Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 (endret) spørsmål om playstation oppsett: - når du startet din nye ps4 from the box: var det allerede en "bruker1"? - når dere opprettet psn konto, oppgav dere riktig by, fylke, postnummer? Ja, og ja. Hvorfor ikke gjøre det? Paranoid - da jeg skulle sette inn penger på "wallet" fikk jeg error første gang, så satte inn beløpet på nytt. Viste seg at begge ble registrert.. litt irriterende, og ingen refunds. - får ikke startet metal gear solid V. Lastet ned "online" pakken, og når jeg trykker inn på spillet kommer jeg bare inn i playstation store hvor det står at spillet er ferdig lastet ned. kommer ikke videre fra der.. Endret 10. januar 2016 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 spørsmål om playstation oppsett: - når du startet din nye ps4 from the box: var det allerede en "bruker1"? - når dere opprettet psn konto, oppgav dere riktig by, fylke, postnummer? Ja, og ja. Hvorfor ikke gjøre det? Paranoid - da jeg skulle sette inn penger på "wallet" fikk jeg error første gang, så satte inn beløpet på nytt. Viste seg at begge ble registrert.. litt irriterende, og ingen refunds. - får ikke startet metal gear solid V. Lastet ned "online" pakken, og når jeg trykker inn på spillet kommer jeg bare inn i playstation store hvor det står at spillet er ferdig lastet ned. kommer ikke videre fra der.. bruker 1 er bare der som referanse(kan endres, evt erstattes), det med kredittkortet var nokk bare en bug der og da, og mgs online funker ikke uten mgs5 så regner med du trenger hele spillet nedlasta for å spille Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 jeg har mgs5, fikk lasta ned online nå. Vet ikke om jeg bør prøve det før etter jeg har rundet spillet, kanskje det ligger noen spoilers der? - når jeg trykker "home" knappen går jeg ut av spillet og inn på ps menyen, men kjører spillet fortsatt. Hvordan skrur jeg det helt av? - hvor lenge bør jeg lade kontrolleren første gang? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 - Hold nede PS-knappen til du får Quick Menu. Deretter "Close Application" - Til den er fulladet. Tar vel et par timer eller no hvis den er tom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 (endret) - bør jeg ta spillet/ blu-ray-platen ut av maskinen hver gang jeg skrur den av? synes kontrolleren er uvant forhold til ps2/3 kontrolleren. Har flere ganger beveget skrått, når jeg vil rett opp/ned, med høyre analog stick. Blir vel vant til det Endret 10. januar 2016 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Bare å la det stå i, så lenge maskinen står i ro. Skal du drive og flytte på den så kan det kanskje være greit å ta discen ut. 1 Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Har Sony sagt noe om hvorfor de har en 12måned sperre på når du deaktiverer kontoene dine fra nette? :S Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Nokon som har testa desse? https://www.expert.no/spill-og-underholdning/spill-og-konsoll/kontrolltilbehor/dacota-thumb-grip-for-ps4-xbox-one/p-242363/ Jepp, men de var ikke så veldig gode. Ble litt sår på tommelen av de, likte bedre den typen her http://www.ebay.com/itm/10x-Thumb-Grips-Thumbstick-Cap-Covers-for-PS4-XBOX-ONE-Analog-Controller-Black-/161767476313?hash=item25aa17cc59:g:X3YAAOSw~gRVqpTv Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Takk for tips! Står litt mellom desse og Grip-it no. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 (endret) har dere spill å anbefale? - racingspill: kan være alt fra gt til kappløp i i verdensrommet - adventure spill og er det noe snakk om å reboote Crash Bandicoot? Endret 12. januar 2016 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Merkelig, jeg kjøpte noe DLC til 16kr, men minstebeløpet er 40kr? hvertfall det jeg ble trukket..så nå sitter jeg med 24 kroner der da.. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 har dere spill å anbefale? - racingspill: kan være alt fra gt til kappløp i i verdensrommet - adventure spill og er det noe snakk om å reboote Crash Bandicoot? Wipeout er jo genialt. Rask racing med 60 fps og nydelige farger. Pulserende musikk. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Er det et nytt wipeout, remake eller remaster som er på PS4 da ? Gidder ikke å spille ps1 versjonen på ps4 for å si det sånn om det ser helt likt ut (no offence da det spillet var da bomb den gangen det kom ut). Husker jeg spilte ihjel demoen som kom med ps1 september 1995. Toh shin den og Wipeout som ble spilt i filler i tillegg til å se på en dinosaur som traska rundt. 1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 (endret) Ps4-versjonen er en polert 1080p 60fps utgave. Jeg synes det ser virkelig bra ut, og glir veldig glatt. Er så lenge siden ps1 at jeg ikke husker så mye derifra, men de har beholdt banene ihvertfall. Endret 12. januar 2016 av newman221 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Et lite spørsmål til da Vet du om de har beholdt soundtracket ? Nå hadde vel Wipeout 2097 det feteste soundtracket, men originalen hadde også passe kult soundtrack. Tror kanskje jeg handler Wipeout igjen jeg, siden det er 1080p så er det forhåpentligvis ekte widescreen. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Jepp, det er i widescreen. Finnes en tilleggspakke som heter Fury etter hva jeg husker. Den er også bra. Burde ikke koste allverdens med tanke på hvor gammelt det er. Wipeout til PS4 er vel det samme spillet som til PS3 tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Jepp, det er i widescreen. Finnes en tilleggspakke som heter Fury etter hva jeg husker. Den er også bra. Burde ikke koste allverdens med tanke på hvor gammelt det er. Wipeout til PS4 er vel det samme spillet som til PS3 tror jeg. hvor kan jeg kjøpe wipeout? Googlet racing games og fant ikke Wipeout.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 https://store.playstation.com/#!/no-no/s%C3%B8k/f=%5Ewipeout%7Cbucket~games Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Har jeg rotet nå? Er WipEout tilgjengelig på PS4? Mener å huske at jeg fikk lastet det ned, men er nå veldig usikker... Lite info på PSstore også Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Wipeout HD til ps3 er det vel som menes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå