Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Vanskelig å si. Har fulgt med på prisen en stund og den er stabilt høy (450+/-).. Greit tilbud sånn sett. Irriterende at det koster bare 2-300 på Xbox One :p

 

For min del tror jeg jeg venter. Har så mange andre spill jeg skal gjennom, pluss at jeg har spilt det på forrige generasjon.

 

Drøyer det litt jeg også da. Kjøpte det til PS3'en min når det først kom ut, så jeg har lite lyst til å bruke nesten 1k på samme spill. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Driter i om alt strekkes. Må jeg se på det bildet med sidekanter så blir jeg bare gal. Men utrolig dårlig at de ikke lagte det skikkelig når de først var igang. Blir vel samme sliten med Dot også da ?

 

Sitter å spiller igjennom ps+ spill og synes egentlig counter spy var litt gøyalt. Er det jeg som allerede er blitt gal?

Lenke til kommentar

Tingen er jo at jeg har haugevis av dem selv om jeg kjøpte ps4 på svarte fredag. Har hatt ps+ en god stund grunnet vita og ps3 og alltid fått med meg ps4 spillene også. Nå skal jeg teste spillet med det fine navnet dragon fin soup ?

 

Og der ble dragesuppa og ether one slettet. Må være 2 av de dårligste spillene jeg har spilt på lenge.

Endret av Eddie_Peddie
Lenke til kommentar

Driter i om alt strekkes. Må jeg se på det bildet med sidekanter så blir jeg bare gal. Men utrolig dårlig at de ikke lagte det skikkelig når de først var igang. Blir vel samme sliten med Dot også da

 

Sitter å spiller igjennom ps+ spill og synes egentlig counter spy var litt gøyalt. Er det jeg som allerede er blitt gal?

 

Det er jo en remaster, ikke en remake. 

Lenke til kommentar

 

Driter i om alt strekkes. Må jeg se på det bildet med sidekanter så blir jeg bare gal. Men utrolig dårlig at de ikke lagte det skikkelig når de først var igang. Blir vel samme sliten med Dot også da

 

Sitter å spiller igjennom ps+ spill og synes egentlig counter spy var litt gøyalt. Er det jeg som allerede er blitt gal?

Det er jo en remaster, ikke en remake.

Fortsatt en skuffende remaster. Jeg kommer nok til å spille igjennom det da jeg alltid har hatt lyst å spille det fra jeg var liten av og det kom ut på pc. Samme med day of the tentacle som jeg bare såvidt fikk testet. Maniac mansion burde også komme.

Lenke til kommentar

Jeg synes tiden har løpt fra disse spillene. Vet ikke om jeg hadde likt Maniac Mansion noe særlig hvis jeg ikke hadde spilt det da jeg var liten. Grim Fandango gadd jeg ikke bry meg om da det kom, siden spillet utløste en selvfornøyd runkesirkel blant anmeldere som fikk meg til å mistenke at det var noe pompøst møl. Når jeg tester det for første gang i disse dager er det først og fremst en treg opplevelse. Humoren er god, men det er ingen gåte at disse passive eventyrspillene ikke lenger er noen stor sjanger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fortsatt en skuffende remaster. Jeg kommer nok til å spille igjennom det da jeg alltid har hatt lyst å spille det fra jeg var liten av og det kom ut på pc. Samme med day of the tentacle som jeg bare såvidt fikk testet. Maniac mansion burde også komme.

Hvorfor er det en skuffende remaster? Som sagt, hadde de skulle "laget det skikkelig" som du skrev over her måtte de laget spillet på nytt, altså en remake, men dette er et spill som er pusset opp, altså en remaster. Alt av bakgrunner og lignende ble i sin tid laget for 4:3 forhold, og de kunne ikke bare pusset opp spillet slik de har gjort nå for å få 16:9 som format på bildet.

Lenke til kommentar

 

Fortsatt en skuffende remaster. Jeg kommer nok til å spille igjennom det da jeg alltid har hatt lyst å spille det fra jeg var liten av og det kom ut på pc. Samme med day of the tentacle som jeg bare såvidt fikk testet. Maniac mansion burde også komme.

Hvorfor er det en skuffende remaster? Som sagt, hadde de skulle "laget det skikkelig" som du skrev over her måtte de laget spillet på nytt, altså en remake, men dette er et spill som er pusset opp, altså en remaster. Alt av bakgrunner og lignende ble i sin tid laget for 4:3 forhold, og de kunne ikke bare pusset opp spillet slik de har gjort nå for å få 16:9 som format på bildet.

 

Her sitter jeg å leser bra det  Grim Fandango som du skriver om, så må jeg vente psn er fisxa da før jeg testa det :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...