen, selv om jeg allerede har gjort det med USB.

 

Kor stor var oppdateringa du lasta ned til minnepennen?

 

300mb, men har lest litt og funnet ut at det er en på 900mb også. Så skal teste den og se om det fungerer da!

 

 

Jepp, var det eg lurte på! Den burde fungere :)

Lenke til kommentar

Sett et par flere videoer av The Division og jeg begynner å venne meg til hva de prøver seg på. Selvfølgelig ufattelig urealistisk at du tømmer et magasin i huet på motstanderen din uten at han dauer, men dersom man klarer å akseptere at slik er det i denne spillverdenen så ser jeg et spill hvor skills og taktikk spiller en rolle og loothysteriet når Destiny-høyder.

 

PS. Spillet må vel være bygd på Watchdogs-engine?

Lenke til kommentar

Folkens, jeg trenger deres hjelp! :wee:

 

Jeg spiller som regel alltid PS4 med venner og da er det som regel COD:BO3 det går i, samt Rocket League en sjelden gang. Uansett, lyden fra spillet kommer ut igjennom anlegget og lyden fra kameratene mine kommer i det venstre øre i form av den mikrofonsaken som fulgte med PlayStationen. 

 

Problemet mitt er at jeg ikke har sjans til å høre såkalte footsteps in-game med dette oppsettet, noe som er veldig frustrerende til tider. Jeg har ett headsett til pc'en som jeg har hatt i 5 år, men dette må man ha 2x 3,5 innganger for at lyden og mikrofonen skal virke, noe ikke PS'en støtter. Kunne jo kjøpt ett nytt headsett, men det er kjedelig å kjøpe ett nytt ett til 800,- med USB som mest sannsynlig ikke har noe bedre lyd enn det jeg har nå.

 

Så da lurer jeg egentlig bare på hva dere anbefaler og hva dere bruker og finner mest tilfredsstillende. 

Lenke til kommentar

Folkens, jeg trenger deres hjelp! :wee:

 

Jeg spiller som regel alltid PS4 med venner og da er det som regel COD:BO3 det går i, samt Rocket League en sjelden gang. Uansett, lyden fra spillet kommer ut igjennom anlegget og lyden fra kameratene mine kommer i det venstre øre i form av den mikrofonsaken som fulgte med PlayStationen.

 

Problemet mitt er at jeg ikke har sjans til å høre såkalte footsteps in-game med dette oppsettet, noe som er veldig frustrerende til tider. Jeg har ett headsett til pc'en som jeg har hatt i 5 år, men dette må man ha 2x 3,5 innganger for at lyden og mikrofonen skal virke, noe ikke PS'en støtter. Kunne jo kjøpt ett nytt headsett, men det er kjedelig å kjøpe ett nytt ett til 800,- med USB som mest sannsynlig ikke har noe bedre lyd enn det jeg har nå.

 

Så da lurer jeg egentlig bare på hva dere anbefaler og hva dere bruker og finner mest tilfredsstillende.

Jeg bruker et par øreplugger som fulgte med en galaxy s2, koblet i kontrollen :) funker overraskende bra!

Lenke til kommentar

Folkens, jeg trenger deres hjelp! :wee:

 

Jeg spiller som regel alltid PS4 med venner og da er det som regel COD:BO3 det går i, samt Rocket League en sjelden gang. Uansett, lyden fra spillet kommer ut igjennom anlegget og lyden fra kameratene mine kommer i det venstre øre i form av den mikrofonsaken som fulgte med PlayStationen. 

 

Problemet mitt er at jeg ikke har sjans til å høre såkalte footsteps in-game med dette oppsettet, noe som er veldig frustrerende til tider. Jeg har ett headsett til pc'en som jeg har hatt i 5 år, men dette må man ha 2x 3,5 innganger for at lyden og mikrofonen skal virke, noe ikke PS'en støtter. Kunne jo kjøpt ett nytt headsett, men det er kjedelig å kjøpe ett nytt ett til 800,- med USB som mest sannsynlig ikke har noe bedre lyd enn det jeg har nå.

 

Så da lurer jeg egentlig bare på hva dere anbefaler og hva dere bruker og finner mest tilfredsstillende. 

 

 

Kan du ikke bruke en overgang ala denne

 

Edit: Ser at den er "omvendt" av hva du trenger, men dere skjønner poenget.

Endret av stresslessen
Lenke til kommentar

Noen som har testet å lage backup av systemdata via USB? Jeg tenker først og fremst på å ha savegames lagret et sted i tilfelle det skulle skje noe med maskinen eller filene. Jeg har vanligvis ikke hatt noe behov for det, men nå som jeg holder på med The Witcher 3 så slår det meg at spillet er såpass tidkrevende at hvis det skulle skje noe med savefilene mine vil jeg aldri finne motivasjonen til å begynne forfra igjen.

 

Det finnes kanskje noen form for cloudsave også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...