Nevnarion Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Aldri noen garanti for at du vil like et spill, men utover det er svaret et klart og tydelig ja. Årets beste spillopplevelse for min del, historiene og menneskene jeg ble kjent med gjennom den traff meg noe voldsomt. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Kos deg. Knallspill. Et av fjorårets beste for min del. 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Høres bra ut. Er ekstremt glad i storybaserte spill som last of us, heavy rain, beyond two souls, indigo prophecy, syberia etc. Gleder meg! 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Er det ikke en gratis demo også? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Slo til på Life is Strange salg jeg også, på Xbox One til 75,- for alle episodene riktig nok Spillte igjennom første del i går og syns dette lovet riktig så godt altså Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Life is strange er en av de få spillene som har en demo i dag. Trist at dette ikke lenger er tilfelle for de fleste spill. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Er det ein grunn til at mange sluttar med det? Har tenkt tidvis at ein demo for mange spel kunne vippa meg over til å kjøpe dei, men samtidig kan det jo sjølvsagt ha motsatt effekt òg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Med så mange titler som blir gitt ut og bare er halvferdige, for så å bli patcha opp og ned og i mente i år etterpå, så kan jeg skjønne at de ikke gir ut demoer.. Husker da jeg kjøpte PS2 en gang i tida, og det fulgte med en disk med 5-6 demoer på. De spilte jeg mye. Tror ikke jeg kjøpte noen av spilla da Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 (endret) De fleste har nok funnet ut at det er mest å tjene på å la være. Det er selvfølgelig unntak, men jeg tror de fleste demoer driver bort flere enn de tiltrekker. Før: Folk spilte demo og fikk stilt nysgjerrigheten. Nå: Folk kjøper spillene på supersalg senere. Shareware-modellen var enda rarere. Du skulle være spesielt interessert for å kjøpe spill når du fikk en fjerdedel gratis. Endret 7. januar 2016 av Isbilen Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Nå som vi er på 1100 sider: er vi enige i at PS4 er blitt en suksess, eller? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Nå som vi er på 1100 sider: er vi enige i at PS4 er blitt en suksess, eller? Er vell ikke alle som er enige, selv om det faktisk har det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Sony does what Nintendon't Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Noen som kan anbefale et bra trådløst headset btw? Vurderer det til Sony, men er åpen for forslag. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Vurderer det eksakt samme selv. Ledning er uaktuelt når det er snakk om å spille på TV-skjermen i stua. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Funker bra imo. Hatt det i 1,5 år nå. Veldig fornøyd til den prisen. Får sikkert bedre headset om du legger i 2000 kr, men for 700 kr vil jeg kjørt på. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Nokon som har testa desse? https://www.expert.no/spill-og-underholdning/spill-og-konsoll/kontrolltilbehor/dacota-thumb-grip-for-ps4-xbox-one/p-242363/ Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Vurderer det eksakt samme selv. Ledning er uaktuelt når det er snakk om å spille på TV-skjermen i stua. Husk at du uansett ikke trenger koble headsettet til TV-en/forsterkeren, selv et kablet headset blir i praksis trådløst når man kan koble det til kontrolleren. (Er selv ikke fan av kabler, men den beste lydkvaliteten får man hvis man går for et kablet IMO) Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Funker bra imo. Hatt det i 1,5 år nå. Veldig fornøyd til den prisen. Får sikkert bedre headset om du legger i 2000 kr, men for 700 kr vil jeg kjørt på. Takker. Da bestiller jeg en slik en. Kablet er no-go for min del nå ellers hadde jeg bare fortsatt å bruke den turtle beach greia jeg har. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Stemmer det at The order 1886 ikke har surround lyd ? Ser i innstillingene at den kun viser stereo og stereo headsett, og alle dolby og dets logoer mangler på baksiden av coveret, noe som absolutt skal være der for å anerkjenne rettighetshaverene av teknologien. Ps4 står innstilt korrekt og alle andre spill som er testa til nå så fungerer lyden perfekt. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Fant svaret selv og det er i surround hehe. Er bare så mye videosnutter i spillet at det var vanskelig å få det med seg, men i spillet så fant jeg det ut med å snu ryggen til samtalen og da kom de i bak høyttalerene ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå