Theo343 Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) http://www.pressfire.no/mobile/page/10296 Får håpe det bare er et par dager... Hvordan kan knekking av OSet være relatert til at PSN er nede? Det har nok ingen relasjon. Det er nok DDOS fantestreker el. ute å går igjen. Endret 5. januar 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) Kødder altså. Jaja, var for trøtt til å legge inn noe særlig spilling i natt likevel...satser på det er oppe og går på morrakvisten igjen da. Endret 5. januar 2016 av Mala Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Fins det noe særlig bowlingspill til Ps4? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Ser ut til at det fungerer nå. For meg i alle fall. Kan i det minste gå inn på vennelisten uten problemer, og nettbutikken fungerer også. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 PSN var nede igår kveld og natt pga DDOS angrep. Patetiske kids som tror de gjør en "statement". Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Enig. Ikke annet enn enn ny måte å ringe på døra og stikke av på. Kjempetøft! Leser med stor interesse at Assassins creed kommer i 2017 og at vi da skal spille i det gamle Egypt. London på 1800-tallet fristet meg ikke så dette tror jeg blir kult dersom det stemmer. Kilde Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) spillet lastes ned i bakgrunnen, du kan sjekke i settings/system storage managment/applications så klikker du på spillet så ser du hvor mye som gjenstår Eller man kan gjøre det enkelt ved å gå til spillet på hovedmenyen, trykke options-knappen på kontrolleren, og velge Informasjon i menyen som kommer opp. Der står det også, blandt annet, nedlastingsstatus. var ikke klar over att det gikk ann Endret 5. januar 2016 av Leffi78 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) Enig. Ikke annet enn enn ny måte å ringe på døra og stikke av på. Kjempetøft! Leser med stor interesse at Assassins creed kommer i 2017 og at vi da skal spille i det gamle Egypt. London på 1800-tallet fristet meg ikke så dette tror jeg blir kult dersom det stemmer. Kilde Det neste spillet etter dette igjen blir i Vikingtiden i skandinavia etc. etc. etc. Og enig, DDOS er som å knuse vinduer på skoler etter skoletid, tagge på andres eiendom osv. Kun vandalisme forsøkt skjult bak edlere motiver. Endret 5. januar 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Sony går vist ut med info nå om at fra 3 januar i år så har PS4 solgt 35.9 millioner konsoller. Det er da til slutt bruker og ikke til butikker. Er diverse Twitter meldinger som rapporterer det. Kommer sikkert noe mer offisielt snart. Men det er heftig altså...er nok godt over 40 millioner før dette året er over om dette fortsetter. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Helt villt altså. Spørs om PSN-kapasiteten noensinne holder tritt med det økende antall brukere Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Det kan se ut til at ryktet om konsollens undergang er noe overdrevet. 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) En smule.... Sony solgte 5.7 millioner PS4 konsoller nå i jule sesongen.... kilde EDIT: PS4 holiday sales in 2015 = 5.7 million units PS3 holiday sales in 2010 = 3.8 million units PS2 holiday sales in 2001 = 5.3 million units Endret 5. januar 2016 av LarZen Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) Har stor tro på at konsoller har en god fremtid om de holder tritt med utviklingen. Eks. aktiv videreutvikling av PS4 (fremfor bare krymping) samt et hakk sterkere konsoll neste gang en det denne generasjonen var ved lansering. Gjør de noen eller flere trinn av videreutviklingen på PS4 jeg nevnte i listen så tror jeg de kan ha et veldig godt julesalg også neste år. I år har det vært veldig mange store og gode titler som har hjulpet en del på konsollsalget, men til jul neste år (med mindre vi ser et kvanteløft i spillutvikling) vil det nok være nødvendig med litt videreutviklingen av konsollen også. Det kan godt hende jeg er 1 år off med denne tanken men jeg tror ikke det, ved jul neste år har passert 4 år og er inne i det 5. året til denne generasjonen. En ny generasjon bør bli presentert senest i løpet av det 7. året. Forhåpentligvis vil denne videreutviklingen skje allerede i sommer. Endret 5. januar 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) Kl 02:00 så skal Sony ha pressekonferanse på CES. Det er en mulighet at dato og pris for PlayStation VR vil bli annonsert da. http://www.ustream.tv/sony Endret 5. januar 2016 av LarZen 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) Ser det er salg på PS Store. GTA koster 360 kroner. En grei pris det. For 30 kr ekstra får man et "Shark kontantkort". Hva er det? Og er det evt verdt det? Aha.. 1.750.000 ingame onlinedollar. Da står kun del 2 av spørsmålet igjen. Er det verdt det? Endret 5. januar 2016 av Knewt Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) Vet ikke om det er verdt det, tviler. For meg handler det mer om å ikke støtte slikt mikrotransaksjonsbullshit i fullprisspill. Det er snakk om virtuelle penger du kan bruker på ting i spillet, som biler, leiligheter etc. Ingen reell verdi med andre ord, eller ekstra innhold. Jeg er personlig prinsipielt imot slikt, men du må jo selv avgjøre om du bryr deg eller ei. Endret 5. januar 2016 av Jakoozie 1 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Tror dere GTA vil gå ned noe mer i pris i nærmeste fremtid, eller burde jeg slå til på tilbudet til PSN? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) Vanskelig å si. Har fulgt med på prisen en stund og den er stabilt høy (450+/-).. Greit tilbud sånn sett. Irriterende at det koster bare 2-300 på Xbox One For min del tror jeg jeg venter. Har så mange andre spill jeg skal gjennom, pluss at jeg har spilt det på forrige generasjon. Endret 5. januar 2016 av Knewt Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Hvorfor i svarte granskauen er ikke remasteren av Grim Fandango i 16:9? Hater sånne letterbox kanter. Nå er jeg litt usikker på om jeg orker dette spillet da jeg blir så irritert over det. Options menyen har de faen meg klart å lage i 16:9..... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) Det ville nok ikke vært mulig å gjøre det spillet 16:9 uten å lage alt på nytt. Og da snakker vi et helt annet regnestykke. Endret 5. januar 2016 av Isbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå