Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Knall. Du kommer til å kose deg glugg ihjel. Kanskje noen gåter du kommer til å bli litt frustrert over, men når du først klarer det kommer du til å juble og gledestårene vil renne nedover dine rosenrøde kinn før du i neste øyeblikk ler på deg brokk over en knallbra vits.

Grim Fandango is love, Grim Fandango is life!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

>kjøpe HDMI kabel

>koble fra PC til TV

>spille på "storskjerm og anlegg"

>???????

 

Har hatt PC'en under TV siden i forfjor sommer. Kjøpte tom. ett litt mer egnet kabinett for jobben samt nytt HK og CPU i håp om at jeg orket å bruke den mer. Så langt har jeg kun spillt igjennom Homeworld nyversjonene (for ett gjensyn), komt ett stykke i Alien Isolation og klokket inn 5.6 timer The Witcher 3.. hadde vel kanskje 30 minutter Watch Dog også, men virket ganske grusomt det spillet.

 

Kjøper jeg spill på PC er sjangsen stor for at jeg bare ikke gidder å starte opp for å spille.

 

Jeg var innom tanken på å endelig få brukt den til noe med en ny gjennomgang av ME-trilogien, men som den eminente Admiralen poengterer er det håpløst med Gamepad støtte. Det bør være en god MOD-tilgengelig i hvertfall, og en skreddersydd løsning. Ikke gidder jeg å fyre det opp så er det halveis mongo og delvis tastatur/gamepad bruk.

 

Da ender det opp som listefyll i Origin ganske kjappt..

Da skjønner jeg at det frister mer med konsoll versjon, synd ingen port til ps4/xbox one har kommet enda.. Har både 2eren og 3eren til ps3 og selv om fpsen ikke var den beste så var de jo gøy å spille gjennom :)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke det der med gamepad-støtte..er jo bare å plugge inn en X360-pad med usb-plugg i enden. Så bare virker alt. Selv min madcatz TE arcade stikke virker uten hinder.

 

 

Ja hadde det vært så enkelt. Har fortsatt den kablede 360 kontrollen jeg fikk med i Xbox 360 Arcade boksen i januar/februar 2006 :p 

Lenke til kommentar

Knall. Du kommer til å kose deg glugg ihjel. Kanskje noen gåter du kommer til å bli litt frustrert over, men når du først klarer det kommer du til å juble og gledestårene vil renne nedover dine rosenrøde kinn før du i neste øyeblikk ler på deg brokk over en knallbra vits.

 

Grim Fandango is love, Grim Fandango is life!

Likte han som kjørte bilen i første oppdrag ha ha, cool han presset seg ned i bilen. men sjefen selv synes jeg var en surpomp deluxe, men fant ut åsen jeg fikk signert så han store fyren kunde kjøre bilen da for meg   :w00t:                                                                      

Lenke til kommentar

Starta opp Metal Gear Solid 5 igår. Fantastisk grafikk altså. Viser bare at om utviklerne vil så er det fult mulig med veldig pene spill i 1080p @60 fps på PS4.

 

Men må si idet føltes ut som en b-film og et spill hadde fått et barn. Latterlig dårlig OG bra på en å samme gang! :D

Lenke til kommentar

YAWN! om det uendelige maset om 1080p/720p/30fps/60fps.....

Dobbelyawn, om de som ikke setter pris på å nyte god grafikk eller ser forskjell på 1080p/720p/30fps/60fps.

"Bare spillet har et godt gameplay, så driter jeg i hvordan det ser ut".

 

Er faktisk noen av oss som sitter på heftig AV-utstyr og digger eye-candy.

Synes det er digg jeg når bildet står stålskarpt i ørten tommer,, flyter som smør og surroundlyden virkelig danser i rommet.

Andre er tilfreds med 40", lyd fra tv-en og en god Indie-tittel.

Vi er forskjellige....

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan jo nevne hvorfor jeg nevnte oppløsning og bildeflyt i MGS5. Og det er pga spillet er nydelig på PS4. Masse detaljer og en stor verden. Og det i 1080p i 60 fps. Noe som gir en veldig behagelig spill opplevelse. Og det viser bare at det er fult mulig å oppnå dette på PS4 om en har kunnskapen og viljen til det.

 

Fox Engine og Konami har gjort en kjempe jobb! :)

 

Og for dem som ikke bryr seg. Ikke kast bort kalorier på det ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...