Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-8OkEXm

spørsmål om playstation oppsett: 

- når du startet din nye ps4 from the box: var det allerede en "bruker1"? 

- når dere opprettet psn konto, oppgav dere riktig by, fylke, postnummer? 

Ja, og ja. Hvorfor ikke gjøre det? 

Paranoid :p

- da jeg skulle sette inn penger på "wallet" fikk jeg error første gang, så satte inn beløpet på nytt. Viste seg at begge ble registrert.. litt irriterende, og ingen refunds. 

- får ikke startet metal gear solid V. Lastet ned "online" pakken, og når jeg trykker inn på spillet kommer jeg bare inn i playstation store hvor det står at spillet er ferdig lastet ned. kommer ikke videre fra der..

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

spørsmål om playstation oppsett: 

- når du startet din nye ps4 from the box: var det allerede en "bruker1"? 

- når dere opprettet psn konto, oppgav dere riktig by, fylke, postnummer? 

Ja, og ja. Hvorfor ikke gjøre det? 

Paranoid :p

- da jeg skulle sette inn penger på "wallet" fikk jeg error første gang, så satte inn beløpet på nytt. Viste seg at begge ble registrert.. litt irriterende, og ingen refunds. 

- får ikke startet metal gear solid V. Lastet ned "online" pakken, og når jeg trykker inn på spillet kommer jeg bare inn i playstation store hvor det står at spillet er ferdig lastet ned. kommer ikke videre fra der..

bruker 1 er bare der som referanse(kan endres, evt erstattes), det med kredittkortet var nokk bare en bug der og da, og mgs online funker ikke uten mgs5 så regner med du trenger hele spillet nedlasta for å spille

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

jeg har mgs5, fikk lasta ned online nå. Vet ikke om jeg bør prøve det før etter jeg har rundet spillet, kanskje det ligger noen spoilers der? 

- når jeg trykker "home" knappen går jeg ut av spillet og inn på ps menyen, men kjører spillet fortsatt. Hvordan skrur jeg det helt av? 

- hvor lenge bør jeg lade kontrolleren første gang?  

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

- bør jeg ta spillet/ blu-ray-platen ut av maskinen hver gang jeg skrur den av? 

synes kontrolleren er uvant forhold til ps2/3 kontrolleren. Har flere ganger beveget skrått, når jeg vil rett opp/ned, med høyre analog stick. Blir vel vant til det :p

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

har dere spill å anbefale? 

- racingspill: kan være alt fra gt til kappløp i i verdensrommet :)

- adventure spill 

og er det noe snakk om å reboote Crash Bandicoot? 

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Er det et nytt wipeout, remake eller remaster som er på PS4 da ? Gidder ikke å spille ps1 versjonen på ps4 for å si det sånn om det ser helt likt ut (no offence da det spillet var da bomb den gangen det kom ut). Husker jeg spilte ihjel demoen som kom med ps1 september 1995. Toh shin den og Wipeout som ble spilt i filler i tillegg til å se på en dinosaur som traska rundt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Jepp, det er i widescreen. Finnes en tilleggspakke som heter Fury etter hva jeg husker. Den er også bra. Burde ikke koste allverdens med tanke på hvor gammelt det er. 

Wipeout til PS4 er vel det samme spillet som til PS3 tror jeg. 

hvor kan jeg kjøpe wipeout? Googlet racing games og fant ikke Wipeout.. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...