Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

 

Bruker selv kontrolfreek Vortex (http://www.kontrolfreek.com/thumbsticks/fps-freek-vortex.html) og er råfornøyd med de. Har de både på Xbox One elite kontrolleren (riktignok bare på den ene sticken da jeg bruker den originale lange på høyre stikke) og Dualshock 4 kontrolleren.

 

På Sistnevnte er de geniale til å bevare stikkene.

 

Usikker på akkurat de du linker til, men de fungerer vel nogenlunde på samme måte bare at de begge er flate.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et lite spørsmål..

 

Hvis jeg låner en PS konto av en venn..laster ned et spill han har på min ps4 maskin. Hvis jeg starter spillet og logger på med min bruker. Vil dette ødelegge noe savegames på han sin bruker i det spillet da? :)

Endret av jeh87
Lenke til kommentar

Et lite spørsmål..

 

Hvis jeg låner en PS konto av en venn..kaster ned et spill han har på min ps4 maskin. Hvis jeg starter spillet og logger på med min bruker. Vil dette ødelegge noe savegames på han sin bruker i det spillet da? :)

Logg heller på med din bruker og SÅ start spillet :) da oppretter spillet profil basert på din bruker :)

Lenke til kommentar

Ah! Takker :)

 

Men dette kan jeg da gjøre om hele tiden når jeg vil? For det vil vel ikke ha noe å si for mine spill på min maskin?

Den beste løsningen er å kjøpe alle spill på en egen bruker hvor din PS4 er satt som den primære konsollen til denne brukeren. Så kan du da spille normalt på denne PS4en på den brukeren du måtte ønske, gjerne den du vanligvis bruker. Så kan din kompis spille med den brukeren som kjøpte spillet, på hvilken som helst PS4 (må da være innlogget på denne brukeren). Da spilles det på ulike brukere samtidig, og det vil ikke ødelegge for noen saves.

Lenke til kommentar

Anbefaler å bruke PS4 kablet, da WIFI på konsollen er rimelig dårlig. I hvertfall om det er litt avstand mellom router og konsoll.

Jeg bruker nettverks kabel til ps4 men før jul så måtte jeg være på nett ps4 one å pc, så jeg koplet det trådløse nettetpå ps4 å brukte nettverks kabel til one da. så pakket jeg ned ps4 grunn av Fallout 4 på one da. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

spørsmål om playstation oppsett: 

 

- når du startet din nye ps4 from the box: var det allerede en "bruker1"? 

 

- når dere opprettet psn konto, oppgav dere riktig by, fylke, postnummer? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...