Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spillet lastes ned i bakgrunnen, du kan sjekke i settings/system storage managment/applications så klikker du på spillet så ser du hvor mye som gjenstår

Eller man kan gjøre det enkelt ved å gå til spillet på hovedmenyen, trykke options-knappen på kontrolleren, og velge Informasjon i menyen som kommer opp. Der står det også, blandt annet, nedlastingsstatus. :p

var ikke klar over att det gikk ann :rofl:

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Enig. Ikke annet enn enn ny måte å ringe på døra og stikke av på. Kjempetøft!

Leser med stor interesse at Assassins creed kommer i 2017 og at vi da skal spille i det gamle Egypt. London på 1800-tallet fristet meg ikke så dette tror jeg blir kult dersom det stemmer.

Kilde

Det neste spillet etter dette igjen blir i Vikingtiden i skandinavia etc. etc. etc.

Og enig, DDOS er som å knuse vinduer på skoler etter skoletid, tagge på andres eiendom osv. Kun vandalisme forsøkt skjult bak edlere motiver.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Sony går vist ut med info nå om at fra 3 januar i år så har PS4 solgt 35.9 millioner konsoller. Det er da til slutt bruker og ikke til butikker.

Er diverse Twitter meldinger som rapporterer det. Kommer sikkert noe mer offisielt snart. Men det er heftig altså...er nok godt over 40 millioner før dette året er over om dette fortsetter.

Lenke til kommentar

En smule.... :D

Sony solgte 5.7 millioner PS4 konsoller nå i jule sesongen.... :eek:

kilde

EDIT: 

PS4 holiday sales in 2015 = 5.7 million units

PS3 holiday sales in 2010 = 3.8 million units

PS2 holiday sales in 2001 = 5.3 million units

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Har stor tro på at konsoller har en god fremtid om de holder tritt med utviklingen. Eks. aktiv videreutvikling av PS4 (fremfor bare krymping) samt et hakk sterkere konsoll neste gang en det denne generasjonen var ved lansering.

Gjør de noen eller flere trinn av videreutviklingen på PS4 jeg nevnte i listen så tror jeg de kan ha et veldig godt julesalg også neste år. I år har det vært veldig mange store og gode titler som har hjulpet en del på konsollsalget, men til jul neste år (med mindre vi ser et kvanteløft i spillutvikling) vil det nok være nødvendig med litt videreutviklingen av konsollen også. Det kan godt hende jeg er 1 år off med denne tanken men jeg tror ikke det, ved jul neste år har passert 4 år og er inne i det 5. året til denne generasjonen. En ny generasjon bør bli presentert senest i løpet av det 7. året.

Forhåpentligvis vil denne videreutviklingen skje allerede i sommer.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ser det er salg på PS Store. GTA koster 360 kroner. En grei pris det. For 30 kr ekstra får man et "Shark kontantkort". Hva er det? Og er det evt verdt det?

Aha.. 1.750.000 ingame onlinedollar. Da står kun del 2 av spørsmålet igjen. Er det verdt det?

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Vet ikke om det er verdt det, tviler. For meg handler det mer om å ikke støtte slikt mikrotransaksjonsbullshit i fullprisspill. Det er snakk om virtuelle penger du kan bruker på ting i spillet, som biler, leiligheter etc. Ingen reell verdi med andre ord, eller ekstra innhold. Jeg er personlig prinsipielt imot slikt, men du må jo selv avgjøre om du bryr deg eller ei.

Endret av Jakoozie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vanskelig å si. Har fulgt med på prisen en stund og den er stabilt høy (450+/-).. Greit tilbud sånn sett. Irriterende at det koster bare 2-300 på Xbox One :p

For min del tror jeg jeg venter. Har så mange andre spill jeg skal gjennom, pluss at jeg har spilt det på forrige generasjon.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...