CaZpeR Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) Nokon som har testa desse? https://www.expert.no/spill-og-underholdning/spill-og-konsoll/kontrolltilbehor/dacota-thumb-grip-for-ps4-xbox-one/p-242363/ Bruker selv kontrolfreek Vortex (http://www.kontrolfreek.com/thumbsticks/fps-freek-vortex.html) og er råfornøyd med de. Har de både på Xbox One elite kontrolleren (riktignok bare på den ene sticken da jeg bruker den originale lange på høyre stikke) og Dualshock 4 kontrolleren. På Sistnevnte er de geniale til å bevare stikkene. Usikker på akkurat de du linker til, men de fungerer vel nogenlunde på samme måte bare at de begge er flate. Endret 8. januar 2016 av CaZpeR Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 (endret) Et lite spørsmål.. Hvis jeg låner en PS konto av en venn..laster ned et spill han har på min ps4 maskin. Hvis jeg starter spillet og logger på med min bruker. Vil dette ødelegge noe savegames på han sin bruker i det spillet da? Endret 9. januar 2016 av jeh87 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Et lite spørsmål.. Hvis jeg låner en PS konto av en venn..kaster ned et spill han har på min ps4 maskin. Hvis jeg starter spillet og logger på med min bruker. Vil dette ødelegge noe savegames på han sin bruker i det spillet da? Logg heller på med din bruker og SÅ start spillet da oppretter spillet profil basert på din bruker Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Får vel ikke startet spillet hvis jeg er pålogget min bruker? Da jeg ikke eier det. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 (endret) Spm e vel om han har din ps4 som primary eller ikke, kan dele spill med 1 bruker/venn/familiemedlem Endret 9. januar 2016 av Ooinaru Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Hæ? Så jeg kan faktisk starte spillet med min bruker? Uten at han er pålogget maskinen min? Hvordan? Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Sett din ps4 som hans primære konsoll, men da kan han kun spille sine spill med sin egen bruker på hans egen konsoll. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 (endret) Ah! Takker Men dette kan jeg da gjøre om hele tiden når jeg vil? For det vil vel ikke ha noe å si for mine spill på min maskin? Endret 9. januar 2016 av jeh87 Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Ah! Takker Men dette kan jeg da gjøre om hele tiden når jeg vil? For det vil vel ikke ha noe å si for mine spill på min maskin? Den beste løsningen er å kjøpe alle spill på en egen bruker hvor din PS4 er satt som den primære konsollen til denne brukeren. Så kan du da spille normalt på denne PS4en på den brukeren du måtte ønske, gjerne den du vanligvis bruker. Så kan din kompis spille med den brukeren som kjøpte spillet, på hvilken som helst PS4 (må da være innlogget på denne brukeren). Da spilles det på ulike brukere samtidig, og det vil ikke ødelegge for noen saves. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Funket fint hos meg i hele dag ihvertfall Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Funket fint hos meg i hele dag ihvertfall Det trådløse nettet var synderen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Anbefaler å bruke PS4 kablet, da WIFI på konsollen er rimelig dårlig. I hvertfall om det er litt avstand mellom router og konsoll. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Anbefaler å bruke PS4 kablet, da WIFI på konsollen er rimelig dårlig. I hvertfall om det er litt avstand mellom router og konsoll. Jeg bruker nettverks kabel til ps4 men før jul så måtte jeg være på nett ps4 one å pc, så jeg koplet det trådløse nettetpå ps4 å brukte nettverks kabel til one da. så pakket jeg ned ps4 grunn av Fallout 4 på one da. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 What? Kan man bare deaktivere PS4 kontoen 1 gang per 6 måned? Finnes det ingen andre veier å gå for å få aktivert den som primær igjen altså? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Du kan gjøre det så mange ganger du vil (tror jeg) på selve konsollen, men ikke på nettet. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Ok Så hvis jeg og kompisen min skal dele spill med hverandre.. Da trenger vi bare å logge på med vår egne kontoer på hverandres PS4 maskin, og velge de som primær bruker da? Hvis jeg har forstått det riktig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 spørsmål om playstation oppsett: - når du startet din nye ps4 from the box: var det allerede en "bruker1"? - når dere opprettet psn konto, oppgav dere riktig by, fylke, postnummer? Lenke til kommentar
...... Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 spørsmål om playstation oppsett: - når du startet din nye ps4 from the box: var det allerede en "bruker1"? - når dere opprettet psn konto, oppgav dere riktig by, fylke, postnummer? Ja, og ja. Hvorfor ikke gjøre det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå